Heeft echt geen idee!quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Lrod01 het volgende:
Alice constant met dezelfde lepel die ze in haar mik duwt weer in het eten om opnieuw te proeven x100. Ranzig kind.
quote:
Denk niet dat B.B. gedacht had dat Ashley rond 6uur is gaan douchen en dat is moeilijk zonder wat te zeggen dat er iemand komt om Ashley uit die douche te krijgen.....en alletijd van de wereld had.quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had toch een geheime opdracht voor 1000 euro
iets anders kan ik er niet van maken. Het is hem niet gelukt,
Rond die tijd is er toch altijd wel iemand op om brood te bakken?quote:Op maandag 8 april 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat B.B. gedacht had dat Ashley rond 6uur is gaan douchen en dat is moeilijk zonder wat te zeggen dat er iemand komt om Ashley uit die douche te krijgen.....en alletijd van de wereld had.
Serieus, hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en ergerquote:
LOL Heb jij de afgelopen maanden niet meegelezen? Toen zat ik met mijn ogen te klepperen wat hier allemaal neergekalkt werd.quote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
Het is wekenlang met ongeveer dezelfde bewoordingen over Ashley gedaanquote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
Heb je niet gehoord toen Ashley hier dagelijks (nog stukken erger) gebashed werd. Dat was wel ok natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus, hebben sommige van jullie een pan Negatief gegeten ofzo hier, het wordt met de dag erger, ik chat al niet meer mee, lees alleen nog maar, maar het wordt erger en erger
quote:Op maandag 8 april 2024 17:32 schreef Snoozey het volgende:
ook dat ja.
maar hij had geen zin om het geheim te houden
had het erover dat hij kon zeggen van deur moet op slot, ze gaan iets doen met de huiskamer blabla.
niet goed over nagedacht.
en te ennhousiast dat hij zn vriendje weer zag. kan hij niet stilhouden
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......quote:Op maandag 8 april 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rond die tijd is er toch altijd wel iemand op om brood te bakken?
ja dus toch niet vreemd?quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |