quote:HOIIEH
Laten we het gewoon weer over wat anders hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:48 schreef kree het volgende:
om het maar te zeggen dus he. ik vond het opzich heel grappige discussie verder.
Let it go, let it gooooooooooooquote:Op donderdag 4 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over wat anders hebben
Laat het los
Had jij die LP nou gekocht?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Wir fahr'n, fahr'n, fahr'n, auf der Autobahn
Mjah. Er moet toch een was worden gedraaid etc.quote:
Nice!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, de 1974 1e Duitse pressing
De Phillips-pressing, voor de mensen die weten
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je DTS lied @:Kree ben je daar ooit nog mee verder gegaan?
Ik heb er de tijd niet voor, sorryquote:Op donderdag 4 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?
9.35 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet, maar wil wel dat we stoppen met iets van ja we snappen het en voor allen ok.
9.37 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.
Dus tja. ik kan het zo afsluiten nl, no hard feelings, maar ok hahahaha als we er allemaal maar ok mee zijn he
9.38 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef kree het volgende:
ik vind niet leuk, het was ff ok zo, maar we moeten er nu mee kappen gewoon. ook tegenover monster.
9.41 uurquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
goed idee, maak je geen zorgen joh, het was toch grappig allemaal? ik zag er geen kwaad in,. maar ok dan moet het nu ff ophouden ook wel.. Succes daar. hahaha ik heb kringloop ervaring.
_________________________________________________________________________________quote:Op donderdag 4 april 2024 09:52 schreef kree het volgende:
ok we houden erover op, maar wilde het gezegd hebben toch ff nog.
Je had toen toch een stukje zelf ingezongen?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb wel verzameling van teksten gehad van iedereen. probleem is ik kan wel de muziek maken, maar heb niemand die het in kan zingen?
En voor iedereen zegt kan niet balblabla, dat kan via je telefoon, dus dat is geen excuus. Ik maak de muziek als iemand ook het echt wil inzingen....?
onderander dus, of kan niet etc etc. Het idee is er nog steeds nl, maar ik kan hem niet alleen doen helaas. dus heb iemand nodig die durft dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb er de tijd niet voor, sorry
Volgens mij kom ik straks met een dikke balkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |