quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou, ik lees alleen even terug en wil toch Spekkie even antwoorden, ik zal er niet op door blijven gaan.4 minuten ben je bij Kree wel aan t goede adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Ik woon regio Eindhoven dus geen probleemquote:Op donderdag 4 april 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach in het zuiden zal het wel weer warmer zijn dan in het noorden
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik woon regio Eindhoven dus geen probleem
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaanquote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
4 minuten ben je bij Kree wel aan t goede adres.
3x halen, jij balen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaan
Maar ik hou het wel bij @:Speklap3000 die heeft me ook een 4 minuten durende teleurstelling beloofd
Kun je kort uitleggen heb geen premium?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:03 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-rechter~a4be9570/?
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Ah mooi, daten? Kan ik je teleurstellenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel omgaan met teleurstellingen
Ik weet niet of @Speklap3000 dat wel kan waarderenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah mooi, daten? Kan ik je teleurstellen
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Speklap3000 dat wel kan waarderen
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.
Hmm dat klinkt op zich wel logisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.
Dure auto dus boosquote:Op donderdag 4 april 2024 11:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen heb geen premium?
ja ik heb een oud carnavalsnummer gevonden die we hebben gemaakt toen ik 15/16 was. Moet hem ff uploaden maar weet niet of ik dat wil, kwalitatief was het allemaal niet zo sterk.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:13 schreef kree het volgende:
soubdcloud is optie trouwens om te delen, niet om het te maken., hahaha
ja onwijs logisch. zou doenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt op zich wel logisch.
Bedankt ik kijk wel ff op removepaywallquote:
denk je dat de rest van mij of via mij wel zo sterk gaat worden dan? Uploaden die shit, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ik heb een oud carnavalsnummer gevonden die we hebben gemaakt toen ik 15/16 was. Moet hem ff uploaden maar weet niet of ik dat wil, kwalitatief was het allemaal niet zo sterk.
Fair point kree.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
denk je dat de rest van mij of via mij wel zo sterk gaat worden dan? Uploaden die shit, ik ben wel benieuwd
Hoe dan ook: in de pot zaten tien namen waaruit Van Stippent er één trok als winnaar van de Audi R8. Die naam stond op het negende lootje dat hij trok, terwijl de naam van de man die naar de rechter stapte op het eerste briefje stond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |