quote:HOIIEH
Laten we het gewoon weer over wat anders hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:48 schreef kree het volgende:
om het maar te zeggen dus he. ik vond het opzich heel grappige discussie verder.
Let it go, let it gooooooooooooquote:Op donderdag 4 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over wat anders hebben
Laat het los
Had jij die LP nou gekocht?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Wir fahr'n, fahr'n, fahr'n, auf der Autobahn
Mjah. Er moet toch een was worden gedraaid etc.quote:
Nice!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, de 1974 1e Duitse pressing
De Phillips-pressing, voor de mensen die weten
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je DTS lied @:Kree ben je daar ooit nog mee verder gegaan?
Ik heb er de tijd niet voor, sorryquote:Op donderdag 4 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?
9.35 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet, maar wil wel dat we stoppen met iets van ja we snappen het en voor allen ok.
9.37 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.
Dus tja. ik kan het zo afsluiten nl, no hard feelings, maar ok hahahaha als we er allemaal maar ok mee zijn he
9.38 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef kree het volgende:
ik vind niet leuk, het was ff ok zo, maar we moeten er nu mee kappen gewoon. ook tegenover monster.
9.41 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
goed idee, maak je geen zorgen joh, het was toch grappig allemaal? ik zag er geen kwaad in,. maar ok dan moet het nu ff ophouden ook wel.. Succes daar. hahaha ik heb kringloop ervaring.
_________________________________________________________________________________quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef kree het volgende:
ok we houden erover op, maar wilde het gezegd hebben toch ff nog.
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?
onderander dus, of kan niet etc etc. Het idee is er nog steeds nl, maar ik kan hem niet alleen doen helaas. dus heb iemand nodig die durft dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb er de tijd niet voor, sorry
Volgens mij kom ik straks met een dikke balkquote:
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?
Dan doe je het gewoon opzeggen met een muziekje er bijquote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?
Ik kan ook zingenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?
ja was het maar zo simpel,. het is liedje en tekst moeten passen met muziek. dus ok het kan wel. maar zal toch ff samenwerking moeten zijn en met heel veel keer uitproberen en met muziek en dingen..... dat is het punt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon opzeggen met een muziekje er bij
Onder de douche?quote:
Maar hoe kan iemand een tekst inzingen zonder de melodie te weten.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?
omdat iemand muzikant is en het kan improviseren dus..... dat is dus het hele punt. het moet terplekke beetje gaan dan om er wat van te maken. of via gewoon wat opnames heen en weer dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand een tekst inzingen zonder de melodie te weten.
Beter maak je eerst de muziek.
nee in de kerkquote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de douche?
Kijk uit wat je zegt, Kree sleept je aan je oren een studio in om zijn liedjes in te zingen
O leuk, ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Ik heb wel ooit carnavalsliedje ingezongen.
Zal es zoeken of ie nog bestaat
Ik heb eens een disstrack ingezongen voor een user genaamd hoinkquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Deze wil ik ook graag horenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Zachte beat harde kickquote:
wat is kringlopenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga nu echt kringlopenlief spelen met de andere kindjes
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga nu echt kringlopenlief spelen met de andere kindjes
quote:
Helaas kan hem niet op youtube vinden.quote:
Jammer dan kom je hem meer een keertje live voor ons zingenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Helaas kan hem niet op youtube vinden.
Hahaha Deal,quote:Op donderdag 4 april 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan kom je hem meer een keertje live voor ons zingen
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hahaha Deal,
wanneer is er een DTS meet?
Of DTS-meat? Na deze ontzettend spannende ochtend.
Euhhh wat zeg je nu weerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:14 schreef kree het volgende:
ik denk nl, met beat eronder kan dit nog, in de stijl van neuk dus en nooit meer draaien. maar had nog meer
O dat is een band, dacht al begint die weerquote:
noem is anders stijl dan? let op want hoe meer je hiervan afwijkt gaat het meer werk worden en tijd kosten. muzikaal dus, want kan dit ook in meer klassiek maken of funk of film achtig. maar die zijn wel minder makkelijk. Wil ik nog doen, maar hoe meer tijd mij het gaat kosten hoe meer tijd ik van jullie vraag ook om het in te zingen. en sowieso zonder dat iemand zegt ga inzingen begin ik er niet aan?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een band, dacht al begint die weer
Haiquote:
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?quote:
Zaterdag heerlijk zonnig weerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor, maar wel toe aan weekend
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:37 schreef DJMO het volgende:
Uit januari:
DTS is en blijft bijzonder
Er is altijd wel gedonder
Men deelt er lief en leed
Komt er voor jol en gekeet
Men zucht er kommer en kwel
Want het is maar een stom spel
Het stikt er van de haat en nijd
Terwijl men om de punten strijdt
DTS is een leventje apart
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapohunten
Zodat ze de TT te kunnen kapen
En hiermee veel puntjes te rapen
Vaak vliegen de TR’s je om de oren
Zodat een mod de boel moet verstoren
Om orde op zaken te kunnen stellen
Waarna monitor de punten moet hertellen
Omdat er posts zijn verdwenen
Het is vaak niet meer bij te benen
Men schreeuwt ik vertrek voorgoed
gaat op anoniem en is voorlopig zoet
Tot het bloed kruipt waar het niet kan gaan
En ze met een nieuw account opstaan
Want ook al is er in DTS altijd wel gedonder
Men kan niet met, maar ook niet zonder
ja dat was het al en willekeurig van wat ik van iedereen had gehad, maar daarom dusquote:
quote:
Ik heb zo'n zin om weer naar buiten te gaan in de zonquote:
juist en dat in een beat en door rap erover kan dus simpel. heel muzikaal liedje kost meer werk.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:37 schreef DJMO het volgende:
Uit januari:
Men deelt er lief en leed
Komt er voor jol en gekeet
Men zucht er kommer en kwel
Want het is maar een stom spel
Het stikt er van de haat en nijd
Terwijl men om de punten strijdt
DTS is een leventje apart
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapohunten
Zodat ze de TT te kunnen kapen
En hiermee veel puntjes te rapen
Vaak vliegen de TR’s je om de oren
Zodat een mod de boel moet verstoren
Om orde op zaken te kunnen stellen
Waarna monitor de punten moet hertellen
Omdat er posts zijn verdwenen
Het is vaak niet meer bij te benen
Men schreeuwt ik vertrek voorgoed
gaat op anoniem en is voorlopig zoet
Tot het bloed kruipt waar het niet kan gaan
En ze met een nieuw account opstaan
Want ook al is er in DTS altijd wel gedonder
Men kan niet met, maar ook niet zonder
Je hebt toch tijd zatquote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
juist en dat in een beat en door rap erover kan dus simpel. heel muzikaal liedje kost meer werk.
Meer werk resulteert misschien ook wel in mooiere muziekquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik pest niet.
Soms wil ik @:mizzezamy wel petsen, als zij dat ook lekker vindt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Meer werk resulteert misschien ook wel in mooiere muziek
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat fijn dat je rekening houdt met wat ik lekker vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil mijn excuses aanbieden, je had gelijk m.b.t. vrouwen.quote:
Hoewel, totnogtoe alleen in dit topic.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
SoundCloud een optie?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef Filosoofert het volgende:
Ben aan het kijken hoe ik muziek kan uploaden, @:kree , ben jij bekend met SNDUP?
Kan ook ja,quote:
Heerlijk helaas maar 1 dagquote:
Me 2 in de zon lekker zitten met een drankjequote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n zin om weer naar buiten te gaan in de zon
en eerst nog ff zien héquote:
Ach in het zuiden zal het wel weer warmer zijn dan in het noordenquote:
Nou nou, ik lees alleen even terug en wil toch Spekkie even antwoorden, ik zal er niet op door blijven gaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik wil mijn excuses aanbieden, je had gelijk m.b.t. vrouwen.
Hoewel, totnogtoe alleen in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |