Hoop eigenlijk weer twee favoriete gerechten klaarmakenquote:
Ja het is niet anders nu.🔆quote:Op maandag 8 april 2024 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zitten de heren ook lekker te ontspannen in het water. De strijd is gestreden. Het is de tijd uitzitten tot woensdag of zaterdag.
Kan ookquote:Op maandag 8 april 2024 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk weer twee favoriete gerechten klaarmaken
Jammer dat ze niet allemaal er bij moeten staanquote:Op maandag 8 april 2024 15:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja het is niet anders nu.🔆
Beetje uit weken.
Maar ze verzinnen ook niks verder bij big brother.
Laat ze leuke spellen doen, waar je geld mee terug kan verdienen.
Komen ze met zingen 😅
En ook nog een voor een luttele 50 euro per liedje.quote:Op maandag 8 april 2024 15:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja het is niet anders nu.🔆
Beetje uit weken.
Maar ze verzinnen ook niks verders bij big brother.
Laat ze leuke spellen doen, waar je geld mee terug kan verdienen.
Komen ze met zingen 😅
Ja zou toch gezelliger zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet allemaal er bij moeten staan
Ik kon het wel, maar ik vind het een raar nummer.quote:
ik zie 12 januari 2024quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja is het nr houdini, was die al uit voor zij het huis ingingen? vraag het me af.
4 maanden geleden uitgebracht.quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja is het nr houdini, was die al uit voor zij het huis ingingen? vraag het me af.
Wiki : Houdini is een nummer van de Brits-Albanese zangeres Dua Lipa. Het nummer werd op 10 november 2023 uitgebracht als de eerste single van haar derde studioalbum Radical Optimism, dat in 2024 uitkomt.quote:Op maandag 8 april 2024 15:43 schreef Adat231 het volgende:
Ja maar jimmy is het gewend met drag Queen en dj.. Zo in de Amsterdamse grachten🥳quote:Op maandag 8 april 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
ALice kent hem niet, Jimmy zingt hem volop mee
was vlak voor dat ze er in gingen dus. Jimmy zong hem trouwens wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |