ik was hele goede mod vroegerquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:47 schreef Harrie het volgende:
Vind het al erg genoeg dat ik bepaalde mensen niet eens op mijn blocklist kan zetten willen ze ook nog mod worden waar gaat het heen met de wereld
ghost whispererquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het tegen mij. Hij weet dat ik dezelfde gave als Melinda Gordon heb
trump nietquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oa leonardo di caprio,
Stephen hawkings
Prins andrew
Bill clinton
Al gore
Camerion diaz
Micheal Jackson
Donald trump
George lucas
Allemaal op die epstein lijst.
Ben voor de vierde keer bij het laatste seizoen. Wil hierna maar eens wat anders gaan kijken. Denk aan Salem, die ook op disney plus staat.quote:
Hahahahahahahahahahahaha WHOEEEEEHAHAHAhahahahahahahahaaquote:
Laat de 112 arts je vooral even controleren op een herniatie van de dikke darm door de foramen van Winslow. Is een zeer pijnlijke aandoening kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha WHOEEEEEHAHAHAhahahahahahahahaa![]()
![]()
LOLLY2000 Hahahahahaha raap me op mensen ik heb buikpijn en ga dood HELP
![]()
![]()
die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben voor de vierde keer bij het laatste seizoen. Wil hierna maar eens wat anders gaan kijken. Denk aan Salem, die ook op disney plus staat.
Ik kwam 'm gisteren toevallig tegen en heb 'm op m'n watchlist gezet. Gaat over heksen vervolgingen. Ben benieuwd of het iets is.quote:
Gewoon tijd makenquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:04 schreef Harrie het volgende:
het is 14.00 uur geweest en nu zit ik te denken of het al tijd is
Jawelquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:04 schreef Harrie het volgende:
het is 14.00 uur geweest en nu zit ik te denken of het al tijd is
Hoop ik ook niet maar zag hem voorbij komen.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:09 schreef Harrie het volgende:
Oke dan mensen bedankt voor de aanmoediging het is de hoogste tijd dusdus ik trek een lekker patertje open
proost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |