Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zaterdag of zondag dan maar even wandelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja maar dan is het al weer snel maandagquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:15 schreef Mazikeen het volgende:
dan zou ik voor zondag gaan, wel koud met zonnetje
Trotste mama van Ambar
ja maar zaterdag wordt het bah bah weer, of hou je van bah bah weer?quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan is het al weer snel maandag![]()
Ik zie voor zaterdag 0,8 mm regen staanquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar zaterdag wordt het bah bah weer, of hou je van bah bah weer?Trotste mama van Ambar
Ja maar geen zonquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie voor zaterdag 0,8 mm regen staan![]()
![]()
De zon bestaat sowieso niet meer, wegbezuinigd door linksquote:Trotste mama van Ambar
Ja uiteraardquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Wordt er hier nog wat gebolkt of hoe zit dat
wat ben jij er vroeg bij![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Wordt er hier nog wat gebolkt of hoe zit datI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
vroeg is relatiefquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja uiteraard
wat ben jij er vroeg bij![]()
![]()
je bent vannacht gaan slapenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:41 schreef Harrie het volgende:
Ik kan best goed slapen en lang blijven liggen maar zolang hou ik het niet vol![]()
![]()
Niemand reageerde op Mickytjuh dus toen heb ik na 50 minuten dat topic maar vol gemaakt en ben ik naar bed gegaanquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niemand reageerde op Mickytjuh dus toen heb ik na 50 minuten dat topic maar vol gemaakt en ben ik naar bed gegaan![]()
![]()
Kijken of ik de camera van mijn laptop werkend kan krijgen
Trotste mama van Ambar
en naar de slagerquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bier drinken en KUT roepen denk ik
Nog geen idee![]()
kut roepenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bier drinken en KUT roepen denk ik
Nog geen idee![]()
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vandaag niet, gisteren al kip meegenomen voor vandaag
Ga zo wel ff een stukje wandelen![]()
![]()
Nee heb nog gebraden gehakt.. de kaas is nog steeds opquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
broodje kaas? Of iets anders lekkers?![]()
![]()
en kan ook nog wel zijn dat die kip de vriezer in verdwijnt en dat ik vanmiddag alsnog ff naar de slager ga![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee heb nog gebraden gehakt.. de kaas is nog steeds opik heb nog kaas
Maar ik eet effe geen brood.
Ik heb nu salade met tonijn
naja nu... straks op 13 uur![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik heb nog kaas
Maar ik eet effe geen brood.
Ik heb nu salade met tonijn
naja nu... straks op 13 uur
oh lekkerrrr![]()
voor de 100e keer, neequote:Op donderdag 4 januari 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
kennt echt
niemand la boum?
ook niet La Boum 2 ?![]()
![]()
@Speedfight gaat met mij kijken naar RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
niet zeggen tegen wilma jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan![]()
22 januari weer drinken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Willem zal hem wel droog houden in januari verwacht ikquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Paul het volgende:
@:SPEEDFIGHT gaat met mij kijken naar RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
niet zeggen tegen wilma ja![]()
![]()
DTS is en blijft bijzonder
Er is altijd wel gedonder
Men deelt er lief en leed
Komt er voor jol en gekeet
Men zucht er kommer en kwel
Want het is maar een stom spel
Het stikt er van de haat en nijd
Terwijl men om de punten strijdt
DTS is een leventje apart
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapothunten
Zodat ze de TT te kunnen kapen
En hiermee veel puntjes te rapen
Vaak vliegen de TR’s je om de oren
Zodat een mod de boel moet verstoren
Om orde op zaken te kunnen stellen
Waarna monitor de punten moet hertellen
Omdat er posts zijn verdwenen
Het is vaak niet meer bij te benen
Men schreeuwt ik vertrek voorgoed
gaat op anoniem en is voorlopig zoet
Tot het bloed kruipt waar het niet kan gaan
En ze met een nieuw account opstaan
Want ook al is er in DTS altijd wel gedonder
Men kan niet met, maar ook niet zonder
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 04-01-2024 12:23:49 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DTS wordt teveel gevloekt, gelukkig let paul daar op
Want hij geeft dan DJMO op haar kopWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:17 schreef Paul het volgende:
DTS wordt teveel gevloekt, gelukkig let paul daar op
Want hij geeft dan DJMO op haar kop
Want het is geen vloeken maar preken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
"The wetter the better" geldt ook gewoon in januari
Ik heb er één en ik ben er trots op
Mensen nu is die klote Sinterklaas godverdomme al bijna een maand (Samen met die kansloze kut regenboogpieten) opgetyft naar Spanje en die Dikke Ho Ho Homofiele kut kerstman met zijn teringslee weer uit de etalages beginnen ze hier met van die rijmpjes.
Ik vind daar wat van![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Mensen nu is die klote Sinterklaas godverdomme al bijna een maand (Samen met die kansloze kut regenboogpieten) opgetyft naar Spanje en die Dikke Ho Ho Homofiele kut kerstman met zijn teringslee weer uit de etalages beginnen ze hier met van die rijmpjes.
![]()
De Paashaas komt alweer bijna.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
![]()
Ik heb mijn jachtgeweer al klaar staan dus daar maak ik me geen zorgen over maar Bedankt voor de Tip Rob +1quote:![]()
Liever vangen met een strik of klem want ik heb een teringhekel aan dat lood tussen mijn tandenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn jachtgeweer al klaar staan dus daar maak ik me geen zorgen over maar Bedankt voor de Tip Rob +1![]()
NIET VLOEKEN AUBquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Ik vind daar wat vanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zegt pino met zijn CAPS aan, kansloze kut kleuters die alleen maar kunnen schreeuwen heb ik niet zo veel mee in 2024 dus kom volgens jaar nog maar een keer terug.quote:![]()
![]()
Ik had 'm nog veel langer kunnen maken, maar dit vatte de boel wel samen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Ik vind daar wat vanIk heb er één en ik ben er trots op
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had 'm nog veel langer kunnen maken, maar dit vatte de boel wel samen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zegt pino met zijn CAPS aan, kansloze kut kleuters die alleen maar kunnen schreeuwen heb ik niet zo veel mee in 2024 dus kom volgens jaar nog maar een keer terug.LIEF DOEN!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: