Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
ik kom helemaal nu niet meer maar paar jaar terug wel, hmmmmmmm zo zonde dat mensen het willen vernielen enzo en daardoor de NS zegt we stoppen er maar mee.... heb dit letterlijk gehad he? dikke luk als ik iemand een piano zie slopen........ voor de lol? dolk in mijn hart is dat.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat is zo jammer, ik waardeer die piano's ook.
Kom alleen nooit op een cs.Do what you love, love what you do!![]()
Ja bizar vind ikquote:Op donderdag 4 april 2024 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom we helemaal nu niet meer maar paar jaar terug wel, hmmmmmmm zo zonde dat mensen het willen vernielen enzo en daardoor de NS zegt we stoppen er maar mee.... heb dit letterlijk gehad he? dikke luk als ik iemand een piano zie slopen........ voor de lol? doel in mijn hart is dat.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Aannames dusquote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik heb dat tuig hier zo vaak rond zien hangen. Ben paar weken terug ook nog uitgescholden voor alles wat met kanker te combineren valt omdat ik weigerde een sigaret voor dat tuig te draaien.![]()
quote:Ik ga zo naar de winkel om lunch te halen.quote:
Wordt denk ik gewoon yoghurt, jij?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
weet je want kan er zo kwaad om worden, zeker hoe het toen was op Utrecht cs. iedereen kon er zo langs. en als je niet wil kost het 1 min om niet te horen.quote:
maar dat mensen dat slopen enzo, tjaaaaaaaaa zie de reden niet enzo en doorvoor dacht NS. We moeten er maar mee kappen. mss helpt dat programma btw, maar dit is dus van jaar hiervoor.Do what you love, love what you do!![]()
Een snee liefde en passiequote:Op donderdag 4 april 2024 12:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zo naar de winkel om lunch te halen.
Wordt denk ik gewoon yoghurt, jij?![]()
Alleen een teleurstelling voor jou hequote:Op donderdag 4 april 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaan
Maar ik hou het wel bij @:Speklap3000 die heeft me ook een 4 minuten durende teleurstelling beloofd
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat fijn dat je rekening houdt met wat ik lekker vind!
En gewoon vlakke hand natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droge boterham?quote:
Gerum, wil je tikkie sturen?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nee ik weet nog niet wat ik er op wilquote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Droge boterham?
Gerum, wil je tikkie sturen?![]()
![]()
ff onder andere, voor dit een hype werd, hij werd erna nog meerdere keren gesloopt btw
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker oude kaas ofzoquote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet wat ik er op wilOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
sorry guysOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb ooit een trompettist erbij aan zien sluiten was ook heel vetquote:Op donderdag 4 april 2024 12:22 schreef kree het volgende:
of dit dus, en nog een paar die mensen onwijs leuk vonden.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
sowieso want het is dan dat muzikanten denken, laten we ff mee doen ofzo voor de gein. en ok mss heel mss komt het in aandacht nu door rtl. maar het was natuurlijk nooit het idee of denk willen ze niet eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb ooit een trompettist erbij aan zien sluiten was ook heel vetDo what you love, love what you do!![]()
Nou zo geweldig was het ook weer nietOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
lol jaren terug maar ken er nog steeds paar ervan. hahaha dat was de bedoeling. niet een commercieel format., dus moet nog zien hoe het uitwerkt dat......Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga ff pauzeren, spreek jullie dadelijk weer.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Tot later Filo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hou hem in je broekquote:Op donderdag 4 april 2024 12:26 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ga ff pauzeren, spreek jullie dadelijk weer.![]()
nee natuurlijk niet als je topconcert wil dan ga je naar een podium en dok 40 euro ervoor ofzo, dan zie je kwaliteit. muzikaal technisch iig.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:24 schreef Filosoofert het volgende:
Nou zo geweldig was het ook weer niet
Wat je daar zag is groepje die toevallig bij elkaar komen en gewoon ff denkt wil muziek maken. en in mijn idee he en heb er aan meegedaan, is dat het leukere idee.Do what you love, love what you do!![]()
Voor 40 euro kom je niet meer bij veel concerten naar binnen helaasmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
het verneukte is, rtl heeft dit idee van mij gepikt. samen met de NS eigenlijk. hahahaha. najajhaja kijk naar mijn idee op rtl iig. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Gast, dit wordt al tientallen jaren over de gehele wereld gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:28 schreef kree het volgende:
het verneukte is, rtl heeft dit idee van mij gepikt. samen met de NS eigenlijk. hahahaha. najajhaja kijk naar mijn idee op rtl iig. hahaha![]()
I say the boom boom boom
Lekker oude kaas ofzomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En dat idee hebben ze ALLEMAAL van kree gejatquote:Op donderdag 4 april 2024 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, dit wordt al tientallen jaren over de gehele wereld gedaan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En dat idee hebben ze ALLEMAAL van kree gejat![]()
![]()
nee dat weet ik, maar gaat het niet om, ik heb een onwijze discussie gehad met de NS nl 5 jaar eerder over dat gedoe met die piano en dat ik dat is goed iets. En goed for shure ze hebben dit onthouden. en nu is het ineens allemaal ok.... LOLLLLLLL budget, maar nu is het niet meer wat het was natuurlijk. gelijk al.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, dit wordt al tientallen jaren over de gehele wereld gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
Viesmad
Ben ook veel te slecht in spelletjes waar je iets voor moet kunnen
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
ze wilden ze eigenlijk weghalen, of iig niet meer repareren. daar ging het toen om. en nu ineens zijn ze geweldig omdat programma meedoet?
Moet btw die aflevering nog zien, wanneer was de eerste uitgezonden op rtl?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Isti goed? Ik heb hem wel op mijn lijstjeHeel vaag maar wel goed!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Isti goed? Ik heb hem wel op mijn lijstje![]()
gehehehe je wil niet weten hoe boos mad ik hierover dan ben. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef KoningWouter het volgende:
Viesmad
Ben ook veel te slecht in spelletjes waar je iets voor moet kunnenDo what you love, love what you do!![]()
Daarom dts hoef je niets voor te kunnenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef KoningWouter het volgende:
Viesmad
Ben ook veel te slecht in spelletjes waar je iets voor moet kunnen![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn berichten zijn copyrighted en mogen alleen door specifieke mensen gequote worden.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zegquote:Op donderdag 4 april 2024 12:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daarom dts hoef je niets voor te kunnen
Ik heb in '95 op Amsterdam Centraal zitten pingelenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat weet ik, maar gaat het niet om, ik heb een onwijze discussie gehad met de NS nl 5 jaar eerder over dat gedoe met die piano en dat ik dat is goed iets. En goed for shure ze hebben dit onthouden. en nu is het ineens allemaal ok.... LOLLLLLLL budget, maar nu is het niet meer wat het was natuurlijk. gelijk al.![]()
Dat heb ik wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]sorry je moet vooral veel vrije tijd hebben
Ik bolk voornamelijk onder werktijdquote:Op donderdag 4 april 2024 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]sorry je moet vooral veel vrije tijd hebben
Nee, ik ga nooit voor de winst. Wil niet de hele dag bolken.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ga jij deze maand voor de winst?
gaat het niet om, ik weet ook wel er waren er meerderen, maar heb onwijs mijn best gedaan. naja mss is het wel 8 jaar eerder om de NS aan het hoofd te krijgen, doe dat bij meer stations. en zet waren er opzich mee eens. maar het gesloopt ervan koste best veel en daarna is het afgeschaald, want kut piano op cs enzo.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb in '95 op Amsterdam Centraal zitten pingelenDo what you love, love what you do!![]()
‘Werk’ haha pimpquote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bolk voornamelijk onder werktijd![]()
Ik verkoop botjesquote:Op donderdag 4 april 2024 12:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit voor de winst. Wil niet de hele dag bolken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat maakt het dus niet 'jouw' idee zoals je net zegt.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om, ik weet ook wel er waren er meerderen, maar heb onwijs mijn best gedaan. naja mss is het wel 8 jaar eerder om de NS aan het hoofd te krijgen, doe dat bij meer stations. en zet waren er opzich mee eens. maar het gesloopt ervan koste best veel en daarna is het afgeschaald, want kut piano op cs enzo.![]()
Moet het wel een botje zijn waar ik niets voor hoef te doen.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Ik had alleen ff de memo gemist dat Volvo pimpwaggies maaktmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja anders is het geen botje hequote:Op donderdag 4 april 2024 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet het wel een botje zijn waar ik niets voor hoef te doen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
maarre voor shure he, er waren toen ook leuke dingen wss. gewoon over mensen die zin hadden om met elkaar ff muziek te maken.
wat is het nu attractie., LOL ik kom niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het zo leuk dat je babyblauw hebt gekozen. Ik heb nu helemaal een beeld van jou door die autoquote:Op donderdag 4 april 2024 12:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen ff de memo gemist dat Volvo pimpwaggies maakt![]()
![]()
En hoe is dat beeld?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat je babyblauw hebt gekozen. Ik heb nu helemaal een beeld van jou door die auto
want zie gelukkig nog de filmpjes die ik heb,,,,,, dat was de manier en zie maar ff en we maken muziek. geen tv ploeg ofzo erbijDo what you love, love what you do!![]()
Een haver cappu drinkende man met een knotje en een hipster baardje helemaal in touch met zijn spirituele zelf.quote:
* Monsterkoekie begint vast te rennen![]()
zouden de users bij COS werk hebben, die dus zo de hele dag BB kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bolk voornamelijk onder werktijd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vis uit blik een optie?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet wat ik er op wil![]()
![]()
Vind het lekker als het een crunchy korst heeft.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Dat beeld is niet echt correct.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een haver cappu drinkende man met een knotje en een hipster baardje helemaal in touch met zijn spirituele zelf.
Ik drink geen cappu en heb geen knotje
ok wie doet ff link. of alleen de dag, wanneer is dit uitgezonden. met tijd graag en op rtl4
/. zal ik gelijk ff heel hoop ontkrachten nl....Do what you love, love what you do!![]()
In mijn hoofd wel. Heb je huisdieren?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat beeld is niet echt correct.
Ik drink geen cappu en heb geen knotje![]()
Google.nlquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef kree het volgende:
ok wie doet ff link. of alleen de dag, wanneer is dit uitgezonden. met tijd graag en op rtl4
/. zal ik gelijk ff heel hoop ontkrachten nl....![]()
Twee poezenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel. Heb je huisdieren?
dat was volgende optie, maar dacht iemand van jullie weet het wel.quote:
Mss wel - mss nietquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je bent al een uur tegen jezelf aan het pratenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat was volgende optie, maar dacht iemand van jullie weet het wel.![]()
Kale poezenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van die raggdolls of main coons? Of heb je naaktkatten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 12:46:34 ]![]()
Mss is hij het wel...quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:speklap3000 Rien van de bachelor zo zit je in mijn hoofd![]()
Die opnames zijn al geweest hè.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
doen muzikanten vaker, in zich zelf denken.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je bent al een uur tegen jezelf aan het praten
Denk het wel hoor..quote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss is hij het wel...![]()
Die opnames zijn al geweest hè.![]()
Ik kijk het niet, maar zie af en toe de reclame voorbij komen.quote:
Wel grappig, nu plotseling 2 bachelors
ok ga ik het nu kijken, duurde ff met herhaling, maar ok. ga er helemaal open in en ga ik zeggen wat ik ervan denk.Do what you love, love what you do!![]()
ik irriteer me nu al he boe dit toch zo in scene is gezet. gebeurde namelijk allang al,. en ook hoor dat mensen ff bleven kijken. najaDo what you love, love what you do!![]()
SALLIEquote:Op donderdag 4 april 2024 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar zie af en toe de reclame voorbij komen.
Wel grappig, nu plotseling 2 bachelors![]()
DAG-SCHOTEL!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ohm my god kill meeeeeeeeeeeee ik kan dit commercieel ervan niet aan hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon standard issue cats.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van die raggdolls of main coons? Of heb je naaktkatten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Moet me dat wat zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:speklap3000 Rien van de bachelor zo zit je in mijn hoofdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
tis zo niet wat het was nl toen ik er zelf zat aantal jaren terug. maargoed commercieel kan alles spinnen he. en beoordelen zijn ze ook goed in. echt, Ik kan dit niet aan enzo.Do what you love, love what you do!![]()
ik zal deze afkijken, maar ben het er zo niet mee eens, denk niet dat ik het er mee eens ga worden.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom hebben jullie 1 t/m 9 laten lopen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik moet werken en niet bolken en nu kan dat nietTrotste mama van Ambar
muissie ga nog liever met jou ff knuffelen als deze commercieel bs te kijken. zucht.Do what you love, love what you do!![]()
tis ook echt kijk eens die filmpjes van mij, dat was het idee en vergelijk eens met hoe het nu gemaakt is???? fucking dikke bsssssss ditDo what you love, love what you do!![]()
Iehl ongewenste intimiteiten ditquote:Op donderdag 4 april 2024 12:56 schreef kree het volgende:
muissie ga nog liever met jou ff knuffelen als deze commercieel bs te kijken. zucht.Trotste mama van Ambar
nou dan wel met monstertje. maar fuck me. hahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iehl ongewenste intimiteiten ditDo what you love, love what you do!![]()
Het had moeten zijn: muis mag ik met je knuffelen?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan wel met monstertje. maar fuck me. hahahahaTrotste mama van Ambar
Daar gaat muis niet op in.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan wel met monstertje. maar fuck me. hahahaha![]()
ik moet nog net niet kotsen ervan hoe verfuckt dit commercieel is gemaakt en dat meen ik uit de grond van mn hart.Do what you love, love what you do!![]()
@JustinKquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
ik moet nog net niet kotsen ervan hoe verfuckt dit commercieel is gemaakt en dat meen ik uit de grond van mn hart.![]()
Over wat hebben we het?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
ik moet nog net niet kotsen ervan hoe verfuckt dit commercieel is gemaakt en dat meen ik uit de grond van mn hart.
The Bachelor?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is niet mijn typequote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar google kan je het wel zeggen
Pas op hij heeft een stijfje voor je het weetquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het had moeten zijn: muis mag ik met je knuffelen?
Dan zou het idd netjes wel (of niet) met consent zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het had moeten zijn: muis mag ik met je knuffelen?
ik ga volgende week zondag naar Utrecht cs. maargoed ze zullen al klaar zijn met filmen wssDo what you love, love what you do!![]()
Denk dat @JustinK dat liever niet heeftquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
hahahaha zo iets wat muzikanten leuk vinden zo weer commercieel maken, sorry jongens en meiden ik trek dat neit zeker niet omdat ik zelf op die stations heb gezeten en met andere muzikanten. en hoe dit gebracht is is commercieel prut tv weer eens....Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef kree het volgende:
hahahaha zo iets wat muzikanten leuk vinden zo weer commercieel maken, sorry jongens en meiden ik trek dat neit zeker niet omdat ik zelf op die stations heb gezeten en met andere muzikanten. en hoe dit gebracht is is commercieel prut tv weer eens....![]()
thx voor de tip die het zei btw...... maarre nee dit is niet hoe stations piano werken of hoe het ging iig..... sorry
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
best goed eigenlijk
Fijn om te horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
![]()
Gelukt!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
zo wel, ja sorry geen voorop script toen en met 100 cameras erop of interviews. maar dat is t idee ervan. niet dat iedereen talent show moet zijn. maar dat iedereen mag spelen erop als ze willen.Do what you love, love what you do!![]()
Thanks broOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
hahaha ben het er zo niet mee eens hoe ze dit verzieken eigenlijk. maarja goed.Do what you love, love what you do!![]()
langzaam aan komt iedereen weer terugquote:
Dat heb je goed gedachtquote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat @:JustinK dat liever niet heeft![]()
![]()
WAT IS HET GRIJS BUITEN
tis toch om te jankenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik af en toe - als ik even niets te doen hebquote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
langzaam aan komt iedereen weer terug![]()
(in dit geval niet zó'n intensieve klus op het werk waar ik mn hoofd bij MOET houden dan).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hier schijnt de zonquote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Filosoofert het volgende:
WAT IS HET GRIJS BUITEN
tis toch om te jankenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo. Vergaderingen van vandaag zijn ook weer klaar
Directeuren zijn stom.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Snap ik, werk gaat voor het meisjequote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik af en toe - als ik even niets te doen heb![]()
(in dit geval niet zó'n intensieve klus op het werk waar ik mn hoofd bij MOET houden dan).
Ohwquote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Filosoofert het volgende:
WAT IS HET GRIJS BUITEN
tis toch om te janken![]()
Hier komt het zonnetje erdoor - nét!![]()
Ik zie een correlatie met een recente gebeurtenisquote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
langzaam aan komt iedereen weer terug![]()
Eh... meisje...?quote:DTS een meisje?
Hier óók een beetjequote:Op donderdag 4 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw![]()
Hier komt het zonnetje erdoor - nét!![]()
![]()
![]()
Ow? Welke dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie een correlatie met een recente gebeurtenis
Ik kwam iig laatst even @JustinK en @Monsterkoekie feliciteren
Is maar een gezegdequote:
quote:![]()
dacht al
ben niet lesbisch (maar daar heb ik verder hélemaal níéts tegen!![]()
)
Niks mis meequote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dacht al
)
![]()
in dit geval dan werken gaat voor den bolkquote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dacht al
)
Bolken in werktijd
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Dot in vlaamse modusquote:Op donderdag 4 april 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
in dit geval dan werken gaat voor den bolk![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
nog aan het bijkomen van de commercieel piano shit. hahahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
echt en gun het de muzikanten hoor die er in tv komen enzo erover. maar dit is zo gestript dat het mij toch ff niet meer normaal lijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Je groeit er vanzelf inquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dacht al
)
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Waarover?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
hahahahaha gewoon nog kwaad over, naja, oke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ziedend gewoon, gaan we het maar gewoon over normaal mensen leuk vinden enzo en geile seks?Do what you love, love what you do!![]()
over dat programma, het isquote:
en gestript nl. want ik kan me niet voorstellen dat het zo ging omdat ik er zelf zat op stations....
Opnieuw dan maar:Maar als ik het goed begrijp dus niet?quote:
Dan over het nieuwe RTL programma over de mensen die een kans krijgen om op een conservatorium te spelen? (of wat was het?)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee jullie hebben beide niet gelijk. en is werd erop gewezen dus vandaar dat ik het zag.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
Opnieuw dan maar:
[..]
Maar als ik het goed begrijp dus niet?
Dan over het nieuwe RTL programma over de mensen die een kans krijgen om op een conservatorium te spelen? (of wat was het?)
Maar dat ze mensen op stations "ongezien" volgen met jury op openbare piano spelen. Ok ik zeg niet er is geen talent daar, met is wel iets ff te mooi als wat het was omdat ik er zelf vaak ben geweest, dus gescript allemaal van te voren.Do what you love, love what you do!![]()
daarom deed ik ff wat filmpjes van mezelf, om maar te laten zien hoe zoiets wel ging. zonder cameras enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Een filmpje zonder camera? Hoe dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
daarom deed ik ff wat filmpjes van mezelf, om maar te laten zien hoe zoiets wel ging. zonder cameras enzo.I'm surrounded by morons!
JA DOE BEDOEL IK DUSquote:Op donderdag 4 april 2024 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
nee jullie hebben beide niet gelijk. en is werd erop gewezen dus vandaar dat ik het zag.
Maar dat ze mensen op stations "ongezien" volgen met jury op openbare piano spelen. Ok ik zeg niet er is geen talent daar, met is wel iets ff te mooi als wat het was omdat ik er zelf vaak ben geweest, dus gescript allemaal van te voren.![]()
Muts.
niet zeiken, gefilmd zelf omdat ik het gewoon leuk vond, zonder commercie erachter of iets.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ok ok hoor, hahahaha maar zeg het voor de rest nog maar ff.quote:
Jamaar... ik moet wel plassen.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken, gefilmd zelf omdat ik het gewoon leuk vond, zonder commercie erachter of iets.
allemaal maar ff die filmpjes van mij liken he dan, dat is nl hoe het wel gaat./.
BolkI'm surrounded by morons!
bollukOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nein, nein, nein!I'm surrounded by morons!
Es tut mir leid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vielen dankquote:I'm surrounded by morons!
..für die Blumen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daar waren we 2 uur geleden al over begonnenquote:Op donderdag 4 april 2024 13:27 schreef kree het volgende:
ziedend gewoon, gaan we het maar gewoon over normaal mensen leuk vinden enzo en geile seks?![]()
Ze smaackten heerlyk!quote:I'm surrounded by morons!
Oh gaat t over seks?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hij begint alweer te bolken achter de rits of niet?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nu wel weer.quote:
Denk ik.
Of moet dat in de andere uithoek van FOK!?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hahaha naja ijk vond het wel leuk?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar waren we 2 uur geleden al over begonnenDo what you love, love what you do!![]()
* Fogel gaat naast @Sally op de bank zitten en kust haar in haar nekquote:Op donderdag 4 april 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu wel weer.
Denk ik.
Of moet dat in de andere uithoek van FOK!?I'm surrounded by morons!
ohwquote:Op donderdag 4 april 2024 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat naast @:sally op de bank zitten en kust haar in haar nek![]()
Nondejus wij zitten er ook gewoon bij héquote:Op donderdag 4 april 2024 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat naast @:sally op de bank zitten en kust haar in haar nekOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
* Filosoofert wrijft Fogel zachtjes over zijn rug terwijl Fogel Sally zoentOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
* Filosoofert wrijft Fogel zachtjes over zijn rug terwijl Fogel Sally zoent![]()
![]()
ehm. trio's![]()
Idd.... ben niet zo heel erg exhibitionistisch aangelegd neequote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nondejus wij zitten er ook gewoon bij hé
Ehmquote:
tsja,
MVV staat op bucket list (maar vrouw ziet het niet zitten dus zal iet gebeuren), MMV is toch net niet...Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kieskeurigquote:Op donderdag 4 april 2024 13:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ehm
tsja,
MVV staat op bucket list (maar vrouw ziet het niet zitten dus zal iet gebeuren), MMV is toch net niet...
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Tsja ik snap als dat voor vrouwen andersom isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ALHOEWEL
Als je maar geil genoeg bent, is niks vies. Daar ben ik heilig van overtuigd.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wat maakt dat je daar niet voor open staat?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ehm
tsja,
MVV staat op bucket list (maar vrouw ziet het niet zitten dus zal iet gebeuren), MMV is toch net niet...![]()
Ik sta er wel voor open hoor, laat maar weten wanneer en waarquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat maakt dat je daar niet voor open staat?
Ik denk dat ze MMV bedoeltquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik sta er wel voor open hoor, laat maar weten wanneer en waar
Ja ik sta er wel voor open maar het is niet zo dat mijn leven niet compleet is zonder die ervaring.quote:
Maar ik zou het niet met mijn vrouw willen, ben ik misschien te jaloers voor?
Hypocriet, zou kunnenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Whehehehehquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik sta er wel voor open hoor, laat maar weten wanneer en waar![]()
O jee arme Kree, straks weer een opstandig koppiequote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nondejus wij zitten er ook gewoon bij héWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
* Filosoofert wrijft Fogel zachtjes over zijn rug terwijl Fogel Sally zoent![]()
Ho ho zijn al die DM's nodig?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:
Dames dames....
jezus christus watskeburtOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Filosoofert het volgende:
Dames dames....
jezus christus watskeburt![]()
Niet van mij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is een geintje heren jullie hoeven mij ook niet allemaal te DM'en.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Of bedoel je SEX SC of KPD SC?quote:
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoaxquote:Op donderdag 4 april 2024 14:07 schreef Filosoofert het volgende:
Is een geintje heren jullie hoeven mij ook niet allemaal te DM'en.![]()
man man man![]()
Hier heb en we geen seks omdat we alleen dts doenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoax![]()
man man man![]()
Zo is dat. DTS is a way of lifequote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier heb en we geen seks omdat we alleen dts doen![]()
![]()
Dev doet aan MMM... genoteerd.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoax![]()
man man manI'm surrounded by morons!
Af en toe een keer nws sc en KLB sc.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja ik wissel het stiekem wel eens af
Slim van je!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Goed punt maat.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
man man man
mannen mannen mannenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zijn allemaal mannenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Filosoofert het volgende:
Klinkt allemaal spannend en geil tot je een foto ziet van de DTS meet
[ afbeelding ]![]()
![]()
O ik bedoelde DTS en JKquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Af en toe een keer nws sc en KLB sc.
Slim van je!![]()
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.quote:
Sorry ik vind het ook niet leukOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.
Sorry ik vind het ook niet leukdit is niet aardig
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.
Sorry ik vind het ook niet leuk
Oh heb nu foto's gehad in DM.
Ik neem mijn woorden terug, DTS dames zijn beeldschoonOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 544 / +268 / +39 / 633 / 777
2. JustinK / 342 / +141 / +36 / 798 / 974
3. kree / 329 / +23 / +195 / 585 / 781
4. AardappelSchotel / 224 / +62 / +10 / 623 / 743
5. mario390 / 181 / +67 / +0 / 155 / 234
6. drakin / 138 / +36 / +0 / 573 / 667
7. Monsterkoekie / 105 / +30 / +29 / 366 / 414
8. KillemWieft / 71 / +0 / +22 / 32 / 68
9. Mickytjuh / 54 / +15 / +0 / 126 / 149
10. devzero / 53 / +8 / +9 / 166 / 208
11. ieniminimuis / 50 / +9 / +0 / 202 / 234
12. notturna / 45 / +44 / +1 / 13 / 18
13. hemarookworst / 44 / +8 / +1 / 150 / 188
14. Rob / 43 / +13 / +0 / 62 / 80
15. Mercedes. / 38 / +7 / +0 / 90 / 122
16. Dr.Mikey / 37 / +0 / +4 / 103 / 129
17. Speklap3000 / 34 / +5 / +9 / 303 / 322
18. Lovely / 34 / +3 / +10 / 148 / 174
19. M_0_0_N / 28 / +9 / +1 / 120 / 147
20. MizzezAmy / 27 / +14 / +2 / 98 / 127SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
THNX MONITOF
Wojo bijna in top 20.
Morgen zit ik weer een dagje binnen dus die plek pakken we welOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
![]()
Ow, jij niet?quote:
Oh wacht, jij valt bij de Top 4
![]()
Ja dan heb.. o wacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, jij niet?
Oh wacht, jij valt bij de Top 4![]()
Jezusquote:
Uit een onderzoek van Psychologie Magazine in 2016 bleek dat één op de vijf Nederlanders mensen het voorgaande half jaar helemaal geen seks heeft gehad
Dat is 20%
Wedden dat het percentage op FOK! hoger is?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ah, dan zit ik bij het grootste deelquote:Op donderdag 4 april 2024 14:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jezus
Uit een onderzoek van Psychologie Magazine in 2016 bleek dat één op de vijf Nederlanders mensen het voorgaande half jaar helemaal geen seks heeft gehad
Dat is 20%
Wedden dat het percentage op FOK! hoger is?
Het overgrote deel van de nederlanders knalt dus wel af en toe.quote:
Die 20%, zouden die in meer lijstjes voorkomen?
2016 was ik zelfs nog in een relatie.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jezus
Dat is 20%
Wedden dat het percentage op FOK! hoger is?![]()
Altijd weer die 80/20 regel.
Toch wel eens leuk om bij de meerderheid te horen
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Heb jij op paaspop wat opgepiktquote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch wel eens leuk om bij de meerderheid te horen?
![]()
Ja - hier ook eindelijk eens wat dit aangaatquote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch wel eens leuk om bij de meerderheid te horen![]()
![]()
Een x aan de goede kant gevallenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch wel eens leuk om bij de meerderheid te horen
Een half jaar. Zoveel pandapunten heb ik ook weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij op paaspop wat opgepikt?
Maar niets opgepikt op Paaspop, wist niet of @Speklap3000 dat wel zou kunnen waarderen
O dacht helemaal wilde verhalen over paaspop, valt weer tegenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een half jaar. Zoveel pandapunten heb ik ook weer niet.
Maar niets opgepikt op Paaspop, wist niet of @:Speklap3000 dat wel zou kunnen waarderen![]()
Die moest ik even googlen, ziet er niet slecht uit.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat hij een soort Rien was?
Maar nee, ik stel me een licht kalende man met wat overgewicht voor, zoals elke Fok!ker
Omgquote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen, ziet er niet slecht uit.
Maar nee, ik stel me een licht kalende man met wat overgewicht voor, zoals elke Fok!kerdan vallen 80% van de fokkers je reuze mee bij een meet
![]()
![]()
O, wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nee, ik stel me een licht kalende man met wat overgewicht voor, zoals elke Fok!ker
Met baard?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nee, ik stel me een licht kalende man met wat overgewicht voor, zoals elke Fok!ker![]()
Haha nee sorry, ik ben niet zo heel erg van seks op festivals.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O dacht helemaal wilde verhalen over paaspop, valt weer tegenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Daar ga ik vaak wel goed op zo’n stoppelbaardjequote:Maar als een man een goede kaak heeft dan vind ik baardloos ook wel hot
![]()
Haha ja, verwachtingen laag houden, dan kan het alleen maar mee vallen, is mijn levensmottoquote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omgdan vallen 80% van de fokkers je reuze mee bij een meet
ZEGquote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend
Ik hoop dat jij ook maar lage verwachtingen hebtquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: