Dat zeg ik, honderden keren gezongen in het huisquote:Op maandag 8 april 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Lenie heeft ooit geld uit de pot gehaald zegt BB, nu brengt hij er weerl geld in
Ik laat dat zo langs mij heen glijden als ik dit soort muziek hoorquote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, honderden keren gezongen in het huis
Ik wel, ken alle liedjes van Kinderen voor kinderen, mn kleindochters zijn er gek vanquote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef BigBreg83 het volgende:
En dan zo voor Alice het liedje make up van kinderen voor kinderen.
Die kent helemaal niemand
quote:Op maandag 8 april 2024 15:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wel, ken alle liedjes van Kinderen voor kinderen, mn kleindochters zijn er gek van
Snap ook niet waarom ze nu dat zingen weer uit de kast halen. Ik was er al bang voor dat het ze het niet kunnen redden tot het einde met leuke creatieve opdrachten.quote:
Een paar oud bewoners erin gooien. Desnoods van afgelopen jaren. Die willen echt wel. Die geilen op aandacht.quote:Op maandag 8 april 2024 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze nu dat zingen weer uit de kast halen. Ik was er al bang voor dat het ze het niet kunnen redden tot het einde met leuke creatieve opdrachten.
B.v. Alle winnaars van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 8 april 2024 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een paar oud bewoners erin gooien. Desnoods van afgelopen jaren. Die willen echt wel. Die geilen op aandacht.
Is ieder jaar de laatste 2 wekenquote:
Nou, alle is een beetje veel. Dan wordt het onoverzichtelijk met 10 man erbij. De meest spraakmakende zou al leuk zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
B.v. Alle winnaars van de afgelopen jaren.
Ligt aan de regie. Er valt echt wel wat van te makenquote:
Tijd om andere dingen te gaan doenquote:Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt aan de regie. Er valt echt wel wat van te maken
Doe jij geen andere dingen meer als er BB is dan?quote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om andere dingen te gaan doen![]()
We zullen het er mee moeten doen
Ze zijn uitgestreden alles is nu in handen van de kijkers
ALs ik las hebben ze gisteren toch leuke dingen gedaan, zelfs een klein feestje
MIssschien krijgen ze iedere dag wel iets
Normaal als ze er met zijn alle zaten was er nadat ze het spel gespeeld hadden ook niet vel meer te doen
Nee, ik zit vastgespijkerd aan de stoel tot BB afgelopen isquote:Op maandag 8 april 2024 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe jij geen andere dingen meer als er BB is dan?
Zonde toch? Er is een hele wereld buiten. Zeker met het mooie weer van de afgelopen dagenquote:Op maandag 8 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik zit vastgespijkerd aan de stoel tot BB afgelopen is
Denk je nu echt dat ik vast gespijkerd zitquote:Op maandag 8 april 2024 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonde toch? Er is een hele wereld buiten. Zeker met het mooie weer van de afgelopen dagen
Heerlijk hoor... zo denkt ze.quote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Ze ligt weer. Gezellig plaatjes kijken.
[ afbeelding ]
Daarom zitten de heren ook lekker te ontspannen in het water. De strijd is gestreden. Het is de tijd uitzitten tot woensdag of zaterdag.quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef Witborst het volgende:
[..]
Heerlijk hoor... zo denkt ze.
Relax, over twee a drie weken moet ze weer werken.
Hoop eigenlijk weer twee favoriete gerechten klaarmakenquote:
Ja het is niet anders nu.🔆quote:Op maandag 8 april 2024 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zitten de heren ook lekker te ontspannen in het water. De strijd is gestreden. Het is de tijd uitzitten tot woensdag of zaterdag.
Kan ookquote:Op maandag 8 april 2024 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk weer twee favoriete gerechten klaarmaken
Jammer dat ze niet allemaal er bij moeten staanquote:Op maandag 8 april 2024 15:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja het is niet anders nu.🔆
Beetje uit weken.
Maar ze verzinnen ook niks verder bij big brother.
Laat ze leuke spellen doen, waar je geld mee terug kan verdienen.
Komen ze met zingen 😅
En ook nog een voor een luttele 50 euro per liedje.quote:Op maandag 8 april 2024 15:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja het is niet anders nu.🔆
Beetje uit weken.
Maar ze verzinnen ook niks verders bij big brother.
Laat ze leuke spellen doen, waar je geld mee terug kan verdienen.
Komen ze met zingen 😅
Ja zou toch gezelliger zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet allemaal er bij moeten staan
Ik kon het wel, maar ik vind het een raar nummer.quote:
ik zie 12 januari 2024quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja is het nr houdini, was die al uit voor zij het huis ingingen? vraag het me af.
4 maanden geleden uitgebracht.quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja is het nr houdini, was die al uit voor zij het huis ingingen? vraag het me af.
Wiki : Houdini is een nummer van de Brits-Albanese zangeres Dua Lipa. Het nummer werd op 10 november 2023 uitgebracht als de eerste single van haar derde studioalbum Radical Optimism, dat in 2024 uitkomt.quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja maar jimmy is het gewend met drag Queen en dj.. Zo in de Amsterdamse grachten🥳quote:Op maandag 8 april 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
ALice kent hem niet, Jimmy zingt hem volop mee
was vlak voor dat ze er in gingen dus. Jimmy zong hem trouwens wel meequote:
Ja maar ook niet mijn smaak hoor.quote:
Zou ik wel grappig vinden... is ook nog wel mee te zingen .. Europapa Europapaquote:Op maandag 8 april 2024 15:47 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar ook niet mijn smaak hoor.
Zal er nu nr komen van Joost Europapa.
En Lenie maar lachen, mooi manquote:Op maandag 8 april 2024 15:15 schreef spapaars het volgende:
Lennie song
https://streamable.com/vboc4y
[ afbeelding ]
Ze laat toch maar even zien hoe je omgaat met een nominatie en een uitzetting. Klasse!quote:
ALles voor de show Li0nquote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy heeft daar toch al lopen stofzuigen ... dat moet je toch gezien hebben.
Misschien als hij zijn hoofd had opgetildquote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, hij keek er straal overheen.quote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja en met kusjes met haar gestifte lippen neerkustequote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
ik heb vanmorgen gezien dat ze die foto ophing etc
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.quote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laat toch maar even zien hoe je omgaat met een nominatie en een uitzetting. Klasse!
Hij vond het niet boeiendquote:
Was die Sonja ook niet op het scherm toen ze niet meer terug kam....quote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALles voor de show Li0n![]()
Ik vind het wel fijn dat we voor het eerste iemand zien die weggegaan is zegt Alice
Zag je van de week wel hoe Ty spraak naar iedereen toen hij tijdens de freeze binnan kwamquote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.
Ja hij heeft tijd over zonder dat Glenn pak even water voor me Glenn doe de deur open Glenn wil je brood voor me pakken. Die man heeft uren vrije tijd over hahaquote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond het niet boeiend![]()
Wel raar zonder haar, zegt Glenn
Is voor mij echt wel een leegte
Iedereen toch....quote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.
Ja ook heel erg mooi gedaan. Ook voor iedereen een lief woord. Ik bedoelde op het filmpje op tvquote:Op maandag 8 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je van de week wel hoe Ty spraak naar iedereen toen hij tijdens de freeze binnan kwam
Dit...quote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dat is geweest ze is er uit en gun haar alles wat ze wenst.quote:Op maandag 8 april 2024 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit...
Maar ze trappen er weer mooi in..Nep is het. Weet nog hoe ze over Alicia o.a. sprak.
En buiten in de studio bij Geraldine en die andere. Nog Randy zijn moeder kunnen spreken en Tom met zijn moeder.quote:Op maandag 8 april 2024 15:56 schreef Snoozey het volgende:
nou ja, tyron heeft toch nog mooi gedag mogen zeggen in het huis
Ja, daar ook inderdaadquote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
En buiten in de studio bij Geraldine en die andere. Nog Randy zijn moeder kunnen spreken en Tom met zijn moeder.
Ik heb anderen anders heel anders zien reageren op hun nominatie. Chagrijnig, boos, beledigd en mokkendquote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik gun haar ook alles..Bijna alles, hoop niet dat ze ooit nog op tv komt...quote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dat is geweest ze is er uit en gun haar alles wat ze wenst.
A nu heb ik beeld van Glenn die voor hondje speelt en op zijn knieen achter Ash aan kroopquote:Op maandag 8 april 2024 16:04 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja werkt/veel altijd op zijn knieėn.😅
Dus kan wel hoor.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A nu heb ik beeld van Glenn die voor hondje speelt en op zijn knieen achter Ash aan kroop![]()
Maar naar geluid was dat
Gladjakker is het, zo overdreven met wat hij doet.quote:Op maandag 8 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A nu heb ik beeld van Glenn die voor hondje speelt en op zijn knieen achter Ash aan kroop![]()
Maar naar geluid was dat
Welke foto kuste hij nu net?quote:Op maandag 8 april 2024 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gladjakker is het, zo overdreven met wat hij doet.
zeer leukquote:Op maandag 8 april 2024 15:58 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/f0x856
[ afbeelding ]
Dan was het die die hij een kus gaf als ik het goed zagquote:Op maandag 8 april 2024 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet opgelet, zag wel dat hij die foto van Ash boven zijn bed hing.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet opgelet, zag wel dat hij die foto van Ash boven zijn bed hing.
Dat was gisteren al, toen Tom er niet meer bij wasquote:Op maandag 8 april 2024 16:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nog maar 4 maar toch valt op dat ze zo ontspannen zijn. En vrolijk. En doen soms een beetje gek.
Uitgelaten zelfs.
Hoe zou dat nu komen?
![]()
![]()
![]()
Vertelquote:Op maandag 8 april 2024 16:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nog maar 4 maar toch valt op dat ze zo ontspannen zijn. En vrolijk. En doen soms een beetje gek.
Uitgelaten zelfs.
Hoe zou dat nu komen?
![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat dit een grapje is........quote:Op maandag 8 april 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het die die hij een kus gaf als ik het goed zag
Ik zag hem iets een kus geven en boven zijn bed zetten/hangen. Maar ik zag niet wat het was of wie het wasquote:Op maandag 8 april 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop echt dat dit een grapje is........
Of foto van zijn eigen vrouwquote:Op maandag 8 april 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem iets een kus geven en boven zijn bed zetten/hangen. Maar ik zag niet wat het was of wie het was
Dacht eerst zelf misschien een van zijn kinderen
net, eind november 23quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Kan ook, die heb ik nog niet gezien trouwensquote:
Hoe kan je je vrouw zo te kakken zetten en ook Bart......geen woorden voor. Is hij nu zo dom of is zijn ego ook zo groot.quote:Op maandag 8 april 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem iets een kus geven en boven zijn bed zetten/hangen. Maar ik zag niet wat het was of wie het was
Dacht eerst zelf misschien een van zijn kinderen
Ik weet het niet zeker he er is vast wel iemand die er een filmpje van kan maken om te zien wat het wasquote:Op maandag 8 april 2024 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan je je vrouw zo te kakken zetten en ook Bart......geen woorden voor.
Hij nam wel die foto mee uit de cocoon.....quote:Op maandag 8 april 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he er is vast wel iemand die er een filmpje van kan maken om te zien wat het was
quote:Op maandag 8 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij nam wel die foto mee uit de cocoon.....
Dat was een foto van Ash...quote:Op maandag 8 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Alice framed zichzelf maar even als simpele ziel en 'zo gewoon gebleven' met de woorden: zo simpel ben ik...Berekend as hell.![]()
Simpel is ze zekerquote:Op maandag 8 april 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Alice framed zichzelf maar even als simpele ziel en 'zo gewoon gebleven' met de woorden: zo simpel ben ik...Berekend as hell.![]()
Ja ik heb ook even terugspoelen was idd een briefje waar hij kus op gafquote:Op maandag 8 april 2024 16:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Heb een stukje teruggespoeld, hij gaf een kus op het briefje wat Ash voor hem geschreven had, en hier kon je ook goed zien dat de foto van Ash daar ook hing..
quote:Op maandag 8 april 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 april 2024 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
Welke cosser gaan we in het huis zien?Dat is dan de opvulling voor deze week. Het jaarlijks terugkerende 'fenomeen' de vragen van de kijkers aan de bewoners...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal cabaretteketet!
Zelfs dat kan ze niet.quote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
Een gebruiksaanwijzing nodig hebben om macaroni te maken![]()
Thnx, Echt dan spoor je toch niet als je vrouw en kinderen thuis heb zittenquote:Op maandag 8 april 2024 16:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Heb een stukje teruggespoeld, hij gaf een kus op het briefje wat Ash voor hem geschreven had, en hier kon je ook goed zien dat de foto van Ash daar ook hing..
Onder andere. Volgens mij hebben we al een awardshow gezien, een feestje, een vertrek, een freeze, elke dag iemands favoriete eten, al twee terugkerende bewoners. Dit erbij en wie weet (hoop en denk ik wel) nog meer.quote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is dan de opvulling voor deze week. Het jaarlijks terugkerende 'fenomeen' de vragen van de kijkers aan de bewoners...
Is nog maar net 20 he? Kan me voorstellen dat het weer even wennen is de macaroni maken, en zo vaak heeft ze het niet gemaakt. Oma maakte het...quote:Op maandag 8 april 2024 16:43 schreef Witborst het volgende:
Lekker hoor zo simpel.,relax Alice.
Ik hou er wel van.
Alleen wel jammer die plamuur.
Anders had je naast me mogen liggen Alice.
Het is alleen me leeftijd.
Maar dat voel je niet.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:45 schreef Snoozey het volgende:
ik schrok even! dacht dat willewa iets ranzigs zei, maar het was witborst
Ja mij man is het niet.quote:
Wat een fantasie weer.quote:Op maandag 8 april 2024 16:50 schreef mazaru het volgende:
Er liggen nog tomaten te beschimmelen in de koelkast. Die heeft Dilano nog gesneden
quote:Op maandag 8 april 2024 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een fantasie weer.
Dilano was vanmorgen in het huis en niemand heeft iets gezegd over beschimmelen.
Omringd door al haar onderdanenquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar eigen 20k knop in haar eigen kalkoen
quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit haar echte blije gezichtquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk met een stukje tapequote:Op maandag 8 april 2024 16:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Als Glenn mijn vriend zou zijn, dan zou ik nu toch echt gaan twijfelen.
Hij hangt Ash haar foto boven zijn bed, hoe dan...![]()
Snap het niet....echt waar, ik zou zo spoedig mogelijk die 20k uit mijn systeem willen hebben....die 20k voor een weekje langer en dan nog niks om mee naar huis toe gaan.....quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...tis de queen hequote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het niet....echt waar, ik zou zo spoedig mogelijk die 20k uit mijn systeem willen hebben....die 20k voor een weekje langer en dan nog niks om mee naar huis toe gaan.....
Op naar de streams van De Bondgenoten, gelukkig hebben we dat nog achter de hand...oh wacht...quote:Op maandag 8 april 2024 16:56 schreef PinkLow het volgende:
Nou ik vind het maar saai zo zonder Ashley. De hele boel kakt in!
Gelukkig nog maar 6 dagen... Alhoewel ik denk ik niet meer ga streamen.
Tijd om weer andere hobby's op te pakken. XD
Heerlijk hoor dat mokkel er uit.quote:Op maandag 8 april 2024 16:56 schreef PinkLow het volgende:
Nou ik vind het maar saai zo zonder Ashley. De hele boel kakt in!
Gelukkig nog maar 6 dagen... Alhoewel ik denk ik niet meer ga streamen.
Tijd om weer andere hobby's op te pakken. XD
Jawel, die knopquote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het niet....echt waar, ik zou zo spoedig mogelijk die 20k uit mijn systeem willen hebben....die 20k voor een weekje langer en dan nog niks om mee naar huis toe gaan.....
quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat ze die knop meegekregen heeftquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jimmy: Er liggen nog tomaten in de koelkast... die heeft Dilano nog gesneden.quote:Op maandag 8 april 2024 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een fantasie weer.
Dilano was vanmorgen in het huis en niemand heeft iets gezegd over beschimmelen.
Ja, misschien kan je ze te koop zien staan alle spullen die ze bij elkaar heeft gesprokkeld.....Stukje gras, hier hebik gelopen....coins .....naamplaatjes krant e.d.quote:
Kan goed, ze praat er wat bij in dat insta filmpje, maar die had ik op mute laten staanquote:Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is nep denk ik..Zal Bart gemaakt hebben. Deze is van goud
Geen rode inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is nep denk ik..Zal Bart gemaakt hebben. Deze is van goud
Dilano is vanmorgen in dat huis geweestquote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is al drie weken het huis uit. Ooit wel een gesneden tomaten drie weken in de koelkast laten liggen?
Heeft die toen tomaten staan snijden?quote:Op maandag 8 april 2024 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dilano is vanmorgen in dat huis geweest
Dilano was er vanmorgen heeft tomaten gesneden voor het engelse ontbijtjjequote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is al drie weken het huis uit. Ooit wel een gesneden tomaten drie weken in de koelkast laten liggen?
Als ik het niet eruit heb geknipt zie je hem ergens op het einde van de TikTok video de tomaten snijden.quote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano was er vanmorgen toch en die heeft gesneden alleen zag ik niet wat.quote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Je kan alles belachelijk maken maar dit is hoe haar oma het maakt en dat wil ze graag volgen. Net zoals gister randy en ashley een briefje nodig hadden voor een soep en pasta zalmquote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
Een gebruiksaanwijzing nodig hebben om macaroni te maken![]()
ahhhhhhhh oke dat heb ik gemist. Ik zie niet alles he? Ik heb ook nog een echt levenquote:Op maandag 8 april 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dilano was er vanmorgen heeft tomaten gesneden voor het engelse ontbijtjje
Kijk, zo kun je het ook zeggen, komt heel wat vriendelijker overquote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano was er vanmorgen toch en die heeft gesneden alleen zag ik niet wat.
Ja, er staat ook veel fanta in de koelkast........quote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano was er vanmorgen toch en die heeft gesneden alleen zag ik niet wat.
Ik heb het gelezen in de streamverslagen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
ahhhhhhhh oke dat heb ik gemist. Ik zie niet alles he? Ik heb ook nog een echt leven
Ik heb wel meer te doen. En ik reageer gewoon op wat ik hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in de streamverslagen.
Vind ik handig om te doen voor ik van alles ga roepen
Dit ja...Gebeurt heel vaak....quote:Op maandag 8 april 2024 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in de streamverslagen.
Vind ik handig om te doen voor ik van alles ga roepen
Dilano was er vanmorgen, heeft ontbijt gebrachtquote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is vanmorgen binnen geweest om samen met Jimmy ontbijt te makenquote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Nee, maar dat was niet helemaal zijn schuld......Ashley ging al rond 6uur douchen om haar haar te doen en te scheren e.d. Rond die tijd zou er iemand komen om met Jimmy ontbijt te maken....durf niet te zeggen of dat Jimmy het nu wist dat het Dilano was of niet....maar hij kreeg het niet voor elkaar om Ashley uit de douche te krijgen....toen hoorde ze geloof ik Dilano's stem en is weer naar haar bed gegaan waarbij achter haar de deur gelijk op slot ging.quote:Op maandag 8 april 2024 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dilano is vanmorgen binnen geweest om samen met Jimmy ontbijt te maken
Jimmy had dit geheim moeten houden, dan had hij 1000 euro voor de pot verdiend, maar dat is niet gelukt,
Ik hoorde hem vanmiddag of vanmorgen vertellen dat hij niet wist dat Dilano kwamquote:Op maandag 8 april 2024 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar dat was niet helemaal zijn schuld......Ashley ging al rond 6uur douchen om haar haar te doen en te scheren e.d. Rond die tijd zou er iemand komen om met Jimmy ontbijt te maken....durf niet te zeggen of dat Jimmy het nu wist dat het Dilano was of niet....maar hij kreeg het niet voor elkaar om Ashley uit de douche te krijgen....toen hoorde ze geloof ik Dilano's stem en is weer naar haar bed gegaan waarbij achter haar de deur gelijk op slot ging.
Nee, hij vond het ook niet erg...maar wij hebben twee keer een sl gehad.....en wat daar gezegd is door B.B. weet ik niet.quote:Op maandag 8 april 2024 17:22 schreef Snoozey het volgende:
niet zijn schuld? hij zei zelf dat hij het niet wilde stilhouden.
Supersmerig!quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Lrod01 het volgende:
Alice constant met dezelfde lepel die ze in haar mik duwt weer in het eten om opnieuw te proeven x100. Ranzig kind.
Hij had toch een geheime opdracht voor 1000 euroquote:Op maandag 8 april 2024 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar dat was niet helemaal zijn schuld......Ashley ging al rond 6uur douchen om haar haar te doen en te scheren e.d. Rond die tijd zou er iemand komen om met Jimmy ontbijt te maken....durf niet te zeggen of dat Jimmy het nu wist dat het Dilano was of niet....maar hij kreeg het niet voor elkaar om Ashley uit de douche te krijgen....toen hoorde ze geloof ik Dilano's stem en is weer naar haar bed gegaan waarbij achter haar de deur gelijk op slot ging.
Ze zou de saus alvast maken en als de mannen dan honger had zou ze de macaroni kokenquote:
Juist daarom en lees nu weer dat hij het niet stil wilde houden.....waarheid zal ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanmiddag of vanmorgen vertellen dat hij niet wist dat Dilano kwam
dan geloof je me toch nietquote:Op maandag 8 april 2024 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist daarom en lees nu weer dat hij het niet stil wilde houden.....waarheid zal ergens in het midden liggen.
Heeft echt geen idee!quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Lrod01 het volgende:
Alice constant met dezelfde lepel die ze in haar mik duwt weer in het eten om opnieuw te proeven x100. Ranzig kind.
quote:
Denk niet dat B.B. gedacht had dat Ashley rond 6uur is gaan douchen en dat is moeilijk zonder wat te zeggen dat er iemand komt om Ashley uit die douche te krijgen.....en alletijd van de wereld had.quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had toch een geheime opdracht voor 1000 euro
iets anders kan ik er niet van maken. Het is hem niet gelukt,
Rond die tijd is er toch altijd wel iemand op om brood te bakken?quote:Op maandag 8 april 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat B.B. gedacht had dat Ashley rond 6uur is gaan douchen en dat is moeilijk zonder wat te zeggen dat er iemand komt om Ashley uit die douche te krijgen.....en alletijd van de wereld had.
Serieus, hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en ergerquote:
LOL Heb jij de afgelopen maanden niet meegelezen? Toen zat ik met mijn ogen te klepperen wat hier allemaal neergekalkt werd.quote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
Het is wekenlang met ongeveer dezelfde bewoordingen over Ashley gedaanquote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
Heb je niet gehoord toen Ashley hier dagelijks (nog stukken erger) gebashed werd. Dat was wel ok natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus, hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
quote:Op maandag 8 april 2024 17:32 schreef Snoozey het volgende:
ook dat ja.
maar hij had geen zin om het geheim te houden
had het erover dat hij kon zeggen van deur moet op slot, ze gaan iets doen met de huiskamer blabla.
niet goed over nagedacht.
en te ennhousiast dat hij zn vriendje weer zag. kan hij niet stilhouden
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......quote:Op maandag 8 april 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rond die tijd is er toch altijd wel iemand op om brood te bakken?
ja dus toch niet vreemd?quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......
Jesus christ.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef mazaru het volgende:
Ook nog nooit van een vergiet gehoord![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben vroeg gedineerd, misschien staat er deze avond nog wat te wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......
Het gaat nu over haar en niet over anderenquote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is smerig en ze doen het allemaal daar.
Ze probeert het en roept niet elke keer er iemand bij.....quote:
Is net zo smerig, maar nu niet op de stream te zien en dat lepeltje likken van Alice welquote:Op maandag 8 april 2024 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeert het en roept niet elke keer er iemand bij.....
En iedereen ook Jimmy likt weleens een lepel of vork af en weer terug met waar hij mee bezig was....
Het was gisteren gewoon heel gezellig in de keuken, met z'n allen aan het koken.quote:Op maandag 8 april 2024 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeert het en roept niet elke keer er iemand bij.....
En iedereen ook Jimmy likt weleens een lepel of vork af en weer terug met waar hij mee bezig was....
Niets ze heeft gewoon water in dezelfde pan gedaan waar ze de saus in had gemaaktquote:Op maandag 8 april 2024 17:40 schreef Snoozey het volgende:
ojee, wat is er per ongeluk bijgegaan in de pan?
Grappig, ze heeft een award meegekregen, die drukknop van 20.000quote:Op maandag 8 april 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley is thuis.. weet niet hoe ik hem hier gelijk te showen krijg sorry
https://www.instagram.com/reel/C5gRhHtIivH/
aah, maar dat is niet erg. het is okayquote:Op maandag 8 april 2024 17:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Niets ze heeft gewoon water in dezelfde pan gedaan waar ze de saus in had gemaakt
Ze ziet er goed uit, ontspannen en een paar jaar jonger.quote:Op maandag 8 april 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Is het ook niet, scheelt weer afwasquote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
aah, maar dat is niet erg. het is okay
aah tnx. hier zie je tenminste haar vrolijke gezichtquote:Op maandag 8 april 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft iets meegekregen van BB
wie kan mijn leren hoe ik hem hier meteen kan laten zien?
Leuk filmpje! En grappig dat ze die drukknop meekreeg.quote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig, ze heeft een award meegekregen, die drukknop van 20.000
ze gooit ook altijd veel zout bij der eten gewoon aan tafelquote:
ja leuk gedaan vond ikquote:Op maandag 8 april 2024 17:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Leuk filmpje! En grappig dat ze die drukknop meekreeg.
Als je maar dicht bij je gevoel blijftquote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
aah, maar dat is niet erg. het is okay
En ze is er nog trots op ookquote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig, ze heeft een award meegekregen, die drukknop van 20.000
pfffffff is parmezaanse kaas.........quote:Op maandag 8 april 2024 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
het is wel erg nat hoor, macaroni van uit de pan er zo in gegooit?
ze pakt nog meer zout what the fuck Jimmy ook![]()
![]()
![]()
lekker gezond
Niets met simpel te maken Dat ze het spel gespeeld heeft en volgens BB nog harder had moeten spelen is een feit. Ze mag zeker heel erg trots zijn op haar trofeequote:Op maandag 8 april 2024 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
En ze is er nog trots op ook![]()
Dan ben je toch wel erg simpel..Maar leuk voor haar hoor
pffff ik zag er 2x uit de zout pot pakken ik weet heus wel verschil van zout en kaas hoor met je pfff !quote:Op maandag 8 april 2024 17:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
pfffffff is parmezaanse kaas.........
het zit wel diep he?quote:Op maandag 8 april 2024 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
En ze is er nog trots op ook![]()
Dan ben je toch wel erg simpel..Maar leuk voor haar hoor
En daar gaat het om, ze vinden het lekker.quote:Op maandag 8 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Ze smullen er heerlijk van, Glenn schept voor een twee keer op
Het is top, zegt Randy en pakt ook nog voor een tweede keer
Ze deed er ook gehakt doorquote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af of die worst het enige vlees is wat er doorheen ging of ook rulgehakt??
Oke heel klein beetje zout deed Jimmy er nu op..quote:Op maandag 8 april 2024 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pffff ik zag er 2x uit de zout pot pakken ik weet heus wel verschil van zout en kaas hoor met je pfff !
Heb ze nog nooit veel vlees zien eten, paprika daartegen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af of die worst het enige vlees is wat er doorheen ging of ook rulgehakt??
Gehaktquote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
En we kunnen ook zo fijn van het maalproces meegenieten als ze met haar mond vol blijft pratenquote:Op maandag 8 april 2024 18:03 schreef zodeju het volgende:
Alice is daar vaak de enige die met mes en vork eet.....en netjes eet.
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel alquote:Op maandag 8 april 2024 18:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oke heel klein beetje zout deed Jimmy er nu op..
Ze heeft zich nu aangepast aan de rest.quote:Op maandag 8 april 2024 18:03 schreef zodeju het volgende:
Alice is daar vaak de enige die met mes en vork eet.....en netjes eet.
Maar die steekt wel veel achter haar kiezen op een dag. En toch niet echt verdikken.quote:Op maandag 8 april 2024 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En we kunnen ook zo fijn van het maalproces meegenieten als ze met haar mond vol blijft praten
Betaald zich over een jaartje of 20 ą 30 wel uit als ze dat blijft doenquote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel al
Ook gehakt (ik open niet)quote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |