Klopt, maar het is en blijft een date en dat is de TT toch ook?quote:
Ik moet ook gewoon werkenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben oprecht uit mijn dirtymind gestapt hoor. Heb al ontbeten en ga nu de vaatwasser inpakken en dan naar de kringloop
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben oprecht uit mijn dirtymind gestapt hoor. Heb al ontbeten en ga nu de vaatwasser inpakken en dan naar de kringloop
ja nou dat is dan wel echt sinds net denk? wanttttttttttt. hmmmmmsquote:Op donderdag 4 april 2024 09:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Boeken Dot! Ik ga voor boeken!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik ga nu ook niets meer zeggen wil jou dirtymind niet aanwakkeren
Want wat kree?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou dat is dan wel echt sinds net denk? wanttttttttttt. hmmmmms
Dat is niet waar ik aan dacht maarquote:Op donderdag 4 april 2024 09:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boeken Dot! Ik ga voor boeken!
Het is een krijgertje met af en toe een stijgertje he die Kreequote:
Lekker naar de kringspierquote:Op donderdag 4 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik ga nu ook niets meer zeggen wil jou dirtymind niet aanwakkeren
Boekenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boeken Dot! Ik ga voor boeken!
Daar is alles mee begonnen hier vanmorgen met de reet van Kreequote:
idd moeten we het ook nog over hebben, maar alles op zijn tijd maar. hahahaquote:
Mwa jij maakte het in je hoofd echt groter dan het wasquote:Op donderdag 4 april 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou je was aardig geilig aan het doen wel. hahahaha
hmmms nee hoor, je deed het erom wel beetje ook, geef maar toe gewoon. is btw niet erg, vond het wel leuk.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa jij maakte het in je hoofd echt groter dan het was
Nou nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nee hoor, je deed het erom wel beetje ook, geef maar toe gewoon. is btw niet erg, vond het wel leuk.
onbedoeld dan mss, hahaha kan ook. hahahah tis niet erg hoor, ik kan er ook geil van worden enzo. is nou niet echt raar denk of iets ergs?quote:
quote:
Blijkbaar ben je onbewust botertjegeil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |