pfffffff is parmezaanse kaas.........quote:Op maandag 8 april 2024 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
het is wel erg nat hoor, macaroni van uit de pan er zo in gegooit?
ze pakt nog meer zout what the fuck Jimmy ook![]()
![]()
![]()
lekker gezond
Niets met simpel te maken Dat ze het spel gespeeld heeft en volgens BB nog harder had moeten spelen is een feit. Ze mag zeker heel erg trots zijn op haar trofeequote:Op maandag 8 april 2024 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
En ze is er nog trots op ook![]()
Dan ben je toch wel erg simpel..Maar leuk voor haar hoor
pffff ik zag er 2x uit de zout pot pakken ik weet heus wel verschil van zout en kaas hoor met je pfff !quote:Op maandag 8 april 2024 17:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
pfffffff is parmezaanse kaas.........
het zit wel diep he?quote:Op maandag 8 april 2024 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
En ze is er nog trots op ook![]()
Dan ben je toch wel erg simpel..Maar leuk voor haar hoor
En daar gaat het om, ze vinden het lekker.quote:Op maandag 8 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Ze smullen er heerlijk van, Glenn schept voor een twee keer op
Het is top, zegt Randy en pakt ook nog voor een tweede keer
Ze deed er ook gehakt doorquote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af of die worst het enige vlees is wat er doorheen ging of ook rulgehakt??
Oke heel klein beetje zout deed Jimmy er nu op..quote:Op maandag 8 april 2024 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pffff ik zag er 2x uit de zout pot pakken ik weet heus wel verschil van zout en kaas hoor met je pfff !
Heb ze nog nooit veel vlees zien eten, paprika daartegen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
Vraag me af of die worst het enige vlees is wat er doorheen ging of ook rulgehakt??
Gehaktquote:Op maandag 8 april 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
En we kunnen ook zo fijn van het maalproces meegenieten als ze met haar mond vol blijft pratenquote:Op maandag 8 april 2024 18:03 schreef zodeju het volgende:
Alice is daar vaak de enige die met mes en vork eet.....en netjes eet.
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel alquote:Op maandag 8 april 2024 18:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oke heel klein beetje zout deed Jimmy er nu op..
Ze heeft zich nu aangepast aan de rest.quote:Op maandag 8 april 2024 18:03 schreef zodeju het volgende:
Alice is daar vaak de enige die met mes en vork eet.....en netjes eet.
Maar die steekt wel veel achter haar kiezen op een dag. En toch niet echt verdikken.quote:Op maandag 8 april 2024 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En we kunnen ook zo fijn van het maalproces meegenieten als ze met haar mond vol blijft praten
Betaald zich over een jaartje of 20 à 30 wel uit als ze dat blijft doenquote:Op maandag 8 april 2024 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Alice eet echt te veel zout had je ook al gezien hoeveel zout ze in het water had gegooid voor de macaroni om te koken was ook echt veel al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |