Jesus christ.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef mazaru het volgende:
Ook nog nooit van een vergiet gehoord![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben vroeg gedineerd, misschien staat er deze avond nog wat te wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Half zes en terwijl ze deze dagen ontbijt krijgen......
Het gaat nu over haar en niet over anderenquote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is smerig en ze doen het allemaal daar.
Ze probeert het en roept niet elke keer er iemand bij.....quote:
Is net zo smerig, maar nu niet op de stream te zien en dat lepeltje likken van Alice welquote:Op maandag 8 april 2024 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeert het en roept niet elke keer er iemand bij.....
En iedereen ook Jimmy likt weleens een lepel of vork af en weer terug met waar hij mee bezig was....
Het was gisteren gewoon heel gezellig in de keuken, met z'n allen aan het koken.quote:Op maandag 8 april 2024 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeert het en roept niet elke keer er iemand bij.....
En iedereen ook Jimmy likt weleens een lepel of vork af en weer terug met waar hij mee bezig was....
Niets ze heeft gewoon water in dezelfde pan gedaan waar ze de saus in had gemaaktquote:Op maandag 8 april 2024 17:40 schreef Snoozey het volgende:
ojee, wat is er per ongeluk bijgegaan in de pan?
Grappig, ze heeft een award meegekregen, die drukknop van 20.000quote:Op maandag 8 april 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley is thuis.. weet niet hoe ik hem hier gelijk te showen krijg sorry
https://www.instagram.com/reel/C5gRhHtIivH/
aah, maar dat is niet erg. het is okayquote:Op maandag 8 april 2024 17:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Niets ze heeft gewoon water in dezelfde pan gedaan waar ze de saus in had gemaakt
Ze ziet er goed uit, ontspannen en een paar jaar jonger.quote:Op maandag 8 april 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Is het ook niet, scheelt weer afwasquote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
aah, maar dat is niet erg. het is okay
aah tnx. hier zie je tenminste haar vrolijke gezichtquote:Op maandag 8 april 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft iets meegekregen van BB
wie kan mijn leren hoe ik hem hier meteen kan laten zien?
Leuk filmpje! En grappig dat ze die drukknop meekreeg.quote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig, ze heeft een award meegekregen, die drukknop van 20.000
ze gooit ook altijd veel zout bij der eten gewoon aan tafelquote:
ja leuk gedaan vond ikquote:Op maandag 8 april 2024 17:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Leuk filmpje! En grappig dat ze die drukknop meekreeg.
Als je maar dicht bij je gevoel blijftquote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
aah, maar dat is niet erg. het is okay
En ze is er nog trots op ookquote:Op maandag 8 april 2024 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig, ze heeft een award meegekregen, die drukknop van 20.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |