Ik heb wel meer te doen. En ik reageer gewoon op wat ik hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in de streamverslagen.
Vind ik handig om te doen voor ik van alles ga roepen
Dit ja...Gebeurt heel vaak....quote:Op maandag 8 april 2024 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in de streamverslagen.
Vind ik handig om te doen voor ik van alles ga roepen
Dilano was er vanmorgen, heeft ontbijt gebrachtquote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is al drie weken het huis uit. Ooit wel een gesneden tomaten drie weken in de koelkast laten liggen?
Dilano is vanmorgen binnen geweest om samen met Jimmy ontbijt te makenquote:Op maandag 8 april 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
Dilano is al drie weken het huis uit. Ooit wel een gesneden tomaten drie weken in de koelkast laten liggen?
Nee, maar dat was niet helemaal zijn schuld......Ashley ging al rond 6uur douchen om haar haar te doen en te scheren e.d. Rond die tijd zou er iemand komen om met Jimmy ontbijt te maken....durf niet te zeggen of dat Jimmy het nu wist dat het Dilano was of niet....maar hij kreeg het niet voor elkaar om Ashley uit de douche te krijgen....toen hoorde ze geloof ik Dilano's stem en is weer naar haar bed gegaan waarbij achter haar de deur gelijk op slot ging.quote:Op maandag 8 april 2024 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dilano is vanmorgen binnen geweest om samen met Jimmy ontbijt te maken
Jimmy had dit geheim moeten houden, dan had hij 1000 euro voor de pot verdiend, maar dat is niet gelukt,
Ik hoorde hem vanmiddag of vanmorgen vertellen dat hij niet wist dat Dilano kwamquote:Op maandag 8 april 2024 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar dat was niet helemaal zijn schuld......Ashley ging al rond 6uur douchen om haar haar te doen en te scheren e.d. Rond die tijd zou er iemand komen om met Jimmy ontbijt te maken....durf niet te zeggen of dat Jimmy het nu wist dat het Dilano was of niet....maar hij kreeg het niet voor elkaar om Ashley uit de douche te krijgen....toen hoorde ze geloof ik Dilano's stem en is weer naar haar bed gegaan waarbij achter haar de deur gelijk op slot ging.
Nee, hij vond het ook niet erg...maar wij hebben twee keer een sl gehad.....en wat daar gezegd is door B.B. weet ik niet.quote:Op maandag 8 april 2024 17:22 schreef Snoozey het volgende:
niet zijn schuld? hij zei zelf dat hij het niet wilde stilhouden.
Supersmerig!quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Lrod01 het volgende:
Alice constant met dezelfde lepel die ze in haar mik duwt weer in het eten om opnieuw te proeven x100. Ranzig kind.
Hij had toch een geheime opdracht voor 1000 euroquote:Op maandag 8 april 2024 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar dat was niet helemaal zijn schuld......Ashley ging al rond 6uur douchen om haar haar te doen en te scheren e.d. Rond die tijd zou er iemand komen om met Jimmy ontbijt te maken....durf niet te zeggen of dat Jimmy het nu wist dat het Dilano was of niet....maar hij kreeg het niet voor elkaar om Ashley uit de douche te krijgen....toen hoorde ze geloof ik Dilano's stem en is weer naar haar bed gegaan waarbij achter haar de deur gelijk op slot ging.
Ze zou de saus alvast maken en als de mannen dan honger had zou ze de macaroni kokenquote:
Juist daarom en lees nu weer dat hij het niet stil wilde houden.....waarheid zal ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanmiddag of vanmorgen vertellen dat hij niet wist dat Dilano kwam
dan geloof je me toch nietquote:Op maandag 8 april 2024 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist daarom en lees nu weer dat hij het niet stil wilde houden.....waarheid zal ergens in het midden liggen.
Heeft echt geen idee!quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Lrod01 het volgende:
Alice constant met dezelfde lepel die ze in haar mik duwt weer in het eten om opnieuw te proeven x100. Ranzig kind.
quote:
Denk niet dat B.B. gedacht had dat Ashley rond 6uur is gaan douchen en dat is moeilijk zonder wat te zeggen dat er iemand komt om Ashley uit die douche te krijgen.....en alletijd van de wereld had.quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had toch een geheime opdracht voor 1000 euro
iets anders kan ik er niet van maken. Het is hem niet gelukt,
Rond die tijd is er toch altijd wel iemand op om brood te bakken?quote:Op maandag 8 april 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat B.B. gedacht had dat Ashley rond 6uur is gaan douchen en dat is moeilijk zonder wat te zeggen dat er iemand komt om Ashley uit die douche te krijgen.....en alletijd van de wereld had.
Serieus, hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en ergerquote:
LOL Heb jij de afgelopen maanden niet meegelezen? Toen zat ik met mijn ogen te klepperen wat hier allemaal neergekalkt werd.quote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
Het is wekenlang met ongeveer dezelfde bewoordingen over Ashley gedaanquote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
Heb je niet gehoord toen Ashley hier dagelijks (nog stukken erger) gebashed werd. Dat was wel ok natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus, hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
quote:Op maandag 8 april 2024 17:32 schreef Snoozey het volgende:
ook dat ja.
maar hij had geen zin om het geheim te houden
had het erover dat hij kon zeggen van deur moet op slot, ze gaan iets doen met de huiskamer blabla.
niet goed over nagedacht.
en te ennhousiast dat hij zn vriendje weer zag. kan hij niet stilhouden
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......quote:Op maandag 8 april 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rond die tijd is er toch altijd wel iemand op om brood te bakken?
ja dus toch niet vreemd?quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |