voor de 100e keer, neequote:Op donderdag 4 januari 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
kennt echt
niemand la boum?
ook niet La Boum 2 ?
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan![]()
22 januari weer drinken
Willem zal hem wel droog houden in januari verwacht ikquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Paul het volgende:
@:SPEEDFIGHT gaat met mij kijken naar RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
niet zeggen tegen wilma ja
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:17 schreef Paul het volgende:
DTS wordt teveel gevloekt, gelukkig let paul daar op
Want hij geeft dan DJMO op haar kop
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
"The wetter the better" geldt ook gewoon in januari
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Mensen nu is die klote Sinterklaas godverdomme al bijna een maand (Samen met die kansloze kut regenboogpieten) opgetyft naar Spanje en die Dikke Ho Ho Homofiele kut kerstman met zijn teringslee weer uit de etalages beginnen ze hier met van die rijmpjes.
Ik vind daar wat van
De Paashaas komt alweer bijna.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Mensen nu is die klote Sinterklaas godverdomme al bijna een maand (Samen met die kansloze kut regenboogpieten) opgetyft naar Spanje en die Dikke Ho Ho Homofiele kut kerstman met zijn teringslee weer uit de etalages beginnen ze hier met van die rijmpjes.
Ik vind daar wat van
Ik heb mijn jachtgeweer al klaar staan dus daar maak ik me geen zorgen over maar Bedankt voor de Tip Rob +1quote:
Liever vangen met een strik of klem want ik heb een teringhekel aan dat lood tussen mijn tandenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn jachtgeweer al klaar staan dus daar maak ik me geen zorgen over maar Bedankt voor de Tip Rob +1
NIET VLOEKEN AUBquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Ik vind daar wat van
Zegt pino met zijn CAPS aan, kansloze kut kleuters die alleen maar kunnen schreeuwen heb ik niet zo veel mee in 2024 dus kom volgens jaar nog maar een keer terug.quote:
Ik had 'm nog veel langer kunnen maken, maar dit vatte de boel wel samen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Ik vind daar wat van
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had 'm nog veel langer kunnen maken, maar dit vatte de boel wel samen.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zegt pino met zijn CAPS aan, kansloze kut kleuters die alleen maar kunnen schreeuwen heb ik niet zo veel mee in 2024 dus kom volgens jaar nog maar een keer terug.
LIEF DOEN!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |