Ben voor de vierde keer bij het laatste seizoen. Wil hierna maar eens wat anders gaan kijken. Denk aan Salem, die ook op disney plus staat.quote:
Hahahahahahahahahahahaha WHOEEEEEHAHAHAhahahahahahahahaaquote:
Laat de 112 arts je vooral even controleren op een herniatie van de dikke darm door de foramen van Winslow. Is een zeer pijnlijke aandoening kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha WHOEEEEEHAHAHAhahahahahahahahaa![]()
![]()
LOLLY2000 Hahahahahaha raap me op mensen ik heb buikpijn en ga dood HELP
![]()
![]()
die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben voor de vierde keer bij het laatste seizoen. Wil hierna maar eens wat anders gaan kijken. Denk aan Salem, die ook op disney plus staat.
Ik kwam 'm gisteren toevallig tegen en heb 'm op m'n watchlist gezet. Gaat over heksen vervolgingen. Ben benieuwd of het iets is.quote:
Gewoon tijd makenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:04 schreef Harrie het volgende:
het is 14.00 uur geweest en nu zit ik te denken of het al tijd is
Jawelquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:04 schreef Harrie het volgende:
het is 14.00 uur geweest en nu zit ik te denken of het al tijd is
Hoop ik ook niet maar zag hem voorbij komen.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:09 schreef Harrie het volgende:
Oke dan mensen bedankt voor de aanmoediging het is de hoogste tijd dusdus ik trek een lekker patertje open
proost
ik heb dat wel eens gedaanquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
In Beieren gaan wonen daar mag je al bier drinken bij het ontbijt
Ik drink soms gewoon een biertje als ontbijtquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
In Beieren gaan wonen daar mag je al bier drinken bij het ontbijt
jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik drink soms gewoon een biertje als ontbijten dat gewoon in NL
Ik ook, op het werk. En weisswurst erbij uiteraard.quote:
oh op het werk ik nooitquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook, op het werk. En weisswurst erbij uiteraard.
Ik werkte toen voor die ene toko met een paarse T, in Duitslandquote:
doei doeiquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:26 schreef Harrie het volgende:
Het is droog dus voor ik nog een koude pater open trek ga ik eerst maar ff een klein rondje lopen![]()
Bolk ze mensen tot latex
Meenemen voor onderweg?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:26 schreef Harrie het volgende:
Het is droog dus voor ik nog een koude pater open trek ga ik eerst maar ff een klein rondje lopen![]()
Bolk ze mensen tot latex
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-01-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Rondje stok?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee niet nodig doe maar een klein rondje vandaag dus ik wacht wel tot ik terug thuis ben
Ja uh wanneer ben je in nederland?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]Echt, serieus, wanneer gaan we drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |