Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
je weet gaat niet in 1 keer. dus komt nog wel goed, maar laat je nou niet trekken door gezeik van iedereen hier, voor mij staat het nog wel hoor deal en ff date,quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baanDo what you love, love what you do!![]()
Punten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
ik vind beetje jullie moeten dat niet in seks hebben zien, want onwijs is dat niet mijn doel nl. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga denk ik maar even zonder Fok dit weekendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ik ook hoor, heeeeej doe je ff kletsen met mij nog zonder fok dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:21 schreef drakin het volgende:
Ik ga denk ik maar even zonder Fok dit weekendDo what you love, love what you do!![]()
Geile bende hierquote:Op donderdag 4 april 2024 09:21 schreef drakin het volgende:
Ik ga denk ik maar even zonder Fok dit weekendmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je echt wil gaat dat wel in 1 keer.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
je weet gaat niet in 1 keer. dus komt nog wel goed, maar laat je nou niet trekken door gezeik van iedereen hier, voor mij staat het nog wel hoor deal en ff date,
Het is dus niet belangrijk voor jeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zat nog te wachten bij die anderequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je tepels?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
BOLK!!!I'm surrounded by morons!
Meer dan het onderwerp wat me tegenhoud hoor.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga helemaal stuk hier vanmorgen
* Fogel geeft wat lijmquote:I'm surrounded by morons!
Je doet zelf mee aan date door een deal met Kree te makenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer dan het onderwerp wat me tegenhoud hoor.
Dat respecteer ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer dan het onderwerp wat me tegenhoud hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Niet als er gerookt word hequote:Op donderdag 4 april 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet zelf mee aan date door een deal met Kree te makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ben oprecht uit mijn dirtymind gestapt hoor. Heb al ontbeten en ga nu de vaatwasser inpakken en dan naar de kringloop![]()
![]()
hmmms ik denk ze is niet zo als rest. en daarom deed ik dat btw hoor, maar mijn mening......quote:Op donderdag 4 april 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet zelf mee aan date door een deal met Kree te makenDo what you love, love what you do!![]()
Klopt, maar het is en blijft een date en dat is de TT toch ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet ook gewoon werkenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben oprecht uit mijn dirtymind gestapt hoor. Heb al ontbeten en ga nu de vaatwasser inpakken en dan naar de kringloop
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben oprecht uit mijn dirtymind gestapt hoor. Heb al ontbeten en ga nu de vaatwasser inpakken en dan naar de kringloopIk ga nu ook niets meer zeggen wil jou dirtymind niet aanwakkeren
ja nou dat is dan wel echt sinds net denk? wanttttttttttt. hmmmmmsquote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben oprecht uit mijn dirtymind gestapt hoor. Heb al ontbeten en ga nu de vaatwasser inpakken en dan naar de kringloopDo what you love, love what you do!![]()
Boeken Dot! Ik ga voor boeken!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik ga nu ook niets meer zeggen wil jou dirtymind niet aanwakkeren
![]()
Want wat kree?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou dat is dan wel echt sinds net denk? wanttttttttttt. hmmmmms![]()
![]()
Dat is niet waar ik aan dacht maarquote:Op donderdag 4 april 2024 09:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boeken Dot! Ik ga voor boeken!![]()
![]()
![]()
Het is een krijgertje met af en toe een stijgertje he die Kreequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker naar de kringspierquote:Op donderdag 4 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik ga nu ook niets meer zeggen wil jou dirtymind niet aanwakkeren
Boekenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boeken Dot! Ik ga voor boeken!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar is alles mee begonnen hier vanmorgen met de reet van Kreequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
idd moeten we het ook nog over hebben, maar alles op zijn tijd maar. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Mwa jij maakte het in je hoofd echt groter dan het wasquote:Op donderdag 4 april 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou je was aardig geilig aan het doen wel. hahahaha![]()
![]()
hmmms nee hoor, je deed het erom wel beetje ook, geef maar toe gewoon. is btw niet erg, vond het wel leuk.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa jij maakte het in je hoofd echt groter dan het wasDo what you love, love what you do!![]()
Nou nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nee hoor, je deed het erom wel beetje ook, geef maar toe gewoon. is btw niet erg, vond het wel leuk.![]()
![]()
onbedoeld dan mss, hahaha kan ook. hahahah tis niet erg hoor, ik kan er ook geil van worden enzo. is nou niet echt raar denk of iets ergs?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Blijkbaar ben je onbewust botertjegeil.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hoeft niet, maar wil wel dat we stoppen met iets van ja we snappen het en voor allen ok.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Wat was nu post van haar wat jou zo ver kreeg dan. Heb net terug gelezen maar kan niets ontdekken?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
onbedoeld dan mss, hahaha kan ook. hahahah tis niet erg hoor, ik kan er ook geil van worden enzo. is nou niet echt raar denk of iets ergs?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja we snappen het en voor allen ok.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat doe je toch al nietquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik werk keihard.
Ik zit nu in een meeting![]()
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was nu post van haar wat jou zo ver kreeg dan. Heb net terug gelezen maar kan niets ontdekken?
Dus tja. ik kan het zo afsluiten nl, no hard feelings, maar ok hahahaha als we er allemaal maar ok mee zijn heDo what you love, love what you do!![]()
Ja het bloed gutst dr uit niet te houden deze meidquote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je onbewust botertjegeil.![]()
![]()
Ik heb nergens zin in eigenlijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Af en toe zeg ik ook nog wat nuttigsquote:
ik vind niet leuk, het was ff ok zo, maar we moeten er nu mee kappen gewoon. ook tegenover monster.Do what you love, love what you do!![]()
Een echte admiraal zeilt ook op de rode zeequote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het bloed gutst dr uit niet te houden deze meid
Ik kom er NU aanquote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het bloed gutst dr uit niet te houden deze meid![]()
Wat zal je moe zijn straks!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik werk keihard.
Ik zit nu in een meeting![]()
Het beste kan je dat aan @Monsterkoekie vragenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.
Dus tja. ik kan het zo afsluiten nl, no hard feelings, maar ok hahahaha als we er allemaal maar ok mee zijn he
Ik bedenk mij net we lachen er wel om maar hoe zou zij er instaan.
Dat vind ik wel even belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan gebeuren heb ik ook wel eensquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Af en toe zeg ik ook nog wat nuttigs
goed idee, maak je geen zorgen joh, het was toch grappig allemaal? ik zag er geen kwaad in,. maar ok dan moet het nu ff ophouden ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nee ik uhm ga niet reageren want ik moet naar de kringloop boeken!. Succes daar. hahaha ik heb kringloop ervaring.
Ik ben allang met mijn hoofd bij boeken maar ik ben helemaal oke hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beste kan je dat aan @:Monsterkoekje vragen
Dat vind ik wel even belangrijkwanneer ik iets te ver vind gaan meld ik het wel.
![]()
nou ik ook dus. en mss niet zo veel over gedacht ff.... dus vandaar wat ik zeg ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beste kan je dat aan @:Monsterkoekie vragen
Dat vind ik wel even belangrijkDo what you love, love what you do!![]()
Had ik hier al vermeld dat ik een originele (Duitse) 1e pressing van het 1974 album 'Autobahn' van Kraftwerk heb gekocht?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben allang met mijn hoofd bij boeken maar ik ben helemaal oke hoorwanneer ik iets te ver vind gaan meld ik het wel.
![]()
Rond zijn en in cirkeltjes draaien terwijl een naald over je heen kruipt?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar ik kan best een LP nadoen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik hier al vermeld dat ik een originele (Duitse) 1e pressing van het 1974 album 'Autobahn' van Kraftwerk heb gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk!![]()
Volgens mij heb ik iets voorbij zien komen daarover.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik hier al vermeld dat ik een originele (Duitse) 1e pressing van het 1974 album 'Autobahn' van Kraftwerk heb gekocht?
Henk heeft ook heel veel lp's en mijn zwager nog veel en veel meer
Leuke hobby Hier in de stad zit nog een zaakje waar je lps kan kopen echt leuk om er tussen te snuffelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is altijd beetje verhaal hier van pesten of beetje vragen enzo, dus ok ik ben van mening moet iedereen ook tegen kunnen, maar zodra het iemand kwetsen gaat worden, daar trek ik de grens.
|
Denk ik niet dit. maaaaaaaaaar. voor de zekerheid he.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Snotver. Ik dacht eindeloos hetzelfde liedje zingen met een krakende stemquote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Rond zijn en in cirkeltjes draaien terwijl een naald over je heen kruipt?![]()
Ik pest niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
het is altijd beetje verhaal hier van pesten of beetje vragen enzo, dus ok ik ben van mening moet iedereen ook tegen kunnen, maar zodra het iemand kwetsen gaat worden, daar trek ik de grens.
|
Denk ik niet dit. maaaaaaaaaar. voor de zekerheid he.
Soms wil ik @MizzezAmy wel petsen, als zij dat ook lekker vindt natuurlijk
_________________________________________________________________________________quote:Op donderdag 4 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
|
Denk ik niet dit. maaaaaaaaaar. voor de zekerheid he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Streep eronderquote:Op donderdag 4 april 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
_________________________________________________________________________________
ik trek geen conclusies hoor en dacht ging allemaal ok, maar iedereen moet dit wel voor zich zelf bepalen. er is een grens tussen leuk en niet leuk nl.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik pest niet.
Soms wil ik @:mizzezamy wel petsen, als zij dat ook lekker vindt natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
[modbreak]Nu weer lekker bolken [/modbreak]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
om het maar te zeggen dus he. ik vond het opzich heel grappige discussie verder.Do what you love, love what you do!![]()
quote:HOIIEHOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
ik denk mss is het een beetje te makkelijk geweest wel...... enzo. maarja ga er dan zelf niet in mee? kun je verwachten. dus ok al met al. dan begin of ben je er zelf bezig mee ook. tja.
niks ten nadele enzo, want alles wat ook gezegd werd,m. was allemaal grappig enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Laten we het gewoon weer over wat anders hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:48 schreef kree het volgende:
om het maar te zeggen dus he. ik vond het opzich heel grappige discussie verder.
Laat het losWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Let it go, let it gooooooooooooquote:Op donderdag 4 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over wat anders hebben
Laat het los![]()
![]()
Wir fahr'n, fahr'n, fahr'n, auf der Autobahn
Wir fahr'n, fahr'n, fahr'n, auf der Autobahnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Had jij die LP nou gekocht?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Wir fahr'n, fahr'n, fahr'n, auf der Autobahn![]()
ok we houden erover op, maar wilde het gezegd hebben toch ff nog.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe is het eigenlijk met je DTS lied @kree ben je daar ooit nog mee verder gegaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mjah. Er moet toch een was worden gedraaid etc.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nice!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, de 1974 1e Duitse pressing
De Phillips-pressing, voor de mensen die weten![]()
![]()
En dan hoor ik de vraag: "Ja maar Spekkie, hoe weet ik of het de Philips-druk betreft?"
En dan zeg ik: Dat logo rechtsbovenin natuurlijk
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je DTS lied @:Kree ben je daar ooit nog mee verder gegaan?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er de tijd niet voor, sorryquote:Op donderdag 4 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
9.35 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet, maar wil wel dat we stoppen met iets van ja we snappen het en voor allen ok.9.37 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.
Dus tja. ik kan het zo afsluiten nl, no hard feelings, maar ok hahahaha als we er allemaal maar ok mee zijn he9.38 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef kree het volgende:
ik vind niet leuk, het was ff ok zo, maar we moeten er nu mee kappen gewoon. ook tegenover monster.9.41 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
goed idee, maak je geen zorgen joh, het was toch grappig allemaal? ik zag er geen kwaad in,. maar ok dan moet het nu ff ophouden ook wel.. Succes daar. hahaha ik heb kringloop ervaring.
_________________________________________________________________________________quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef kree het volgende:
ok we houden erover op, maar wilde het gezegd hebben toch ff nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onderander dus, of kan niet etc etc. Het idee is er nog steeds nl, maar ik kan hem niet alleen doen helaas. dus heb iemand nodig die durft dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb er de tijd niet voor, sorryDo what you love, love what you do!![]()
Volgens mij kom ik straks met een dikke balkquote:
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?Do what you love, love what you do!![]()
Dan doe je het gewoon opzeggen met een muziekje er bijquote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan ook zingenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ja was het maar zo simpel,. het is liedje en tekst moeten passen met muziek. dus ok het kan wel. maar zal toch ff samenwerking moeten zijn en met heel veel keer uitproberen en met muziek en dingen..... dat is het punt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon opzeggen met een muziekje er bijDo what you love, love what you do!![]()
Onder de douche?quote:
Kijk uit wat je zegt, Kree sleept je aan je oren een studio in om zijn liedjes in te zingen
Maar hoe kan iemand een tekst inzingen zonder de melodie te weten.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?
Beter maak je eerst de muziek.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
of ik genereer een hele beat van maat of 50 die herhaalt en zing het eroverheen, maarja dat vind ik geen liedje dan.Do what you love, love what you do!![]()
omdat iemand muzikant is en het kan improviseren dus..... dat is dus het hele punt. het moet terplekke beetje gaan dan om er wat van te maken. of via gewoon wat opnames heen en weer dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand een tekst inzingen zonder de melodie te weten.
Beter maak je eerst de muziek.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha het is wel grappig, moet ik precies allemaal gaan maken dan wat jullie moeten gaan zingen op een tekst die onwijs willekeurig is en niet rijmt...... no way he. ik wil dit. en voor de grap dus mag neit onwijs veel tijd kosten, maar ik moet iig iemand hebben die zegt. ik ga met je dat proberen in te zingen enzo. en dan is het nog een heel verhaal, maar vanaf daar ga ik pas starten met moeite doen..... dus zeg maar? wie wil?Do what you love, love what you do!![]()
nee in de kerkquote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de douche?
Kijk uit wat je zegt, Kree sleept je aan je oren een studio in om zijn liedjes in te zingen
Ik heb wel ooit carnavalsliedje ingezongen.
Zal es zoeken of ie nog bestaatOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O leuk, ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Zal es zoeken of ie nog bestaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eens een disstrack ingezongen voor een user genaamd hoinkquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Zal es zoeken of ie nog bestaatmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Deze wil ik ook graag horenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Zal es zoeken of ie nog bestaat![]()
![]()
Zachte beat harde kickquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
wat is kringlopenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga nu echt kringlopenlief spelen met de andere kindjes
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga nu echt kringlopenlief spelen met de andere kindjes
![]()
![]()
![]()
quote:Helaas kan hem niet op youtube vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik heb wel eens dingen gedaan nl. die ik denk kan ff simpel.... jullie weten het gaat hier niet om product nr. maar ff voor de lol...
maar heb er nooit zo echt ingezongen stukken op gehad?Do what you love, love what you do!![]()
Jammer dan kom je hem meer een keertje live voor ons zingenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Helaas kan hem niet op youtube vinden.
Ja. Douchetijd gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Hahaha Deal,quote:Op donderdag 4 april 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan kom je hem meer een keertje live voor ons zingen
wanneer is er een DTS meet?
Of DTS-meat? Na deze ontzettend spannende ochtend.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kheb een maatje geappt of die hem nog heeft want wil hem zelf ook terugluisteren
Miss wel in mijn mail, ff zoekeeeOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
niet he? naja ik ook niet, maar had het wel opgeslagen.
dit was laatste wat ik kreeg
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmachtDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hahaha Deal,
wanneer is er een DTS meet?
Of DTS-meat? Na deze ontzettend spannende ochtend.![]()
Kree wil er al heul lang een organiseren
Maar ik kom sowieso niet naar meetsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk nl, met beat eronder kan dit nog, in de stijl van neuk dus en nooit meer draaien. maar had nog meerDo what you love, love what you do!![]()
Euhhh wat zeg je nu weerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:14 schreef kree het volgende:
ik denk nl, met beat eronder kan dit nog, in de stijl van neuk dus en nooit meer draaien. maar had nog meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is een band, dacht al begint die weerquote:
ik denk nl wel dat hele eerste stuk kan op die manier. maaaaaaaar het kan ook met veel meer liedje dus, maar dit is makkelijk optie om te maken zoDo what you love, love what you do!![]()
noem is anders stijl dan? let op want hoe meer je hiervan afwijkt gaat het meer werk worden en tijd kosten. muzikaal dus, want kan dit ook in meer klassiek maken of funk of film achtig. maar die zijn wel minder makkelijk. Wil ik nog doen, maar hoe meer tijd mij het gaat kosten hoe meer tijd ik van jullie vraag ook om het in te zingen. en sowieso zonder dat iemand zegt ga inzingen begin ik er niet aan?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een band, dacht al begint die weerDo what you love, love what you do!![]()
tis heel simpel, ok ik ga door hiermee en ga er mijn best voort doen, maar iemand moet zeggen ga het inzingen dan ook? zonder dat, naja begin ik er niet aan.Do what you love, love what you do!![]()
Aii ik zing niet over virussen, sorry!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
lol. beat neerzetten en ff wat over inzingen is 10 min werk voor mij en iemand anders. er een echt liedje van maken........ tjaDo what you love, love what you do!![]()
Dus"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
JustinK![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
IK HEB HEM GEVONDEN IN MIJN EMAILOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Het is wel een rauwe versie zie ikOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Haiquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zaterdag heerlijk zonnig weerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor, maar wel toe aan weekend
Uit januari:
DTS is en blijft bijzonder
Er is altijd wel gedonder
Men deelt er lief en leed
Komt er voor jol en gekeet
Men zucht er kommer en kwel
Want het is maar een stom spel
Het stikt er van de haat en nijd
Terwijl men om de punten strijdt
DTS is een leventje apart
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapohunten
Zodat ze de TT te kunnen kapen
En hiermee veel puntjes te rapen
Vaak vliegen de TR’s je om de oren
Zodat een mod de boel moet verstoren
Om orde op zaken te kunnen stellen
Waarna monitor de punten moet hertellen
Omdat er posts zijn verdwenen
Het is vaak niet meer bij te benen
Men schreeuwt ik vertrek voorgoed
gaat op anoniem en is voorlopig zoet
Tot het bloed kruipt waar het niet kan gaan
En ze met een nieuw account opstaan
Want ook al is er in DTS altijd wel gedonder
Men kan niet met, maar ook niet zonderIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:37 schreef DJMO het volgende:
Uit januari:
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapohunten
Men kan niet met, maar ook niet zonder![]()
ja dat was het al en willekeurig van wat ik van iedereen had gehad, maar daarom dusquote:
er is meer tekst nl welDo what you love, love what you do!![]()
quote:Ik heb zo'n zin om weer naar buiten te gaan in de zonquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
juist en dat in een beat en door rap erover kan dus simpel. heel muzikaal liedje kost meer werk.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:37 schreef DJMO het volgende:
Uit januari:
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapohunten
Men kan niet met, maar ook niet zonderDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt toch tijd zatquote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
juist en dat in een beat en door rap erover kan dus simpel. heel muzikaal liedje kost meer werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer werk resulteert misschien ook wel in mooiere muziekquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik pest niet.
Soms wil ik @:mizzezamy wel petsen, als zij dat ook lekker vindt natuurlijkwat fijn dat je rekening houdt met wat ik lekker vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Meer werk resulteert misschien ook wel in mooiere muziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben aan het kijken hoe ik muziek kan uploaden, @kree , ben jij bekend met SNDUP?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat fijn dat je rekening houdt met wat ik lekker vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil mijn excuses aanbieden, je had gelijk m.b.t. vrouwen.quote:
Hoewel, totnogtoe alleen in dit topic.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
SoundCloud een optie?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef Filosoofert het volgende:
Ben aan het kijken hoe ik muziek kan uploaden, @:kree , ben jij bekend met SNDUP?Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan ook ja,quote:
tis wel een partij cringe zeg. carnaval 15 jaar geleden, toen was ik 16
Heerlijk helaas maar 1 dagquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Me 2 in de zon lekker zitten met een drankjequote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n zin om weer naar buiten te gaan in de zon"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
en eerst nog ff zien héquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ach in het zuiden zal het wel weer warmer zijn dan in het noordenquote:
Nou nou, ik lees alleen even terug en wil toch Spekkie even antwoorden, ik zal er niet op door blijven gaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik wil mijn excuses aanbieden, je had gelijk m.b.t. vrouwen.
Hoewel, totnogtoe alleen in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou, ik lees alleen even terug en wil toch Spekkie even antwoorden, ik zal er niet op door blijven gaan.4 minuten ben je bij Kree wel aan t goede adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik woon regio Eindhoven dus geen probleemquote:Op donderdag 4 april 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach in het zuiden zal het wel weer warmer zijn dan in het noorden
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik woon regio Eindhoven dus geen probleem
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaanquote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
4 minuten ben je bij Kree wel aan t goede adres.
Maar ik hou het wel bij @Speklap3000 die heeft me ook een 4 minuten durende teleurstelling beloofd
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
3x halen, jij balen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaan
Maar ik hou het wel bij @:Speklap3000 die heeft me ook een 4 minuten durende teleurstelling beloofdOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Kun je kort uitleggen heb geen premium?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:03 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-rechter~a4be9570/?
Mensen die niet tegen hun verlies kunnenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ah mooi, daten? Kan ik je teleurstellenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel omgaan met teleurstellingen
I'm surrounded by morons!
Ik weet niet of @Speklap3000 dat wel kan waarderenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah mooi, daten? Kan ik je teleurstellen
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Speklap3000 dat wel kan waarderenI'm surrounded by morons!
soubdcloud is optie trouwens om te delen, niet om het te maken., hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.
Zo heb ik het nog nooit bedacht, mag ik het nummer van enkele van jou exen? Dan kan ik ook een keer hoogvliegen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hmm dat klinkt op zich wel logisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik je teleurstel, kan hij je nog makkelijker een goede indruk geven.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dure auto dus boosquote:Op donderdag 4 april 2024 11:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen heb geen premium?![]()
ja ik heb een oud carnavalsnummer gevonden die we hebben gemaakt toen ik 15/16 was. Moet hem ff uploaden maar weet niet of ik dat wil, kwalitatief was het allemaal niet zo sterk.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:13 schreef kree het volgende:
soubdcloud is optie trouwens om te delen, niet om het te maken., hahahaOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ja onwijs logisch. zou doenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt op zich wel logisch.
Bedankt ik kijk wel ff op removepaywallquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
denk je dat de rest van mij of via mij wel zo sterk gaat worden dan? Uploaden die shit, ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ik heb een oud carnavalsnummer gevonden die we hebben gemaakt toen ik 15/16 was. Moet hem ff uploaden maar weet niet of ik dat wil, kwalitatief was het allemaal niet zo sterk.
Fair point kree.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
denk je dat de rest van mij of via mij wel zo sterk gaat worden dan? Uploaden die shit, ik ben wel benieuwdHoe dan ook: in de pot zaten tien namen waaruit Van Stippent er één trok als winnaar van de Audi R8. Die naam stond op het negende lootje dat hij trok, terwijl de naam van de man die naar de rechter stapte op het eerste briefje stond.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik denk echt trouwens, ik zou er hier een liedje mee kunnen maken met allen hier die ik weet zijn muzikaal. Maargoed tis niet alleen ik die er tijd in moet gaan besteden. maar meer anderen dus ook vooral,Do what you love, love what you do!![]()
Dus boosquote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan ook: in de pot zaten tien namen waaruit Van Stippent er één trok als winnaar van de Audi R8. Die naam stond op het negende lootje dat hij trok, terwijl de naam van de man die naar de rechter stapte op het eerste briefje stond.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 11:46:58 ]![]()
Zit wel goed zoquote:Op donderdag 4 april 2024 11:18 schreef kree het volgende:
ik denk echt trouwens, ik zou er hier een liedje mee kunnen maken met allen hier die ik weet zijn muzikaal. Maargoed tis niet alleen ik die er tijd in moet gaan besteden. maar meer anderen dus ook vooral,![]()
Amyquote:Op donderdag 4 april 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan wel omgaan met teleurstellingen![]()
![]()
kan ook een lief liedje zijn, hangt er maar vanaf he?quote:
Voor zover nu heb ik hele willekeurige teksten die op niks echt rijmen als je lief liedje wil maken. in niet rap vorm. Dus wil ik dag doen,,,,, ja wel, maar niet alleen. iemand gaat me maar helpen hoor en anders voorspel ik dit fok lied ff naar de diepte. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
ik denk aan:
als anders dus
4/4 maat toch maar en liefelijk begin. van 1-2-3-4
In 80 4/4 tellen dammit ( zie film whiplash).Do what you love, love what you do!![]()
Date topic?
Wie is er aan het daten dan?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
heb er 0 vertrouwen in dat het lukt dit met jullie nl, maar mss kunnen we nog tegendeel bewijzen en er toch liedje uit krijgen?Do what you love, love what you do!![]()
Maar even lunchen
ik zal een metronoom eens opzetten en mogen jullie allemaal teksten op proberen. let ff. opnemen via je telefoon of laptop zonder dat die metronoom erop zit. kunnen jullie wel he?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen heb geen premium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik denk dat mensen daar niks mee willen doenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:29 schreef kree het volgende:
ik zal een metronoom eens opzetten en mogen jullie allemaal teksten op proberen. let ff. opnemen via je telefoon of laptop zonder dat die metronoom erop zit. kunnen jullie wel he?
En misschien he is het beter dat je gaat slapen?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
kan ook een lief liedje zijn, hangt er maar vanaf he?
Voor zover nu heb ik hele willekeurige teksten die op niks echt rijmen als je lief liedje wil maken. in niet rap vorm. Dus wil ik dag doen,,,,, ja wel, maar niet alleen. iemand gaat me maar helpen hoor en anders voorspel ik dit fok lied ff naar de diepte. hahahaha![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef DJMO het volgende:
[..]tsja is wel kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kut met peren"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
MOON
Ff abo nemenquote:
Kut of perenquote:
Klote hangjeugd in Uitgeest
Tuig van de richel rijdt op het trottoir pal langs voetgangers op een fatbike terwijl er gewoon een fietspad naast ligt. Maar dan schrikken de mensen niet van je en ben je geen plaatselijke held
Wat een idiotenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:47 schreef DJMO het volgende:
Klote hangjeugd in Uitgeest
Tuig van de richel rijdt op het trottoir pal langs voetgangers op een fatbike terwijl er gewoon een fietspad naast ligt. Maar dan schrikken de mensen niet van je en ben je geen plaatselijke heldJe ziet die dingen hier ook steeds meer
quote:
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lftquote:Op donderdag 4 april 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een idiotenJe ziet die dingen hier ook steeds meer
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je het zien gebeuren?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.![]()
Soms wel erg dat er dingen gesloopt wordenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Vorige week in de bibliotheek. Zaten er een paar meiden bij een tafel hard te zingen, werd daar dus door een medewerker wat van gezegd. Lachende ze haar gewoon uit![]()
Ik ben bovengemiddeld.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij je rolmaat mee op date?
Geen 10 cm erbij, maar tochOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Heb jij weerquote:Op donderdag 4 april 2024 11:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld.
Geen 10 cm erbij, maar toch![]()
tsja, meer dan de helft van de NL'ers heeft een kleinere is toch mooi om te weten.quote:
Zo voelde het ook altijd wel, al in mijn jeugdOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
2 boekjes gevonden en boodschapjes gehaald. Helemaal
Blij![]()
![]()
Het verbaast mij hoeveel er toch teruggelezen wordt, ik ben m na 5 minuten al kwijt
ok ok. ja kan daar nog eens mee zijn daar. maar voor de rest vind dat onwijs leuk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet jij ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil wel x met jou op date hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zingen of zingen dus hard zingenquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
SKREEUWENquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ok eens eens hoorn, ik deed dit ook maar had er onwijs leuke reacties op trouwens toen ik ff ging filmen midden. op Utrecht cs. nu zit ik dus niet in die filmpjes, want duh filmde dat zelf. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Precies in je bent in een bibliotheek en het is tegenwoordig niet meer zo dat je muisstil moet zijn maar tochquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Gewoon verder lezen vanwaar je gebleven bent als je weggaat .quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef Filosoofert het volgende:
Het verbaast mij hoeveel er toch teruggelezen wordt, ik ben m na 5 minuten al kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mooi dat een commercieel zender er wel weer een format uit trekt enzo.... maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Met je oud tante op stap, gezellig hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 12:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik wil wel x met jou op date hoor.
Dat niet. Maar ik heb dat tuig hier zo vaak rond zien hangen. Ben paar weken terug ook nog uitgescholden voor alles wat met kanker te combineren valt omdat ik weigerde een sigaret voor dat tuig te draaien.quote:
Misschien kunnen wij samen met haar op date?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik heb nog niet eens het hele programma gekeken, maar voorspel nu al, hoop op Utrecht cs gefilmd...... waarom er zit er conservatorium dicht bij. En kwam daar toen omdat ik er toch door moest of wachten op treinen om ff te spelen. zo mooi dat, talent ook.
Maar zonder beoordeling dus en ben heel bang dat dat programma hier de shit in gaat gooien wat eigenlijk de bedoeling was. want ook straat muzikanten enzoDo what you love, love what you do!![]()
JAZEKER!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je oud tante op stap, gezellig hoorOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
DE HYPOTHEKER"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
weet je wat het is, het gaat niet om de beste muzikant zijn nl. het gaat erom wat vinden mensen leuk. daar ging het om en ik denk nu, en heb gebedeld bij de NS nog van repareer die piano enzo. en kreeg ik positief op terug wel. dat ze wel wilden maar ze werden dus gesloopt elke week. en dat is ruk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zo jammer, ik waardeer die piano's ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:10 schreef kree het volgende:
weet je wat het is, het gaat niet om de beste muzikant zijn nl. het gaat erom wat vinden mensen leuk. daar ging het om en ik denk nu, en heb gebedeld bij de NS nog van repareer die piano enzo. en kreeg ik positief op terug wel. dat ze wel wilden maar ze werden dus gesloopt elke week. en dat is ruk.
Kom alleen nooit op een cs.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Weet niet of dat van @JustinK magquote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij samen met haar op date?![]()
![]()
Ik heb ook vrouw en kinderen dus tis puur platonisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weet niet of dat van @:JustinK magOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben geen BN'er dus ik ga niet vreemdOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: