quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou, ik lees alleen even terug en wil toch Spekkie even antwoorden, ik zal er niet op door blijven gaan.4 minuten ben je bij Kree wel aan t goede adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Ik woon regio Eindhoven dus geen probleemquote:Op donderdag 4 april 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach in het zuiden zal het wel weer warmer zijn dan in het noorden
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik woon regio Eindhoven dus geen probleem
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaanquote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
4 minuten ben je bij Kree wel aan t goede adres.
3x halen, jij balen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaan
Maar ik hou het wel bij @:Speklap3000 die heeft me ook een 4 minuten durende teleurstelling beloofd
Kun je kort uitleggen heb geen premium?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:03 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-rechter~a4be9570/?
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Ah mooi, daten? Kan ik je teleurstellenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel omgaan met teleurstellingen
Ik weet niet of @Speklap3000 dat wel kan waarderenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah mooi, daten? Kan ik je teleurstellen
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Speklap3000 dat wel kan waarderen
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.
Hmm dat klinkt op zich wel logisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.
Dure auto dus boosquote:Op donderdag 4 april 2024 11:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen heb geen premium?
ja ik heb een oud carnavalsnummer gevonden die we hebben gemaakt toen ik 15/16 was. Moet hem ff uploaden maar weet niet of ik dat wil, kwalitatief was het allemaal niet zo sterk.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:13 schreef kree het volgende:
soubdcloud is optie trouwens om te delen, niet om het te maken., hahaha
ja onwijs logisch. zou doenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt op zich wel logisch.
Bedankt ik kijk wel ff op removepaywallquote:
denk je dat de rest van mij of via mij wel zo sterk gaat worden dan? Uploaden die shit, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ik heb een oud carnavalsnummer gevonden die we hebben gemaakt toen ik 15/16 was. Moet hem ff uploaden maar weet niet of ik dat wil, kwalitatief was het allemaal niet zo sterk.
Fair point kree.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
denk je dat de rest van mij of via mij wel zo sterk gaat worden dan? Uploaden die shit, ik ben wel benieuwd
Hoe dan ook: in de pot zaten tien namen waaruit Van Stippent er één trok als winnaar van de Audi R8. Die naam stond op het negende lootje dat hij trok, terwijl de naam van de man die naar de rechter stapte op het eerste briefje stond.quote:
Dus boosquote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan ook: in de pot zaten tien namen waaruit Van Stippent er één trok als winnaar van de Audi R8. Die naam stond op het negende lootje dat hij trok, terwijl de naam van de man die naar de rechter stapte op het eerste briefje stond.
Zit wel goed zoquote:Op donderdag 4 april 2024 11:18 schreef kree het volgende:
ik denk echt trouwens, ik zou er hier een liedje mee kunnen maken met allen hier die ik weet zijn muzikaal. Maargoed tis niet alleen ik die er tijd in moet gaan besteden. maar meer anderen dus ook vooral,
Amyquote:Op donderdag 4 april 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel omgaan met teleurstellingen
kan ook een lief liedje zijn, hangt er maar vanaf he?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen heb geen premium?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik denk dat mensen daar niks mee willen doenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:29 schreef kree het volgende:
ik zal een metronoom eens opzetten en mogen jullie allemaal teksten op proberen. let ff. opnemen via je telefoon of laptop zonder dat die metronoom erop zit. kunnen jullie wel he?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
kan ook een lief liedje zijn, hangt er maar vanaf he?
Voor zover nu heb ik hele willekeurige teksten die op niks echt rijmen als je lief liedje wil maken. in niet rap vorm. Dus wil ik dag doen,,,,, ja wel, maar niet alleen. iemand gaat me maar helpen hoor en anders voorspel ik dit fok lied ff naar de diepte. hahahaha
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef DJMO het volgende:
[..]tsja is wel kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Ff abo nemenquote:
Kut of perenquote:
Wat een idiotenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:47 schreef DJMO het volgende:
Klote hangjeugd in Uitgeest
Tuig van de richel rijdt op het trottoir pal langs voetgangers op een fatbike terwijl er gewoon een fietspad naast ligt. Maar dan schrikken de mensen niet van je en ben je geen plaatselijke held
quote:
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lftquote:Op donderdag 4 april 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een idiotenJe ziet die dingen hier ook steeds meer
Heb je het zien gebeuren?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Soms wel erg dat er dingen gesloopt wordenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Ik ben bovengemiddeld.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij je rolmaat mee op date?
Heb jij weerquote:Op donderdag 4 april 2024 11:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld.
Geen 10 cm erbij, maar toch
tsja, meer dan de helft van de NL'ers heeft een kleinere is toch mooi om te weten.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
2 boekjes gevonden en boodschapjes gehaald. Helemaal
Blij
ok ok. ja kan daar nog eens mee zijn daar. maar voor de rest vind dat onwijs leuk?quote:
Ik niet jij ?quote:
Ik wil wel x met jou op date hoor.quote:
Zingen of zingen dus hard zingenquote:
SKREEUWENquote:
Precies in je bent in een bibliotheek en het is tegenwoordig niet meer zo dat je muisstil moet zijn maar tochquote:
Gewoon verder lezen vanwaar je gebleven bent als je weggaat .quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef Filosoofert het volgende:
Het verbaast mij hoeveel er toch teruggelezen wordt, ik ben m na 5 minuten al kwijt
Met je oud tante op stap, gezellig hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 12:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik wil wel x met jou op date hoor.
Dat niet. Maar ik heb dat tuig hier zo vaak rond zien hangen. Ben paar weken terug ook nog uitgescholden voor alles wat met kanker te combineren valt omdat ik weigerde een sigaret voor dat tuig te draaien.quote:
Misschien kunnen wij samen met haar op date?quote:
JAZEKER!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je oud tante op stap, gezellig hoor
Dat is zo jammer, ik waardeer die piano's ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:10 schreef kree het volgende:
weet je wat het is, het gaat niet om de beste muzikant zijn nl. het gaat erom wat vinden mensen leuk. daar ging het om en ik denk nu, en heb gebedeld bij de NS nog van repareer die piano enzo. en kreeg ik positief op terug wel. dat ze wel wilden maar ze werden dus gesloopt elke week. en dat is ruk.
Weet niet of dat van @JustinK magquote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij samen met haar op date?
Ik heb ook vrouw en kinderen dus tis puur platonisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weet niet of dat van @:JustinK mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |