Ja, daar ook inderdaadquote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
En buiten in de studio bij Geraldine en die andere. Nog Randy zijn moeder kunnen spreken en Tom met zijn moeder.
Ik heb anderen anders heel anders zien reageren op hun nominatie. Chagrijnig, boos, beledigd en mokkendquote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.
Oh ik gun haar ook alles..Bijna alles, hoop niet dat ze ooit nog op tv komt...quote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dat is geweest ze is er uit en gun haar alles wat ze wenst.
A nu heb ik beeld van Glenn die voor hondje speelt en op zijn knieen achter Ash aan kroopquote:Op maandag 8 april 2024 16:04 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja werkt/veel altijd op zijn knieën.😅
Dus kan wel hoor.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A nu heb ik beeld van Glenn die voor hondje speelt en op zijn knieen achter Ash aan kroop![]()
Maar naar geluid was dat
Gladjakker is het, zo overdreven met wat hij doet.quote:Op maandag 8 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A nu heb ik beeld van Glenn die voor hondje speelt en op zijn knieen achter Ash aan kroop![]()
Maar naar geluid was dat
Welke foto kuste hij nu net?quote:Op maandag 8 april 2024 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gladjakker is het, zo overdreven met wat hij doet.
zeer leukquote:Op maandag 8 april 2024 15:58 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/f0x856
[ afbeelding ]
Dan was het die die hij een kus gaf als ik het goed zagquote:Op maandag 8 april 2024 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet opgelet, zag wel dat hij die foto van Ash boven zijn bed hing.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet opgelet, zag wel dat hij die foto van Ash boven zijn bed hing.
Dat was gisteren al, toen Tom er niet meer bij wasquote:Op maandag 8 april 2024 16:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nog maar 4 maar toch valt op dat ze zo ontspannen zijn. En vrolijk. En doen soms een beetje gek.
Uitgelaten zelfs.
Hoe zou dat nu komen?
![]()
![]()
![]()
Vertelquote:Op maandag 8 april 2024 16:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nog maar 4 maar toch valt op dat ze zo ontspannen zijn. En vrolijk. En doen soms een beetje gek.
Uitgelaten zelfs.
Hoe zou dat nu komen?
![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat dit een grapje is........quote:Op maandag 8 april 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het die die hij een kus gaf als ik het goed zag
Ik zag hem iets een kus geven en boven zijn bed zetten/hangen. Maar ik zag niet wat het was of wie het wasquote:Op maandag 8 april 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop echt dat dit een grapje is........
Of foto van zijn eigen vrouwquote:Op maandag 8 april 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem iets een kus geven en boven zijn bed zetten/hangen. Maar ik zag niet wat het was of wie het was
Dacht eerst zelf misschien een van zijn kinderen
net, eind november 23quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja is het nr houdini, was die al uit voor zij het huis ingingen? vraag het me af.
Kan ook, die heb ik nog niet gezien trouwensquote:
Hoe kan je je vrouw zo te kakken zetten en ook Bart......geen woorden voor. Is hij nu zo dom of is zijn ego ook zo groot.quote:Op maandag 8 april 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem iets een kus geven en boven zijn bed zetten/hangen. Maar ik zag niet wat het was of wie het was
Dacht eerst zelf misschien een van zijn kinderen
Ik weet het niet zeker he er is vast wel iemand die er een filmpje van kan maken om te zien wat het wasquote:Op maandag 8 april 2024 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan je je vrouw zo te kakken zetten en ook Bart......geen woorden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |