fapje machen dan maarquote:Op donderdag 4 april 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja voordat ik helemaal keihard hier geile gedachten over krijg. hahahaha
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.quote:
Ik was even met de hulp aan het kletsen en toen ik weer ging zitten lezenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wel respect dat je dit doet in DTS
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.
De hulp snapt meteen waarom je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was even met de hulp aan het kletsen en toen ik weer ging zitten lezenDTS stond nog gewoon open
Jij ook al,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou denk maar even aan een koude regenbui danquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.
Mag ik bedanken voor die eerquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo maar effe aan zijn vingers ruiken
Ja echt hequote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De hulp snapt meteen waarom je hulp nodig hebt
Kree is niet veel gewend schijnbaarquote:
Lees jij zelfs de nachten terug johquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hier
Je hebt het stijfje van Kree gemistquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree is niet veel gewend schijnbaar
hahaha ja. ehehehequote:Op donderdag 4 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk maar even aan een koude regenbui dan
Kree patent, onzin zonder endquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Nee hoor, tenminste als het niet aan mij ligt ligt het ook niet aan jouquote:
Ik las een paar dingrn vanaf dat ik weg was en moest vanaf dit topic naar beneden scrollenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lees jij zelfs de nachten terug joh
lol heel veel, gehehehequote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb ook principesIk hoef iemand niet leuk te vinden om er seks mee te hebben
voor mij wel dus, maar wil niet zeggen dat ik soort van opgewonden kan worden doooooor dus. en dit kwam niet door mij. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat is liefdequote:Op donderdag 4 april 2024 08:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind @:mizzezamy namelijk niet gewoon leuk. Ik vind haar fantastisch
nee hoor. hahaha.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
Mensen die bij het minste ook meteen aan seks denken
Ik ook!quote:Op donderdag 4 april 2024 08:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind @:mizzezamy namelijk niet gewoon leuk. Ik vind haar fantastisch
Morguh Moonquote:
@JustinKquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Filosoofert het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel kriebels krijg voor @:monsterkoekie
Dat ding hebben je gewoon niet onder controle, hoe kan het zo groeien zonder water hequote:Op donderdag 4 april 2024 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij wel dus, maar wil niet zeggen dat ik soort van opgewonden kan worden doooooor dus. en dit kwam niet door mij. hahahahaha
Ik val op alle vrouwenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef kree het volgende:
orgie topic, LOL. meer stelletjes hier ja????
klopt wel, maar het gebruiken als volgroeid is vraag twee. en dat doet ie niet zomaarquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ding hebben je gewoon niet onder controle, hoe kan het zo groeien zonder water he
Met een beetje liefde heeft hij geen water nodigquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ding hebben je gewoon niet onder controle, hoe kan het zo groeien zonder water he
Wat een bekentenis op de vroege ochtendquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Filosoofert het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel kriebels krijg voor @:monsterkoekie
Je naam doet vermoeden dat je een monster bent maar ondertussen liggen ze aan je voetenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een bekentenis op de vroege ochtend
je doet het er wel om. hahaha om naar ff te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook een monsterquote:Op donderdag 4 april 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je naam doet vermoeden dat je een monster bent maar ondertussen liggen ze aan je voeten
WIe houdt dit bij in Exelquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee waar ze zich mee inlatenquote:
In bed?quote:
O jee, gaat die weer?quote:
Dit sowieso nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee waar ze zich mee inlaten
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou Fogel de sfeer was net weer een beetje bedaard
Ja JustinK was idd geen dealbreakerquote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.
Dat maakt kleine Kreetje niets uit, die gaat zijn eigen gangquote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.
dat is wel waar idd, als jullie dat maar weten, maaaaaarrre monster als het zou kunnen zou je hard nemen wel... LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt kleine Kreetje niets uit, die gaat zijn eigen gang
Jammer danquote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou Fogel de sfeer was net weer een beetje bedaard
Kwas al om 5 uur opquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel waar idd, als jullie dat maar weten, maaaaaarrre monster als het zou kunnen zou je hard nemen wel... LOL
en toen al geil.... ik schreef boek over jequote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik 6. Vond ik al vroeg genoeg
Misschien zit je in het verkeerde topic? Keldertje is ergens andersquote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef kree het volgende:
beetje principes heb ik, maargoed, het is wel geil enzo allemaal. hahahahaha
Watquote:Op donderdag 4 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
en toen al geil.... ik schreef boek over je
nee joh het is ff grappig zo, normaal hoeft dit allemaal niet wmb. maargoed kwam ff zo ineens.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Misschien zit je in het verkeerde topic? Keldertje is ergens anders
Je wist hetquote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.
Jaquote:
Heb jij de trigger ontdekt dan? Want die kan je mij beter niet vertellenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wist het![]()
Was even aan het terug lezen wat hem zo triggerde en vond deze post wel leukk
quote:
Helaasquote:Op donderdag 4 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het stijfje van Kree gemist
Nee geen idee. Ik denk dat hij die zelf maakte op het moment dat hij je vroeg waar je vingers warenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij de trigger ontdekt dan? Want die kan je mij beter niet vertellen
quote:
hoho maak hier nu geen drama van? want als je leest ik ben niet van me piemel ergens maar insteken. hahahahaquote:
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instellingquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoho maak hier nu geen drama van? want als je leest ik ben niet van me piemel ergens maar insteken. hahahaha
Hij rookt weer?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij rookt nog steeds, dus je bent nog veilig
Gezellig tijdens het diner ff alleen zitten omdat ie naar buiten moet.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baan
Het woord Puni gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instelling
mss wel, maarja het was nooit mijn doel om een seks date te zoeken hier he. hahaha en wie dat neit snapt die snapt mij nog niet genoeg iig. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instelling
Gaat niet gebeuren, ik date geen rokersquote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gezellig tijdens het diner ff alleen zitten omdat ie naar buiten moet.
O was hij gestopt dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |