samsonrock?quote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat liedje is al 30 jaar oud ofzo hoor
Ze hebben eigenlijk 3 wokeness keuzes voor winnaars. En in de media zijn ze helemaal geil van woke, dat moge duidelijk zijn. Jimmy doet het goed bij de LBHTQ gemeenschap, Randy, nou dat lijkt me duidelijk ook helemaal volgens het boekje van de wokies. En dan hebben we nog een Alice, lekker politiek correct, niet veel hoeven doen en met iedereen lekker mee lullen maar af en toe sLLinkse moves maken. Glenn is denk ik te gewoon; het totale niets...quote:Op maandag 8 april 2024 14:39 schreef Witborst het volgende:
Nu maar Alice laten winnen, tegen randy.
Maar ze zijn er nog niet uit binnen big brother.
ze hadden ergens 1000 mee gewonnen maar was niet meteen in de pot gedaan he verdorrie ( bel net ma ging om de freeze maar verlies je alleen geld mee blijkbaar )quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als je Glenn zo ziet zou het een broer kunnen zijn van Valtteri Bottas de F1 coureur
Ze hebben wel trekjes overeen. Ook een mooie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Als je Glenn zo ziet zou het een broer kunnen zijn van Valtteri Bottas de F1 coureur
Hebben ook wel een paar overeenkomsten qua karakterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottas publiceerde in 2023 zijn eigen kalender. Hierin waren 13 foto's van hem en zijn achterwerk te zien. De kalender werd door hem ''Bottass'' genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ja dat zei BBquote:Op maandag 8 april 2024 14:53 schreef mazaru het volgende:
Jimmy is officieel nog steeds gay
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2024 14:55 schreef BigBreg83 het volgende:
En dan zo meteen randy zeker
Met de lazy song
quote:Op maandag 8 april 2024 14:54 schreef mazaru het volgende:
Ze durft niet in de hottub als ze er steeds in en uit moet zegt ze. Nee, ga dan maar in je onderbroek voor de camera squatten, dat is veel netter
vind je haar zonder make up ook mooi?quote:Op maandag 8 april 2024 14:27 schreef mario390 het volgende:
alice is ook om somiges
weißer dann jill was
Absoluut.quote:Op maandag 8 april 2024 14:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
vind je haar zonder make up ook mooi?
[ link | afbeelding ]
Geverfdquote:Op maandag 8 april 2024 14:58 schreef Snoozey het volgende:
ze heeft daar nog wenkies. klopt niet denk
dat zou er na 3 maanden al uitzijn. maar strepen zetten is natuurlijk makkelijk en snel gedaanquote:
Wat komt ge hier in Belgie doenquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef Roxiebb het volgende:
Ben in Antwerpen momenteel, Tom nog niet gezien, hoeft ook niet.
quote:Op maandag 8 april 2024 14:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ech welquote:Op maandag 8 april 2024 14:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij de pubers zal het ook wel een kleverig plaatje zijnquote:
Klopt, maar ze heeft ze in het huis ook nog een paar x geverfdquote:Op maandag 8 april 2024 15:00 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat zou er na 3 maanden al uitzijn. maar strepen zetten is natuurlijk makkelijk en snel gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |