SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 april 2024 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
Welke cosser gaan we in het huis zien?Dat is dan de opvulling voor deze week. Het jaarlijks terugkerende 'fenomeen' de vragen van de kijkers aan de bewoners...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal cabaretteketet!
Zelfs dat kan ze niet.quote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
Een gebruiksaanwijzing nodig hebben om macaroni te maken![]()
Thnx, Echt dan spoor je toch niet als je vrouw en kinderen thuis heb zittenquote:Op maandag 8 april 2024 16:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Heb een stukje teruggespoeld, hij gaf een kus op het briefje wat Ash voor hem geschreven had, en hier kon je ook goed zien dat de foto van Ash daar ook hing..
Onder andere. Volgens mij hebben we al een awardshow gezien, een feestje, een vertrek, een freeze, elke dag iemands favoriete eten, al twee terugkerende bewoners. Dit erbij en wie weet (hoop en denk ik wel) nog meer.quote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is dan de opvulling voor deze week. Het jaarlijks terugkerende 'fenomeen' de vragen van de kijkers aan de bewoners...
Is nog maar net 20 he? Kan me voorstellen dat het weer even wennen is de macaroni maken, en zo vaak heeft ze het niet gemaakt. Oma maakte het...quote:Op maandag 8 april 2024 16:43 schreef Witborst het volgende:
Lekker hoor zo simpel.,relax Alice.
Ik hou er wel van.
Alleen wel jammer die plamuur.
Anders had je naast me mogen liggen Alice.
Het is alleen me leeftijd.
Maar dat voel je niet.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:45 schreef Snoozey het volgende:
ik schrok even! dacht dat willewa iets ranzigs zei, maar het was witborst
Ja mij man is het niet.quote:
Wat een fantasie weer.quote:Op maandag 8 april 2024 16:50 schreef mazaru het volgende:
Er liggen nog tomaten te beschimmelen in de koelkast. Die heeft Dilano nog gesneden
quote:Op maandag 8 april 2024 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een fantasie weer.
Dilano was vanmorgen in het huis en niemand heeft iets gezegd over beschimmelen.
Omringd door al haar onderdanenquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar eigen 20k knop in haar eigen kalkoen
quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit haar echte blije gezichtquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |