quote:Op donderdag 4 april 2024 09:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben allang met mijn hoofd bij boeken maar ik ben helemaal oke hoorwanneer ik iets te ver vind gaan meld ik het wel.
Rond zijn en in cirkeltjes draaien terwijl een naald over je heen kruipt?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar ik kan best een LP nadoen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik hier al vermeld dat ik een originele (Duitse) 1e pressing van het 1974 album 'Autobahn' van Kraftwerk heb gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk!
Volgens mij heb ik iets voorbij zien komen daarover.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik hier al vermeld dat ik een originele (Duitse) 1e pressing van het 1974 album 'Autobahn' van Kraftwerk heb gekocht?
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Snotver. Ik dacht eindeloos hetzelfde liedje zingen met een krakende stemquote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Rond zijn en in cirkeltjes draaien terwijl een naald over je heen kruipt?
Ik pest niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
het is altijd beetje verhaal hier van pesten of beetje vragen enzo, dus ok ik ben van mening moet iedereen ook tegen kunnen, maar zodra het iemand kwetsen gaat worden, daar trek ik de grens.
|
Denk ik niet dit. maaaaaaaaaar. voor de zekerheid he.
_________________________________________________________________________________quote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
het is altijd beetje verhaal hier van pesten of beetje vragen enzo, dus ok ik ben van mening moet iedereen ook tegen kunnen, maar zodra het iemand kwetsen gaat worden, daar trek ik de grens.
|
Denk ik niet dit. maaaaaaaaaar. voor de zekerheid he.
Streep eronderquote:Op donderdag 4 april 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
_________________________________________________________________________________
ik trek geen conclusies hoor en dacht ging allemaal ok, maar iedereen moet dit wel voor zich zelf bepalen. er is een grens tussen leuk en niet leuk nl.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik pest niet.
Soms wil ik @:mizzezamy wel petsen, als zij dat ook lekker vindt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |