Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zaterdag of zondag dan maar even wandelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja maar dan is het al weer snel maandagquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:15 schreef Mazikeen het volgende:
dan zou ik voor zondag gaan, wel koud met zonnetje
Trotste mama van Ambar
ja maar zaterdag wordt het bah bah weer, of hou je van bah bah weer?quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan is het al weer snel maandag![]()
Ik zie voor zaterdag 0,8 mm regen staanquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar zaterdag wordt het bah bah weer, of hou je van bah bah weer?Trotste mama van Ambar
Ja maar geen zonquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie voor zaterdag 0,8 mm regen staan![]()
![]()
De zon bestaat sowieso niet meer, wegbezuinigd door linksquote:Trotste mama van Ambar
Ja uiteraardquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Wordt er hier nog wat gebolkt of hoe zit dat
wat ben jij er vroeg bij![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Wordt er hier nog wat gebolkt of hoe zit datI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
vroeg is relatiefquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja uiteraard
wat ben jij er vroeg bij![]()
![]()
je bent vannacht gaan slapenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:41 schreef Harrie het volgende:
Ik kan best goed slapen en lang blijven liggen maar zolang hou ik het niet vol![]()
![]()
Niemand reageerde op Mickytjuh dus toen heb ik na 50 minuten dat topic maar vol gemaakt en ben ik naar bed gegaanquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niemand reageerde op Mickytjuh dus toen heb ik na 50 minuten dat topic maar vol gemaakt en ben ik naar bed gegaan![]()
![]()
Kijken of ik de camera van mijn laptop werkend kan krijgen
Trotste mama van Ambar
en naar de slagerquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bier drinken en KUT roepen denk ik
Nog geen idee![]()
kut roepenquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bier drinken en KUT roepen denk ik
Nog geen idee![]()
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vandaag niet, gisteren al kip meegenomen voor vandaag
Ga zo wel ff een stukje wandelen![]()
![]()
Nee heb nog gebraden gehakt.. de kaas is nog steeds opquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
broodje kaas? Of iets anders lekkers?![]()
![]()
en kan ook nog wel zijn dat die kip de vriezer in verdwijnt en dat ik vanmiddag alsnog ff naar de slager ga![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee heb nog gebraden gehakt.. de kaas is nog steeds opik heb nog kaas
Maar ik eet effe geen brood.
Ik heb nu salade met tonijn
naja nu... straks op 13 uur![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik heb nog kaas
Maar ik eet effe geen brood.
Ik heb nu salade met tonijn
naja nu... straks op 13 uur
oh lekkerrrr![]()
voor de 100e keer, neequote:Op donderdag 4 januari 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
kennt echt
niemand la boum?
ook niet La Boum 2 ?![]()
![]()
@Speedfight gaat met mij kijken naar RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
niet zeggen tegen wilma jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan![]()
22 januari weer drinken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Willem zal hem wel droog houden in januari verwacht ikquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:12 schreef Paul het volgende:
@:SPEEDFIGHT gaat met mij kijken naar RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
niet zeggen tegen wilma ja![]()
![]()
DTS is en blijft bijzonder
Er is altijd wel gedonder
Men deelt er lief en leed
Komt er voor jol en gekeet
Men zucht er kommer en kwel
Want het is maar een stom spel
Het stikt er van de haat en nijd
Terwijl men om de punten strijdt
DTS is een leventje apart
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapothunten
Zodat ze de TT te kunnen kapen
En hiermee veel puntjes te rapen
Vaak vliegen de TR’s je om de oren
Zodat een mod de boel moet verstoren
Om orde op zaken te kunnen stellen
Waarna monitor de punten moet hertellen
Omdat er posts zijn verdwenen
Het is vaak niet meer bij te benen
Men schreeuwt ik vertrek voorgoed
gaat op anoniem en is voorlopig zoet
Tot het bloed kruipt waar het niet kan gaan
En ze met een nieuw account opstaan
Want ook al is er in DTS altijd wel gedonder
Men kan niet met, maar ook niet zonder
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 04-01-2024 12:23:49 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DTS wordt teveel gevloekt, gelukkig let paul daar op
Want hij geeft dan DJMO op haar kopWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:17 schreef Paul het volgende:
DTS wordt teveel gevloekt, gelukkig let paul daar op
Want hij geeft dan DJMO op haar kop
Want het is geen vloeken maar preken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
"The wetter the better" geldt ook gewoon in januari
Mensen nu is die klote Sinterklaas godverdomme al bijna een maand (Samen met die kansloze kut regenboogpieten) opgetyft naar Spanje en die Dikke Ho Ho Homofiele kut kerstman met zijn teringslee weer uit de etalages beginnen ze hier met van die rijmpjes.
Ik vind daar wat van![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Mensen nu is die klote Sinterklaas godverdomme al bijna een maand (Samen met die kansloze kut regenboogpieten) opgetyft naar Spanje en die Dikke Ho Ho Homofiele kut kerstman met zijn teringslee weer uit de etalages beginnen ze hier met van die rijmpjes.
![]()
De Paashaas komt alweer bijna.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
![]()
Ik heb mijn jachtgeweer al klaar staan dus daar maak ik me geen zorgen over maar Bedankt voor de Tip Rob +1quote:![]()
Liever vangen met een strik of klem want ik heb een teringhekel aan dat lood tussen mijn tandenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn jachtgeweer al klaar staan dus daar maak ik me geen zorgen over maar Bedankt voor de Tip Rob +1![]()
NIET VLOEKEN AUBquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Ik vind daar wat vanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zegt pino met zijn CAPS aan, kansloze kut kleuters die alleen maar kunnen schreeuwen heb ik niet zo veel mee in 2024 dus kom volgens jaar nog maar een keer terug.quote:![]()
![]()
Ik had 'm nog veel langer kunnen maken, maar dit vatte de boel wel samen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:23 schreef Harrie het volgende:
Ik vind daar wat vanIk heb er één en ik ben er trots op
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had 'm nog veel langer kunnen maken, maar dit vatte de boel wel samen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zegt pino met zijn CAPS aan, kansloze kut kleuters die alleen maar kunnen schreeuwen heb ik niet zo veel mee in 2024 dus kom volgens jaar nog maar een keer terug.LIEF DOEN!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoewel...
Met een kleine beetje dichterlijke vrijheid zou dit er nog tussen passen :
Soms is het een grote klonenkermis
Wenst men elkaar naar de hel en verdoemenis
Ook zijn er mensen die leven voor hun domme act
Omdat ze op de toneelschool voor het examen zijn gezaktIk heb er één en ik ben er trots op
Heb het net nog ff terug zitten zoeken maar 2024 is niet het jaar van de AANDACHTSHOER dus
*** STOP ACTS NOW ***![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:35 schreef Harrie het volgende:
Heb het net nog ff terug zitten zoeken maar 2024 is niet het jaar van de AANDACHTSHOER dus
*** STOP ACTS NOW ***![]()
![]()
eentje maarquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
ik ga harrie in mijn vakantie elke dag een foto van een biertje sturen![]()
![]()
Beter Harrie meenemen danquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
ik ga harrie in mijn vakantie elke dag een foto van een biertje sturenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu al zin anquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
ik ga harrie in mijn vakantie elke dag een foto van een biertje sturen![]()
Zit ik op het werk met een droge bek te wachten tot het 16.30 uur is en ik naar huis mag....... verschil moet er zijn![]()
![]()
Halve liters voor ¤1,50quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu al zin an![]()
Zit ik op het werk met een droge bek te wachten tot het 16.30 uur is en ik naar huis mag....... verschil moet er zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2024 12:40:40 ]![]()
ja die hebben ze niet op het terrasquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schulties kosten maar een derde![]()
![]()
Had niet verwacht dat het zo goedkoop is daar, zo goedkoop had ik niet eens in Hongarije 12 jaar geleden. Wel in Slowakijequote:Op donderdag 4 januari 2024 12:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die hebben ze niet op het terrasUw ADH vitamine Worst
al waren ze gratis.....quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schulties kosten maar een derde![]()
Doe smaken het best als je het lauw drinkt en kut naar de buuf roeptquote:Uw ADH vitamine Worst
Bij sommige betaal je zelfs 1 euro voor een halve literquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het zo goedkoop is daar, zo goedkoop had ik niet eens in Hongarije 12 jaar geleden. Wel in Slowakije
Maar 2 euro vind ik ook niet erg om te betalen.
Ow en doradatropical
![]()
![]()
quote:Zou je hier muziek onder kunnen zetten?quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:17 schreef DJMO het volgende:
Men deelt er lief en leed
Komt er voor jol en gekeet
Men zucht er kommer en kwel
Want het is maar een stom spel
Het stikt er van de haat en nijd
Terwijl men om de punten strijdt
DTS is een leventje apart
Wat ieders geduld tart
Ze posten om de punten
Of om te lapothunten
Zodat ze de TT te kunnen kapen
En hiermee veel puntjes te rapen
Vaak vliegen de TR’s je om de oren
Zodat een mod de boel moet verstoren
Om orde op zaken te kunnen stellen
Waarna monitor de punten moet hertellen
Omdat er posts zijn verdwenen
Het is vaak niet meer bij te benen
Men schreeuwt ik vertrek voorgoed
gaat op anoniem en is voorlopig zoet
Tot het bloed kruipt waar het niet kan gaan
En ze met een nieuw account opstaan
Want ook al is er in DTS altijd wel gedonder
Men kan niet met, maar ook niet zonder
Ja dat weet ik wel maar dan begint mijn boerman uit te leggen dat ze er toch niks van begrijpt wat ik tegen haar zeg.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe smaken het best als je het lauw drinkt en kut naar de buuf roept![]()
en kunnen we het @mario390 in laten zingenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zou je hier muziek onder kunnen zetten?![]()
![]()
Haha blijft nog steeds een leuk idee. Maar moet zeggen heb er niet zoveel tijd voor.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zou je hier muziek onder kunnen zetten?
Maar wie weet als ik ff inspiratie heb.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
en kunnen we het @:mario390 in laten zingen![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
![]()
Boerman ook hoersoepsidie?quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar dan begint mijn boerman uit te leggen dat ze er toch niks van begrijpt wat ik tegen haar zeg.Uw ADH vitamine Worst
Verdomme slappe lach nuquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
en kunnen we het @:mario390 in laten zingenUw ADH vitamine Worst
Dankjewel voor de support schat, samen krijgen we het vloeken hier wegquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik vloek gewoon hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankjewel voor de support schat, samen krijgen we het vloeken hier weg![]()
![]()
Je moet mij een keer horen gamenquote:hier ook... pijpenstelenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2024 12:55:07 ]![]()
zullen we een x fifa spelen samenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je moet mij een keer horen gamen
[..]
hier ook... pijpenstelenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Mazikeen en ik willen wel skribbl doen hunkquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:59 schreef hemarookworst het volgende:
Shellshock is lekker laagdrempelig
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
niet ninja genoegquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
@:mazikeen en ik willen wel skribbl doen hunk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doe mij dat Spaanse lijstje nog een keer? Vorige keer vergeten op te slaanquote:
Neequote:Op donderdag 4 januari 2024 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
@:mazikeen en ik willen wel skribbl doen hunk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Onder de heater gaan staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan snel terug naar de warme plek. Kan je daar niet eten en drinken ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel maar saaiquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snel terug naar de warme plek. Kan je daar niet eten en drinken ?leuke groep
![]()
sing selfs,vent duquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
![]()
misschien is jouw Duitse uitspraak beterquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse uitspraak is niet zo best dus liever dat jij het doet..Uw ADH vitamine Worst
ach ja we als ik het Wilhelmus moet geloven zijn wij van Duitsen bloedquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien is jouw Duitse uitspraak beter![]()
misschien kan @mario390 een songtekst in het Duits bedenken die jij kan inzingen?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:14 schreef Rob het volgende:
[..]
ach ja we als ik het Wilhelmus moet geloven zijn wij van Duitsen bloedUw ADH vitamine Worst
Dat is een zeer onwaarschijnlijke oplossingquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien kan @:mario390 een songtekst in het Duits bedenken die jij kan inzingen?![]()
'N Michl gieht 's net gut, 'n Michl gieht 's net gut
'N Michl gieht 's net gut, seine Nos die is ganz rut
Das Hacken fällt ihm schwer, das Hacken fällt ihm schwer
Das Hacken fällt ihm schwer und der Husten plagt ihn sehr
Weil 's 'n Michl doch so schlecht grad geht
Singen alle jetzt ganz leise dieses Lied
Lebt denn der alte Holzmichl noch, Holzmichl noch, Holzmichl noch?
Lebt denn der alte Holzmichl noch, Holzmichl noch?
Ja, er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch
Ja, er lebt noch, er lebt noch, stirbt nicht
Dr Michl der is krank, dr Michl der is krank
Dr Michl der is krank, uns wird aa schu Angst und Bang
Was sollen wir denn nur tun, was solln wir denn nur tun
Was sollen wir denn nur tun, ja, er muss sich jetzt ausruhn
Summen wir alle gemeinsam unser Lied
Mmh
Dr Michl is halb tot, Dr Michl is halb tot
Dr Michl is halb tot, wir haben unsre liebe Not
Er liegt nu of Dr Diel, er liegt nu of dr Diel
Er liegt nu of Dr Diel un er sogt aa net mehr viel
Weil 's mit 'n Michl nun zu Ende geht
Schweigen wir alle gemeinsam unser Lied
Ja, er lebt noch, er lebt noch, stirbt nicht![]()
oke zingen maar @Robquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:18 schreef mario390 het volgende:
'N Michl gieht 's net gut, 'n Michl gieht 's net gut
'N Michl gieht 's net gut, seine Nos die is ganz rut
Das Hacken fällt ihm schwer, das Hacken fällt ihm schwer
Das Hacken fällt ihm schwer und der Husten plagt ihn sehr
Singen alle jetzt ganz leise dieses Lied
Lebt denn der alte Holzmichl noch, Holzmichl noch, Holzmichl noch?
Lebt denn der alte Holzmichl noch, Holzmichl noch?
Dr Michl der is krank, dr Michl der is krank
Dr Michl der is krank, uns wird aa schu Angst und Bang
Was sollen wir denn nur tun, was solln wir denn nur tun
Was sollen wir denn nur tun, ja, er muss sich jetzt ausruhn
Summen wir alle gemeinsam unser Lied
Mmh
Dr Michl is halb tot, Dr Michl is halb tot
Dr Michl is halb tot, wir haben unsre liebe Not
Er liegt nu of Dr Diel, er liegt nu of dr Diel
Er liegt nu of Dr Diel un er sogt aa net mehr viel
Weil 's mit 'n Michl nun zu Ende geht
Schweigen wir alle gemeinsam unser Lied
Ja, er lebt noch, er lebt noch, stirbt nichtUw ADH vitamine Worst
ist big brother al begunt?quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:22 schreef mario390 het volgende:
ik geloof annemiek
is naar wc gegaan zij
zit niet achter de
mischpultWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De 15de ga je ook kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
[..]
zij habe eine name zij ist: @:mazikeen![]()
![]()
quote:
Heb ik weer, net wanneer vergadering begint moet ik nodig poepenUw ADH vitamine Worst
Hij vraagt of Big Brother al begonnen is en ik vraag of hij dat gaat kijkenquote:
Mijn gevoel zegt dat dit niet de laatste keer is in het kleine kamertje vandaagUw ADH vitamine Worst
Kelly doet nu mee aan een programma in de junglequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik wist niet dat ze dat weer gingen uitmelkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vraagt of Big Brother al begonnen is en ik vraag of hij dat gaat kijken
Heb BB1 wel gevolgd en daarna ben ik afgehaakt![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kelly doet nu mee aan een programma in de jungle
Ze is nog lelijker geworden![]()
![]()
Ja het gaat nog steeds door ieder jaar een.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat weer gingen uitmelken
Heb BB1 wel gevolgd en daarna ben ik afgehaakt
Volgens mij is het totaal anders dan toen het begon. Maar kan het mij niet echt meer voor de geest halen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het kijk mij eens aandachtsgeil zijn gehalte zal er niet minder op gewordenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat nog steeds door ieder jaar een.
Volgens mij is het totaal anders dan toen het begon. Maar kan het mij niet echt meer voor de geest halen.![]()
![]()
jaa bb1 was leukquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat nog steeds door ieder jaar een.
Volgens mij is het totaal anders dan toen het begon. Maar kan het mij niet echt meer voor de geest halen.![]()
![]()
Is ook al oud he die andere trans is er niet blij mee.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het
Ze is nog lelijker gewordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet niet wie dat is staat die op de lijst waar Amerika van in rep en roer is ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:41 schreef Harrie het volgende:
en ik dacht dat Hummie van de Tonnenkreek ook al dood was of heb ik dat verkeerd
Ik weet wel dat ik altijd streamverslagen schreef.![]()
![]()
Epstein ofzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
zal nog es wat opnoemen jij wil niets![]()
![]()
Vind het al erg genoeg dat ik bepaalde mensen niet eens op mijn blocklist kan zetten willen ze ook nog mod worden waar gaat het heen met de wereld
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2024 13:47:34 ]![]()
Oa leonardo di caprio,
Stephen hawkings
Prins andrew
Bill clinton
Al gore
Camerion diaz
Micheal Jackson
Donald trump
George lucas
Allemaal op die epstein lijst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry, ik zal je niet meer lastig vallenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:47 schreef Harrie het volgende:
Vind het al erg genoeg dat ik bepaalde mensen niet eens op mijn blocklist kan zetten willen ze ook nog mod worden waar gaat het heen met de wereld
en die lijst gaat over mensen die naar zijn eiland zijn geweest of over wat ze daar daadwerkelijk gedaan hebbenik volg die Amerikaanse gekte nooit echt maar helemaal negeren gaat natuurlijk niet.
![]()
Waren ze allemaal maar zo begripvolquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer lastig vallen![]()
![]()
waarmee ik je niet wil vegelijken met natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zo begripvolzou ik nooit doen
![]()
![]()
Allemaal naar zijn eiland en van sommige sijpelt nu door wat ze daar gedaan hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:50 schreef Harrie het volgende:
en die lijst gaat over mensen die naar zijn eiland zijn geweest of over wat ze daar daadwerkelijk gedaan hebbenik volg die Amerikaanse gekte nooit echt maar helemaal negeren gaat natuurlijk niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te moeilijk onderwerp zekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neequote:Op donderdag 4 januari 2024 13:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij klikt nooit op quote ipv wijzig![]()
![]()
Wel heftig maar was ook een andere tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, hij heeft het tegen mij. Hij weet dat ik dezelfde gave als Melinda Gordon hebquote:
ik was hele goede mod vroegerquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:47 schreef Harrie het volgende:
Vind het al erg genoeg dat ik bepaalde mensen niet eens op mijn blocklist kan zetten willen ze ook nog mod worden waar gaat het heen met de wereldWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ghost whispererquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het tegen mij. Hij weet dat ik dezelfde gave als Melinda Gordon heb![]()
![]()
trump nietquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oa leonardo di caprio,
Stephen hawkings
Prins andrew
Bill clinton
Al gore
Camerion diaz
Micheal Jackson
Donald trump
George lucas
Allemaal op die epstein lijst.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben voor de vierde keer bij het laatste seizoen. Wil hierna maar eens wat anders gaan kijken. Denk aan Salem, die ook op disney plus staat.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
FoutjeIk heb er één en ik ben er trots op
Hahahahahahahahahahahaha WHOEEEEEHAHAHAhahahahahahahahaaquote:![]()
![]()
LOLLY2000 Hahahahahaha raap me op mensen ik heb buikpijn en ga dood HELP
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat de 112 arts je vooral even controleren op een herniatie van de dikke darm door de foramen van Winslow. Is een zeer pijnlijke aandoening kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha WHOEEEEEHAHAHAhahahahahahahahaa![]()
![]()
LOLLY2000 Hahahahahaha raap me op mensen ik heb buikpijn en ga dood HELP
![]()
die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben voor de vierde keer bij het laatste seizoen. Wil hierna maar eens wat anders gaan kijken. Denk aan Salem, die ook op disney plus staat.![]()
![]()
Ik kwam 'm gisteren toevallig tegen en heb 'm op m'n watchlist gezet. Gaat over heksen vervolgingen. Ben benieuwd of het iets is.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon tijd makenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:04 schreef Harrie het volgende:
het is 14.00 uur geweest en nu zit ik te denken of het al tijd is
Jawelquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:04 schreef Harrie het volgende:
het is 14.00 uur geweest en nu zit ik te denken of het al tijd is![]()
Hoop ik ook niet maar zag hem voorbij komen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke dan mensen bedankt voor de aanmoediging het is de hoogste tijd dusdus ik trek een lekker patertje open
proost
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:09 schreef Harrie het volgende:
Oke dan mensen bedankt voor de aanmoediging het is de hoogste tijd dusdus ik trek een lekker patertje open
proost
![]()
![]()
Het is maar goed dat ik net ff een nieuwe koel/vries combinatie besteld heb en dat ze die morgen komen brengen want ik heb afgelopen tijd al een paar keer de knop van de temperatuur wat lager gezet omdat hij bijna aan het vriezen was maar nu bleef hij maar door gaan dus ik hem hem maar uit gezet, bevroren bier is niet lekker nie![]()
![]()
In Beieren gaan wonen daar mag je al bier drinken bij het ontbijtTrotste mama van Ambar
Die what if seizoen 2 episode 6 was moeilijk te volgen heel die episode in een indianen taaltje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb dat wel eens gedaanquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
In Beieren gaan wonen daar mag je al bier drinken bij het ontbijt![]()
![]()
Ik drink soms gewoon een biertje als ontbijtquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
In Beieren gaan wonen daar mag je al bier drinken bij het ontbijten dat gewoon in NL
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik drink soms gewoon een biertje als ontbijten dat gewoon in NL
![]()
![]()
Ik ook, op het werk. En weisswurst erbij uiteraard.quote:I'm surrounded by morons!
oh op het werk ik nooitquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook, op het werk. En weisswurst erbij uiteraard.![]()
![]()
Vroeger jonko en blikje energie als ontbijt mooie tijden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik werkte toen voor die ene toko met een paarse T, in Duitslandquote:
een halve liter bij het ontbijt als je voor werk in het buitenland bent dat heb ik ook wel gedaan om de koppijn tegen te gaan![]()
![]()
AlcoholbolkI'm surrounded by morons!
Het is droog dus voor ik nog een koude pater open trek ga ik eerst maar ff een klein rondje lopen![]()
Bolk ze mensen tot latex![]()
![]()
doei doeiquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:26 schreef Harrie het volgende:
Het is droog dus voor ik nog een koude pater open trek ga ik eerst maar ff een klein rondje lopen![]()
Bolk ze mensen tot latex![]()
![]()
Meenemen voor onderweg?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:26 schreef Harrie het volgende:
Bolk ze mensen tot latexI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 733 / +320 / +51 / 325 / 511
2. Mazikeen / 566 / +255 / +112 / 622 / 795
3. Mickytjuh / 240 / +30 / +94 / 151 / 230
4. KillemWieft / 180 / +38 / +99 / 97 / 149
5. kree / 178 / +0 / +0 / 191 / 287
6. devzero / 114 / +31 / +58 / 63 / 103
7. Tjalala / 108 / +9 / +14 / 117 / 191
8. hemarookworst / 99 / +23 / +31 / 152 / 205
9. _UserName_ / 96 / +32 / +64 / 13 / 31
10. ToT / 89 / +21 / +0 / 133 / 191
11. HappyCharly / 80 / +0 / +0 / 83 / 111
12. mario390 / 78 / +7 / +21 / 59 / 110
13. Ply_ / 76 / +1 / +0 / 131 / 175
14. Dr.Mikey / 54 / +22 / +24 / 40 / 67
15. chufi / 53 / +0 / +35 / 60 / 102
16. DerRabbit / 49 / +14 / +0 / 81 / 105
17. DJMO / 47 / +15 / +4 / 66 / 91
18. gebrokenglas / 43 / +25 / +0 / 40 / 62
19. M_0_0_N / 39 / +19 / +1 / 78 / 105
20. Paul / 33 / +9 / +4 / 100 / 124SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Echt, serieus, wanneer gaan we drinken?
Rondje stok?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee niet nodig doe maar een klein rondje vandaag dus ik wacht wel tot ik terug thuis benIk heb er één en ik ben er trots op
Ja uh wanneer ben je in nederland?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]Echt, serieus, wanneer gaan we drinken?
![]()
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
En volIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: