Ff abo nemenquote:
Kut of perenquote:
Wat een idiotenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:47 schreef DJMO het volgende:
Klote hangjeugd in Uitgeest
Tuig van de richel rijdt op het trottoir pal langs voetgangers op een fatbike terwijl er gewoon een fietspad naast ligt. Maar dan schrikken de mensen niet van je en ben je geen plaatselijke held
quote:
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lftquote:Op donderdag 4 april 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een idiotenJe ziet die dingen hier ook steeds meer
Heb je het zien gebeuren?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Soms wel erg dat er dingen gesloopt wordenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Ik ben bovengemiddeld.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij je rolmaat mee op date?
Heb jij weerquote:Op donderdag 4 april 2024 11:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld.
Geen 10 cm erbij, maar toch
tsja, meer dan de helft van de NL'ers heeft een kleinere is toch mooi om te weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |