Hij nam wel die foto mee uit de cocoon.....quote:Op maandag 8 april 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he er is vast wel iemand die er een filmpje van kan maken om te zien wat het was
quote:Op maandag 8 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij nam wel die foto mee uit de cocoon.....
Dat was een foto van Ash...quote:Op maandag 8 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Alice framed zichzelf maar even als simpele ziel en 'zo gewoon gebleven' met de woorden: zo simpel ben ik...Berekend as hell.![]()
Simpel is ze zekerquote:Op maandag 8 april 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Alice framed zichzelf maar even als simpele ziel en 'zo gewoon gebleven' met de woorden: zo simpel ben ik...Berekend as hell.![]()
Ja ik heb ook even terugspoelen was idd een briefje waar hij kus op gafquote:Op maandag 8 april 2024 16:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Heb een stukje teruggespoeld, hij gaf een kus op het briefje wat Ash voor hem geschreven had, en hier kon je ook goed zien dat de foto van Ash daar ook hing..
quote:Op maandag 8 april 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |