mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?
Dan doe je het gewoon opzeggen met een muziekje er bijquote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?
Ik kan ook zingenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?
ja was het maar zo simpel,. het is liedje en tekst moeten passen met muziek. dus ok het kan wel. maar zal toch ff samenwerking moeten zijn en met heel veel keer uitproberen en met muziek en dingen..... dat is het punt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon opzeggen met een muziekje er bij
Onder de douche?quote:
Maar hoe kan iemand een tekst inzingen zonder de melodie te weten.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
mjah te kort, kijk het gaat geen top productie worden zo en dat snappen jullie wel. maar kan er nog stuk muziek onder maken wel in simpele vorm, maar iemand moet heel stuk tekst inzingen. Als iemand dat wil doen. dan zal ik het gaan maken... laat maar weten?
omdat iemand muzikant is en het kan improviseren dus..... dat is dus het hele punt. het moet terplekke beetje gaan dan om er wat van te maken. of via gewoon wat opnames heen en weer dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand een tekst inzingen zonder de melodie te weten.
Beter maak je eerst de muziek.
nee in de kerkquote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de douche?
Kijk uit wat je zegt, Kree sleept je aan je oren een studio in om zijn liedjes in te zingen
O leuk, ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Ik heb wel ooit carnavalsliedje ingezongen.
Zal es zoeken of ie nog bestaat
Ik heb eens een disstrack ingezongen voor een user genaamd hoinkquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Deze wil ik ook graag horenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee in de kerk
Zachte beat harde kickquote:
wat is kringlopenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga nu echt kringlopenlief spelen met de andere kindjes
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga nu echt kringlopenlief spelen met de andere kindjes
quote:
Helaas kan hem niet op youtube vinden.quote:
Jammer dan kom je hem meer een keertje live voor ons zingenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Helaas kan hem niet op youtube vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |