Dat zeg ik, honderden keren gezongen in het huisquote:Op maandag 8 april 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Lenie heeft ooit geld uit de pot gehaald zegt BB, nu brengt hij er weerl geld in
Ik laat dat zo langs mij heen glijden als ik dit soort muziek hoorquote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, honderden keren gezongen in het huis
Ik wel, ken alle liedjes van Kinderen voor kinderen, mn kleindochters zijn er gek vanquote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef BigBreg83 het volgende:
En dan zo voor Alice het liedje make up van kinderen voor kinderen.
Die kent helemaal niemand
quote:Op maandag 8 april 2024 15:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wel, ken alle liedjes van Kinderen voor kinderen, mn kleindochters zijn er gek van
Snap ook niet waarom ze nu dat zingen weer uit de kast halen. Ik was er al bang voor dat het ze het niet kunnen redden tot het einde met leuke creatieve opdrachten.quote:
Een paar oud bewoners erin gooien. Desnoods van afgelopen jaren. Die willen echt wel. Die geilen op aandacht.quote:Op maandag 8 april 2024 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze nu dat zingen weer uit de kast halen. Ik was er al bang voor dat het ze het niet kunnen redden tot het einde met leuke creatieve opdrachten.
B.v. Alle winnaars van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 8 april 2024 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een paar oud bewoners erin gooien. Desnoods van afgelopen jaren. Die willen echt wel. Die geilen op aandacht.
Is ieder jaar de laatste 2 wekenquote:
Nou, alle is een beetje veel. Dan wordt het onoverzichtelijk met 10 man erbij. De meest spraakmakende zou al leuk zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
B.v. Alle winnaars van de afgelopen jaren.
Ligt aan de regie. Er valt echt wel wat van te makenquote:
Tijd om andere dingen te gaan doenquote:Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt aan de regie. Er valt echt wel wat van te maken
Doe jij geen andere dingen meer als er BB is dan?quote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om andere dingen te gaan doen![]()
We zullen het er mee moeten doen
Ze zijn uitgestreden alles is nu in handen van de kijkers
ALs ik las hebben ze gisteren toch leuke dingen gedaan, zelfs een klein feestje
MIssschien krijgen ze iedere dag wel iets
Normaal als ze er met zijn alle zaten was er nadat ze het spel gespeeld hadden ook niet vel meer te doen
Nee, ik zit vastgespijkerd aan de stoel tot BB afgelopen isquote:Op maandag 8 april 2024 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe jij geen andere dingen meer als er BB is dan?
Zonde toch? Er is een hele wereld buiten. Zeker met het mooie weer van de afgelopen dagenquote:Op maandag 8 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik zit vastgespijkerd aan de stoel tot BB afgelopen is
Denk je nu echt dat ik vast gespijkerd zitquote:Op maandag 8 april 2024 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonde toch? Er is een hele wereld buiten. Zeker met het mooie weer van de afgelopen dagen
Heerlijk hoor... zo denkt ze.quote:Op maandag 8 april 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Ze ligt weer. Gezellig plaatjes kijken.
[ afbeelding ]
Daarom zitten de heren ook lekker te ontspannen in het water. De strijd is gestreden. Het is de tijd uitzitten tot woensdag of zaterdag.quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef Witborst het volgende:
[..]
Heerlijk hoor... zo denkt ze.
Relax, over twee a drie weken moet ze weer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |