Ze laat toch maar even zien hoe je omgaat met een nominatie en een uitzetting. Klasse!quote:
ALles voor de show Li0nquote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy heeft daar toch al lopen stofzuigen ... dat moet je toch gezien hebben.
Misschien als hij zijn hoofd had opgetildquote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, hij keek er straal overheen.quote:Op maandag 8 april 2024 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja en met kusjes met haar gestifte lippen neerkustequote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
ik heb vanmorgen gezien dat ze die foto ophing etc
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.quote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laat toch maar even zien hoe je omgaat met een nominatie en een uitzetting. Klasse!
Hij vond het niet boeiendquote:
Was die Sonja ook niet op het scherm toen ze niet meer terug kam....quote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALles voor de show Li0n![]()
Ik vind het wel fijn dat we voor het eerste iemand zien die weggegaan is zegt Alice
Zag je van de week wel hoe Ty spraak naar iedereen toen hij tijdens de freeze binnan kwamquote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.
Ja hij heeft tijd over zonder dat Glenn pak even water voor me Glenn doe de deur open Glenn wil je brood voor me pakken. Die man heeft uren vrije tijd over hahaquote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond het niet boeiend![]()
Wel raar zonder haar, zegt Glenn
Is voor mij echt wel een leegte
Iedereen toch....quote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen hebben dat niet mogen doen dus wie weet hadden die dit ook zo gedaan. Er zijn er meer daar geweest en nog aanwezig die netjes met de nominatie zijn omgegaan.
Ja ook heel erg mooi gedaan. Ook voor iedereen een lief woord. Ik bedoelde op het filmpje op tvquote:Op maandag 8 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je van de week wel hoe Ty spraak naar iedereen toen hij tijdens de freeze binnan kwam
Dit...quote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach dat is geweest ze is er uit en gun haar alles wat ze wenst.quote:Op maandag 8 april 2024 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit...
Maar ze trappen er weer mooi in..Nep is het. Weet nog hoe ze over Alicia o.a. sprak.
En buiten in de studio bij Geraldine en die andere. Nog Randy zijn moeder kunnen spreken en Tom met zijn moeder.quote:Op maandag 8 april 2024 15:56 schreef Snoozey het volgende:
nou ja, tyron heeft toch nog mooi gedag mogen zeggen in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |