Hij vraagt of Big Brother al begonnen is en ik vraag of hij dat gaat kijkenquote:
Kelly doet nu mee aan een programma in de junglequote:
Ik wist niet dat ze dat weer gingen uitmelkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vraagt of Big Brother al begonnen is en ik vraag of hij dat gaat kijken
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kelly doet nu mee aan een programma in de jungle
Ja het gaat nog steeds door ieder jaar een.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat weer gingen uitmelken
Heb BB1 wel gevolgd en daarna ben ik afgehaakt
Het kijk mij eens aandachtsgeil zijn gehalte zal er niet minder op gewordenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat nog steeds door ieder jaar een.
Volgens mij is het totaal anders dan toen het begon. Maar kan het mij niet echt meer voor de geest halen.
jaa bb1 was leukquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat nog steeds door ieder jaar een.
Volgens mij is het totaal anders dan toen het begon. Maar kan het mij niet echt meer voor de geest halen.
Is ook al oud he die andere trans is er niet blij mee.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het
Ze is nog lelijker geworden
dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:41 schreef Harrie het volgende:
en ik dacht dat Hummie van de Tonnenkreek ook al dood was of heb ik dat verkeerd
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
zal nog es wat opnoemen jij wil niets
Sorry, ik zal je niet meer lastig vallenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:47 schreef Harrie het volgende:
Vind het al erg genoeg dat ik bepaalde mensen niet eens op mijn blocklist kan zetten willen ze ook nog mod worden waar gaat het heen met de wereld
Waren ze allemaal maar zo begripvolquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer lastig vallen
waarmee ik je niet wil vegelijken met natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waren ze allemaal maar zo begripvol
Allemaal naar zijn eiland en van sommige sijpelt nu door wat ze daar gedaan hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:50 schreef Harrie het volgende:
en die lijst gaat over mensen die naar zijn eiland zijn geweest of over wat ze daar daadwerkelijk gedaan hebbenik volg die Amerikaanse gekte nooit echt maar helemaal negeren gaat natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |