Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zaterdag of zondag dan maar even wandelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja maar dan is het al weer snel maandagquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:15 schreef Mazikeen het volgende:
dan zou ik voor zondag gaan, wel koud met zonnetje
Trotste mama van Ambar
ja maar zaterdag wordt het bah bah weer, of hou je van bah bah weer?quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan is het al weer snel maandag![]()
Ik zie voor zaterdag 0,8 mm regen staanquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar zaterdag wordt het bah bah weer, of hou je van bah bah weer?Trotste mama van Ambar
Ja maar geen zonquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie voor zaterdag 0,8 mm regen staan![]()
![]()
De zon bestaat sowieso niet meer, wegbezuinigd door linksquote:Trotste mama van Ambar
Ja uiteraardquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Wordt er hier nog wat gebolkt of hoe zit dat
wat ben jij er vroeg bij![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Wordt er hier nog wat gebolkt of hoe zit datI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
vroeg is relatiefquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja uiteraard
wat ben jij er vroeg bij![]()
![]()
je bent vannacht gaan slapenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:41 schreef Harrie het volgende:
Ik kan best goed slapen en lang blijven liggen maar zolang hou ik het niet vol![]()
![]()
Niemand reageerde op Mickytjuh dus toen heb ik na 50 minuten dat topic maar vol gemaakt en ben ik naar bed gegaanquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niemand reageerde op Mickytjuh dus toen heb ik na 50 minuten dat topic maar vol gemaakt en ben ik naar bed gegaan![]()
![]()
Kijken of ik de camera van mijn laptop werkend kan krijgen
Trotste mama van Ambar
en naar de slagerquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bier drinken en KUT roepen denk ik
Nog geen idee![]()
kut roepenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bier drinken en KUT roepen denk ik
Nog geen idee![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: