nee joh het is ff grappig zo, normaal hoeft dit allemaal niet wmb. maargoed kwam ff zo ineens.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Misschien zit je in het verkeerde topic? Keldertje is ergens anders
Je wist hetquote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.
Jaquote:
Heb jij de trigger ontdekt dan? Want die kan je mij beter niet vertellenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wist het![]()
Was even aan het terug lezen wat hem zo triggerde en vond deze post wel leukk
quote:
Helaasquote:Op donderdag 4 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het stijfje van Kree gemist
Nee geen idee. Ik denk dat hij die zelf maakte op het moment dat hij je vroeg waar je vingers warenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij de trigger ontdekt dan? Want die kan je mij beter niet vertellen
quote:
hoho maak hier nu geen drama van? want als je leest ik ben niet van me piemel ergens maar insteken. hahahahaquote:
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instellingquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoho maak hier nu geen drama van? want als je leest ik ben niet van me piemel ergens maar insteken. hahahaha
Hij rookt weer?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij rookt nog steeds, dus je bent nog veilig
Gezellig tijdens het diner ff alleen zitten omdat ie naar buiten moet.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baan
Het woord Puni gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instelling
mss wel, maarja het was nooit mijn doel om een seks date te zoeken hier he. hahaha en wie dat neit snapt die snapt mij nog niet genoeg iig. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instelling
Gaat niet gebeuren, ik date geen rokersquote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gezellig tijdens het diner ff alleen zitten omdat ie naar buiten moet.
O was hij gestopt dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |