SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 april 2024 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
Welke cosser gaan we in het huis zien?Dat is dan de opvulling voor deze week. Het jaarlijks terugkerende 'fenomeen' de vragen van de kijkers aan de bewoners...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal cabaretteketet!
Zelfs dat kan ze niet.quote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
Een gebruiksaanwijzing nodig hebben om macaroni te maken![]()
Thnx, Echt dan spoor je toch niet als je vrouw en kinderen thuis heb zittenquote:Op maandag 8 april 2024 16:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Heb een stukje teruggespoeld, hij gaf een kus op het briefje wat Ash voor hem geschreven had, en hier kon je ook goed zien dat de foto van Ash daar ook hing..
Onder andere. Volgens mij hebben we al een awardshow gezien, een feestje, een vertrek, een freeze, elke dag iemands favoriete eten, al twee terugkerende bewoners. Dit erbij en wie weet (hoop en denk ik wel) nog meer.quote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is dan de opvulling voor deze week. Het jaarlijks terugkerende 'fenomeen' de vragen van de kijkers aan de bewoners...
Is nog maar net 20 he? Kan me voorstellen dat het weer even wennen is de macaroni maken, en zo vaak heeft ze het niet gemaakt. Oma maakte het...quote:Op maandag 8 april 2024 16:43 schreef Witborst het volgende:
Lekker hoor zo simpel.,relax Alice.
Ik hou er wel van.
Alleen wel jammer die plamuur.
Anders had je naast me mogen liggen Alice.
Het is alleen me leeftijd.
Maar dat voel je niet.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:45 schreef Snoozey het volgende:
ik schrok even! dacht dat willewa iets ranzigs zei, maar het was witborst
Ja mij man is het niet.quote:
Wat een fantasie weer.quote:Op maandag 8 april 2024 16:50 schreef mazaru het volgende:
Er liggen nog tomaten te beschimmelen in de koelkast. Die heeft Dilano nog gesneden
quote:Op maandag 8 april 2024 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een fantasie weer.
Dilano was vanmorgen in het huis en niemand heeft iets gezegd over beschimmelen.
Omringd door al haar onderdanenquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar eigen 20k knop in haar eigen kalkoen
quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit haar echte blije gezichtquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk met een stukje tapequote:Op maandag 8 april 2024 16:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Als Glenn mijn vriend zou zijn, dan zou ik nu toch echt gaan twijfelen.
Hij hangt Ash haar foto boven zijn bed, hoe dan...![]()
Snap het niet....echt waar, ik zou zo spoedig mogelijk die 20k uit mijn systeem willen hebben....die 20k voor een weekje langer en dan nog niks om mee naar huis toe gaan.....quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...tis de queen hequote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het niet....echt waar, ik zou zo spoedig mogelijk die 20k uit mijn systeem willen hebben....die 20k voor een weekje langer en dan nog niks om mee naar huis toe gaan.....
Op naar de streams van De Bondgenoten, gelukkig hebben we dat nog achter de hand...oh wacht...quote:Op maandag 8 april 2024 16:56 schreef PinkLow het volgende:
Nou ik vind het maar saai zo zonder Ashley. De hele boel kakt in!
Gelukkig nog maar 6 dagen... Alhoewel ik denk ik niet meer ga streamen.
Tijd om weer andere hobby's op te pakken. XD
Heerlijk hoor dat mokkel er uit.quote:Op maandag 8 april 2024 16:56 schreef PinkLow het volgende:
Nou ik vind het maar saai zo zonder Ashley. De hele boel kakt in!
Gelukkig nog maar 6 dagen... Alhoewel ik denk ik niet meer ga streamen.
Tijd om weer andere hobby's op te pakken. XD
Jawel, die knopquote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het niet....echt waar, ik zou zo spoedig mogelijk die 20k uit mijn systeem willen hebben....die 20k voor een weekje langer en dan nog niks om mee naar huis toe gaan.....
quote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat ze die knop meegekregen heeftquote:Op maandag 8 april 2024 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jimmy: Er liggen nog tomaten in de koelkast... die heeft Dilano nog gesneden.quote:Op maandag 8 april 2024 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een fantasie weer.
Dilano was vanmorgen in het huis en niemand heeft iets gezegd over beschimmelen.
Ja, misschien kan je ze te koop zien staan alle spullen die ze bij elkaar heeft gesprokkeld.....Stukje gras, hier hebik gelopen....coins .....naamplaatjes krant e.d.quote:
Kan goed, ze praat er wat bij in dat insta filmpje, maar die had ik op mute laten staanquote:Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is nep denk ik..Zal Bart gemaakt hebben. Deze is van goud
Geen rode inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is nep denk ik..Zal Bart gemaakt hebben. Deze is van goud
Dilano is vanmorgen in dat huis geweestquote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is al drie weken het huis uit. Ooit wel een gesneden tomaten drie weken in de koelkast laten liggen?
Heeft die toen tomaten staan snijden?quote:Op maandag 8 april 2024 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dilano is vanmorgen in dat huis geweest
Dilano was er vanmorgen heeft tomaten gesneden voor het engelse ontbijtjjequote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is al drie weken het huis uit. Ooit wel een gesneden tomaten drie weken in de koelkast laten liggen?
Als ik het niet eruit heb geknipt zie je hem ergens op het einde van de TikTok video de tomaten snijden.quote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano was er vanmorgen toch en die heeft gesneden alleen zag ik niet wat.quote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Je kan alles belachelijk maken maar dit is hoe haar oma het maakt en dat wil ze graag volgen. Net zoals gister randy en ashley een briefje nodig hadden voor een soep en pasta zalmquote:Op maandag 8 april 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
Een gebruiksaanwijzing nodig hebben om macaroni te maken![]()
ahhhhhhhh oke dat heb ik gemist. Ik zie niet alles he? Ik heb ook nog een echt levenquote:Op maandag 8 april 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dilano was er vanmorgen heeft tomaten gesneden voor het engelse ontbijtjje
Kijk, zo kun je het ook zeggen, komt heel wat vriendelijker overquote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano was er vanmorgen toch en die heeft gesneden alleen zag ik niet wat.
Ja, er staat ook veel fanta in de koelkast........quote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano was er vanmorgen toch en die heeft gesneden alleen zag ik niet wat.
Ik heb het gelezen in de streamverslagen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
ahhhhhhhh oke dat heb ik gemist. Ik zie niet alles he? Ik heb ook nog een echt leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |