SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SLecht geslapen, al een hoop gedaan vanmorgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Dot!
Lekker geslapen hoor gelukkig nog een beetje duf. En daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar ik wil wel een beurtquote:Op donderdag 4 april 2024 07:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Neem een voorbeeld aan AS die zeurt niet![]()
Ah dat is rot. Kun je nog even een dutje doen straks?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLecht geslapen, al een hoop gedaan vanmorgen.![]()
Dacht dat er hier genoeg mannen zaten en dan nog dildo's nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien, weet ik nog niet. Doe het liever niet overdag slapenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is rot. Kun je nog even een dutje doen straks?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja soms wil je gewoon wat anders Dotquote:Op donderdag 4 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat er hier genoeg mannen zaten en dan nog dildo's nodig![]()
er zijn hier ook mannen die die dingen doenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat er hier genoeg mannen zaten en dan nog dildo's nodig
Do what you love, love what you do!![]()
Tja dan heb je de kans dat je vannacht weer slecht slaapt. Beter van niet inderdaad. Als dat lukt.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien, weet ik nog niet. Doe het liever niet overdag slapen![]()
Nou heb toch liever iets van vlees en bloedquote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mja soms wil je gewoon wat anders Dot
Je meent het, dacht dat mannen nooit wat dedenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn hier ook mannen die die dingen doen
Ben het wel gewend he,quote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja dan heb je de kans dat je vannacht weer slecht slaapt. Beter van niet inderdaad. Als dat lukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hartslag lichaamstemp etc? Je bent wel een veeleisende vrouw hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou heb toch liever iets van vlees en bloed![]()
![]()
haha denk over het algemeen niet. maar ok niet in me reet ofzo, maar ik zie nog wel eens adds enzo die me nog ok lijken?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je meent het, dacht dat mannen nooit wat dedenDo what you love, love what you do!![]()
Waaronder jijzelf?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn hier ook mannen die die dingen doen![]()
Ja ook allemaal en ..................een hart van goud graagquote:Op donderdag 4 april 2024 07:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hartslag lichaamstemp etc? Je bent wel een veeleisende vrouw hoor
Dus jij zou het wel met een man willen doen behalve in je reet.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk over het algemeen niet. maar ok niet in me reet ofzo, maar ik zie nog wel eens adds enzo die me nog ok lijken?
Maar lekker sabbelen en zo aan elkaars stokkie zou je wel doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik geef toe ik denk wel eens waarom een vrouw vibrator enzo en is soort normaal. en iets voor mannen niet?quote:
Maar ok eerlijk, doe dat toch niet echt, ?Do what you love, love what you do!![]()
Valt al met al wel mee hoor met dat kapot zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True maar blijft rot als dan overdag helemaal kapot bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ho ho. er zijn grenzen wel he tussen een speeltje en echt doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus jij zou het wel met een man willen doen behalve in je reet.
Maar lekker sabbelen en zo aan elkaars stokkie zou je wel doen?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt al met al wel mee hoor met dat kapot zijn.![]()
![]()
O je hebt het over speeltje voor mannen, sorry dan begreep ik je verkeerdquote:Op donderdag 4 april 2024 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho. er zijn grenzen wel he tussen een speeltje en echt doen.
Je moet het echt eens proberen Kree ik kan je zeggen als je het een keer een man gehad hebt dan wil je nooit meer anders
GuudmoinOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Die staat op openbaar op Youtube, maar ik geef het linkje niet want ik wil niet dat het openbaar wordtquote:![]()
lol mss is het wel zo, maarre ik zie toch liever een vrouw enzo.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt het over speeltje voor mannen, sorry dan begreep ik je verkeerd
Je moet het echt eens proberen Kree ik kan je zeggen als je het een keer een man gehad hebt dan wil je nooit meer andersDo what you love, love what you do!![]()
Ja zeg maar wil je die via DM niet verspreiden hoor want zeg maar haha is niet voor iedereen bedoeld en zoquote:![]()
Wow waar gaat dit over,
een keer een piemel maakt je geen homo Kree!
Ik heb ooit op een paard gezeten maar ben alles behalve ruiter.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hey Filoquote:
O pppff wat bezield mensen 159 katten en 7 honden hebben in een kleine flat, en hoe goor dat is kan je zien in bijbehorend filmpje.
https://www.telegraaf.nl/(...)atten-in-appartementWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 april 2024 07:50 schreef Filosoofert het volgende:
Wow waar gaat dit over,
Ik heb ooit op een paard gezeten maar ben alles behalve ruiter.
![]()
ik merkte ineens hele toenamen aan reacties toen het over dildos in konten ging en etc. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Verslikte mequote:Op donderdag 4 april 2024 07:50 schreef Filosoofert het volgende:
Wow waar gaat dit over,
Ik heb ooit op een paard gezeten maar ben alles behalve ruiter.![]()
Kijk deze ruiter danquote:Op donderdag 4 april 2024 07:50 schreef Filosoofert het volgende:
Wow waar gaat dit over,
Ik heb ooit op een paard gezeten maar ben alles behalve ruiter.![]()
Je zal ernaast wonenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
O pppff wat bezield mensen 159 katten en 7 honden hebben in een kleine flat, en hoe goor dat is kan je zien in bijbehorend filmpje.
https://www.telegraaf.nl/(...)atten-in-appartementOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Daar heb je vast al aannames over gemaaktquote:Op donderdag 4 april 2024 07:55 schreef kree het volgende:
ik merkte ineens hele toenamen aan reacties toen het over dildos in konten ging en etc. hahaha![]()
Daar heb ik het niet over gehad.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:55 schreef kree het volgende:
ik merkte ineens hele toenamen aan reacties toen het over dildos in konten ging en etc. hahaha
Wat een stank, maar ook zielig voor die beestjes allemaalquote:
Zagen er niet lekker fris en gezond uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te makkelijk nu om geintje over te maken, maar het is te flauw denk.quote:
Ga je gang hoor ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
te makkelijk nu om geintje over te maken, maar het is te flauw denk.![]()
nee want te flauw. hahahaha maar denk je snapt het zelf wel ook. LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 07:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga je gang hoor ik kan wel wat hebbenDo what you love, love what you do!![]()
het is nog geeneens 8 uurOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee want te flauw. hahahaha maar denk je snapt het zelf wel ook. LOL![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nou tis nog net geen kpd idquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Had je gaggenquote:
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
hoeft ook niet want daar is het in plaatjes. hier in gedachten,m. weet niet wat nou erger is. maar damn vrouwen zo onschuldig weer. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Vrouwen onschuldig of mannen oversekst?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet want daar is het in plaatjes. hier in gedachten,m. weet niet wat nou erger is. maar damn vrouwen zo onschuldig weer. hahahahaOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik denk het zit er tussen in welquote:Op donderdag 4 april 2024 08:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vrouwen onschuldig of mannen oversekst?
evolutionair verschilquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
nee het is niet anders als mannen denken, ze zeggen het alleen minder, behalve tegen vriendinnetjes enzo. oqwh wacht dat is mss ook wel het zelfde......quote:Op donderdag 4 april 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Denken dat vrouwen onschuldig zijnDo what you love, love what you do!![]()
De vriendin van jou vriendin/vrouw/ex/weet ik het, did weet precies hoe groot je fluit is en hoe die eruit zietquote:Op donderdag 4 april 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is niet anders als mannen denken, ze zeggen het alleen minder, behalve tegen vriendinnetjes enzo. oqwh wacht dat is mss ook wel het zelfde......![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vrouwen onschuldig of mannen oversekst?zo onschuldig ❤
![]()
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Denken dat vrouwen onschuldig zijn
Nee wij hebben er ook geen plezier in.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannen![]()
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij hebben er ook geen plezier in.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannen![]()
![]()
zou nog doen enzo en ze genoot ervan, beetje verschil voor mij alleen is, moet toch wat zijn he voor ik zover ga. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De vriendin van jou vriendin/vrouw/ex/weet ik het, did weet precies hoe groot je fluit is en hoe die eruit ziet
want als ik dat nl niet had dan zou ik me tampeloeres zo hier in alle fok vrouwen duwen.Do what you love, love what you do!![]()
Dan hoop ik dat je sarcastisch bentquote:
Hebben de vrouwen in kwestie hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
want als ik dat nl niet had dan zou ik me tampeloeres zo hier in alle fok vrouwen duwen.![]()
nee jij wil het net zo graag als Kreequote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in kwestie hier ook nog wat over te zeggen?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
@JustinK aan de slag!quote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij hebben er ook geen plezier in.![]()
helaas voor jullie wie dat waren zitten hier niet? maar had geen klachten verder........quote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in kwestie hier ook nog wat over te zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Niet in alle vrouwen, niet iedereen is zo wanhopig als dat jij dat bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee jij wil het net zo graag als Kree![]()
Wanhopig ja?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet in alle vrouwen, niet iedereen is zo wanhopig als dat jij dat bent.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zeker wetenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je sarcastisch bent![]()
![]()
Potverdorie Kree zeg je nu dat je mij niet zou doen?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
helaas voor jullie wie dat waren zitten hier niet? maar had geen klachten verder........![]()
Maar excuses als ik iemand tegen de borst stoot, vrouwen mogen net zo seksueel ingesteld zijn als mannen, bedoel er verder niks mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
nou dat hangt ervan af, want het moet wel passen enzo enzo?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Potverdorie Kree zeg je nu dat je mij niet zou doen?Do what you love, love what you do!![]()
Ow dacht dat jij vrouw was, je reageerde zo fel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vaak meegemaakt dat ie niet pastte?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat hangt ervan af, want het moet wel passen enzo enzo?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.quote:![]()
Keihard, maar niet voor jouquote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Fijn dat dat magquote:Op donderdag 4 april 2024 08:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar excuses als ik iemand tegen de borst stoot, vrouwen mogen net zo seksueel ingesteld zijn als mannen, bedoel er verder niks mee.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow dacht dat jij vrouw was, je reageerde zo fel.![]()
![]()
het past altijd, hangt van voorbereiding af enzo......quote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vaak meegemaakt dat ie niet pastte?
Maarrrrrrrrr euhm ga te ver nu. voor die paar keer dat ik dat deed ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ze is wel wat teleurstellingen gewendquote:
Blijven proberen toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze is wel wat teleurstellingen gewend![]()
![]()
en wtf trouwens he en zeggen dat mannen geilen op vrouwen, ok bij deze ook weer ongedaan.
Sorry Kree, @JustinK maakt wat in mij losquote:Op donderdag 4 april 2024 08:17 schreef kree het volgende:
en wtf trouwens he en zeggen dat mannen geilen op vrouwen, ok bij deze ook weer ongedaan.![]()
The only way is up!quote:
Tenzij je 60 plus bent
Bofkontquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ja das wel duidelijk, hou je het nog beetje netjes enzo, of waar zit je vinger nu?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry Kree, @:JustinK maakt wat in mij losDo what you love, love what you do!![]()
![]()
35 dus ik kan nog ffquote:Op donderdag 4 april 2024 08:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
The only way is up!
Tenzij je 60 plus bent![]()
![]()
Ik heb ook nog 28 jaar tijd voor verbetering.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Heb de handjes netjes boven de dekens Kreequote:Op donderdag 4 april 2024 08:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel duidelijk, hou je het nog beetje netjes enzo, of waar zit je vinger nu?![]()
Lig je nog in bed te stinken OMG!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2024 08:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb de handjes netjes boven de dekens KreeOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
geloof er helemaal niks van. hahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb de handjes netjes boven de dekens KreeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lig je nog in bed te stinken OMG!!!!!ik heb gewoon gedoucht en ben daarna in badjas weer in bed gekropen want vies weer en vrije dag
![]()
![]()
Ow dan is het niet stinken, en qua weer is het bed wel de beste plek idd.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb gewoon gedoucht en ben daarna in badjas weer in bed gekropen want vies weer en vrije dag
je weet hoe geil dit klinkt he, normaal niet maar wel naar aanleiding van rest hier nu. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb gewoon gedoucht en ben daarna in badjas weer in bed gekropen want vies weer en vrije dag
je snapt mijn punt toch wel?quote:
Hand erop?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Watquote:Op donderdag 4 april 2024 08:23 schreef kree het volgende:
[..]
je weet hoe geil dit klinkt he, normaal niet maar wel naar aanleiding van rest hier nu. hahahahaha?
![]()
vrouw in badjasquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kolerequote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
zou nog doen enzo en ze genoot ervan, beetje verschil voor mij alleen is, moet toch wat zijn he voor ik zover ga. hahahahaha
want als ik dat nl niet had dan zou ik me tampeloeres zo hier in alle fok vrouwen duwen.![]()
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???quote:Op donderdag 4 april 2024 08:24 schreef kree het volgende:
[..]
je weet het donders goed, kreeg beetje harde enzo. hahaha![]()
gehehehe ja het klinkt nog wel geil allemaal. maar beetje idd.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???Do what you love, love what you do!![]()
Als hij maar uit haar DM blijftquote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???![]()
Misschien even een koude douche nemen of fantaseren over @drakinquote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ja het klinkt nog wel geil allemaal. maar beetje idd.![]()
Ligt aan wat onder de badjas zit.quote:
Is kree al in je dm geslide?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Leave @drakin alonequote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien even een koude douche nemen of fantaseren over @:drakin![]()
![]()
hoho ik begon er niet over. hahahahaha dit is vrouwen techniek. LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien even een koude douche nemen of fantaseren over @:drakinDo what you love, love what you do!![]()
Bijzonder weinigquote:Op donderdag 4 april 2024 08:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ligt aan wat onder de badjas zit.
Is kree al in je dm geslide?Nee geen DM maar daar was ik ook niet op in gegaan.
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ja het klinkt nog wel geil allemaal. maar beetje idd.
Je kwam al zo bekend voor![]()
![]()
ik doe geen DM hierover zo, maar werd beetje opgewonden wel. hahahah maar staat allemaal openbaar hoor wat ik erover denkquote:Op donderdag 4 april 2024 08:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bijzonder weinigNee geen DM maar daar was ik ook niet op in gegaan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bijzonder weinigNee geen DM maar daar was ik ook niet op in gegaan.
Hier zit t m in denk ik.quote:Deze is echt prachtigquote:The bestquote:Op donderdag 4 april 2024 08:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is al zo oud en blijft goudOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Quoten is toch lastig met links maatquote:Op donderdag 4 april 2024 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe geen DM hierover zo, maar werd beetje opgewonden wel. hahahah maar staat allemaal openbaar hoor wat ik erover denk
[..]
Maar onder mijn kleren ben ik ook altijd naakt… Ik douche ook naakt de sloerie die ik benquote:Op donderdag 4 april 2024 08:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier zit t m in denk ik.
[..]
Deze is echt prachtig
[..]
The best![]()
![]()
maar het is fucked up he hoe vrouwen dit doen of niet?
Want niet mijn bedoeling opzich ineens want wil leuk met drakin kletsen en het hier niet eens over hebben.
Maarja als jullie geile verhalen gaan vertellen, ,mijn pener luistert niet onwijs naar realiteid dan meer dan, werd ff hard van je. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Sowieso jiskefet topquote:Op donderdag 4 april 2024 08:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier zit t m in denk ik.
[..]
Deze is echt prachtig
[..]
The best![]()
![]()
WAAUW GEEF ONS MEERquote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar onder mijn kleren ben ik ook altijd naakt… Ik douche ook naakt de sloerie die ik ben
lol.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Quoten is toch lastig met links maatDo what you love, love what you do!![]()
Als je dit al geil vind dan ben je wel een heel makkelijk slachtofferquote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef kree het volgende:
maar het is fucked up he hoe vrouwen dit doen of niet?
Want niet mijn bedoeling opzich ineens want wil leuk met drakin kletsen en het hier niet eens over hebben.
Maarja als jullie geile verhalen gaan vertellen, ,mijn pener luistert niet onwijs naar realiteid dan meer dan, werd ff hard van je. hahahahaha![]()
![]()
Ik flap er alles gewoon uit hoor als mijn pet er naar staatquote:Op donderdag 4 april 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is niet anders als mannen denken, ze zeggen het alleen minder, behalve tegen vriendinnetjes enzo. oqwh wacht dat is mss ook wel het zelfde......
hem ja ben ik ook, haha daarom moet ik er beetje mee oppassen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je dit al geil vind dan ben je wel een heel makkelijk slachtoffer
Er zijn er die er wel pap van lustenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannen
Dat ben ik dan weer niet met je eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij hebben er ook geen plezier in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij vrouwen zijn net zo erg idd. Alleen we spreken het niet altijd uitquote:Op donderdag 4 april 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik flap er alles gewoon uit hoor als mijn pet er naar staat![]()
![]()
nu trouwens want moet je ff vertellen, wat vind jij dan nog meer geil?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je dit al geil vind dan ben je wel een heel makkelijk slachtofferDo what you love, love what you do!![]()
Was sarcasmequote:Op donderdag 4 april 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens.![]()
![]()
ik ook dus, maar dat weet jequote:Op donderdag 4 april 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik flap er alles gewoon uit hoor als mijn pet er naar staat
@JustinKquote:Op donderdag 4 april 2024 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
nu trouwens want moet je ff vertellen, wat vind jij dan nog meer geil?![]()
![]()
Ik schoot ook al in een dipquote:Op donderdag 4 april 2024 08:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Potverdorie Kree zeg je nu dat je mij niet zou doen?
quote:
Nu heb ik dit beeld bij jouquote:Op donderdag 4 april 2024 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
hem ja ben ik ook, haha daarom moet ik er beetje mee oppassen.![]()
![]()
Een klodder spuug doet wonderenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
het past altijd, hangt van voorbereiding af enzo......
Maarrrrrrrrr euhm ga te ver nu. voor die paar keer dat ik dat deed ook.
ja lekker in je reet dan ook? hahahaha "lol quote van Jiskefet dit" gehehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???![]()
nooit geweten.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vooral die met bronchitis. Hoe groener des te glijd hijOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Quoten is toch lastig met links maat![]()
Misschien is het voor hem wel lastig met rechts
maar koekie je bent wel een geil ding. hahah moet ik toch ff zeggen.
SJONGEJONGEOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
vind t btw te ver gaan hoor nu, hahaha hoe grappig het is en ik er nog uren over door kan kletsen, t hoeft niet zo. iig niet Hierl. dus oké.Do what you love, love what you do!![]()
Ik reageer weer als mosterd na de maaltijd zie ik jullie waren al een eind verderquote:Op donderdag 4 april 2024 08:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn net zo erg idd. Alleen we spreken het niet altijd uit
Kree is al klaar .................... met zijn vis discussie danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het allemaal nog wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:40 schreef kree het volgende:
maar koekie je bent wel een geil ding. hahah moet ik toch ff zeggen.
Miss wordt het in de loop van de dag interessanterOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik reageer weer als mosterd na de maaltijd zie ik jullie waren al een eind verder
Kree is al klaar .................... met zijn vis discussie dan
EDIT Ow je bedoeld de vis discussieOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja kwam ik later achter, dat krijg je als je verder gaat lezen bij waar je gebleven was toen je weggingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel respect dat je dit doet in DTSquote:Op donderdag 4 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kwam ik later achter, dat krijg je als je verder gaat lezen bij waar je gebleven was toen je weggingOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
owh ik niet hoor. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen eerlijk gezegd.
Miss wordt het in de loop van de dag interessanterDo what you love, love what you do!![]()
Jezusquote:Op donderdag 4 april 2024 08:40 schreef kree het volgende:
maar koekie je bent wel een geil ding. hahah moet ik toch ff zeggen.![]()
![]()
laten we dat maar doen,quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij zijn niet de vrouwen voor Kree, al krijgt hij wel een stijfje van je
ja voordat ik helemaal keihard hier geile gedachten over krijg. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb je wel je handen gewassen Kreequote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef kree het volgende:
vind t btw te ver gaan hoor nu, hahaha hoe grappig het is en ik er nog uren over door kan kletsen, t hoeft niet zo. iig niet Hierl. dus oké.
fapje machen dan maarquote:Op donderdag 4 april 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja voordat ik helemaal keihard hier geile gedachten over krijg. hahahahamet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik was even met de hulp aan het kletsen en toen ik weer ging zitten lezenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wel respect dat je dit doet in DTSDTS stond nog gewoon open
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.![]()
![]()
De hulp snapt meteen waarom je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was even met de hulp aan het kletsen en toen ik weer ging zitten lezenDTS stond nog gewoon open
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jij ook al,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou denk maar even aan een koude regenbui danquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.
DE SPANNING IS OM TE SNIJDENOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Mag ik bedanken voor die eerquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo maar effe aan zijn vingers ruikenlaat het wel aan jou over
Ja echt hequote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De hulp snapt meteen waarom je hulp nodig hebt
Zullen we een groeps cam gesprek doen? KEI LEUKOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kree is niet veel gewend schijnbaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees jij zelfs de nachten terug johquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hierOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Je hebt het stijfje van Kree gemistquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hier
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree is niet veel gewend schijnbaarOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
hahaha ja. ehehehequote:Op donderdag 4 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk maar even aan een koude regenbui danDo what you love, love what you do!![]()
Kree patent, onzin zonder endquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hier![]()
![]()
Nee hoor, tenminste als het niet aan mij ligt ligt het ook niet aan jouquote:
Was verbaasd te lezen wat het met hem deedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las een paar dingrn vanaf dat ik weg was en moest vanaf dit topic naar beneden scrollenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lees jij zelfs de nachten terug johDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lol heel veel, gehehehequote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hierDo what you love, love what you do!![]()
Ga naar kpd met die onzinDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik wil wel zeggen ik heb wel principes en hoe lol dit ook is. no seks voor mij zonder dat ik iemand leuk vind ook echt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook principesIk hoef iemand niet leuk te vinden om er seks mee te hebben
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:53 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij wel dus, maar wil niet zeggen dat ik soort van opgewonden kan worden doooooor dus. en dit kwam niet door mij. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Mensen die bij het minste ook meteen aan seks denken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Dat is liefdequote:Op donderdag 4 april 2024 08:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind @:mizzezamy namelijk niet gewoon leuk. Ik vind haar fantastisch
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nee hoor. hahaha.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
Mensen die bij het minste ook meteen aan seks denkenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 4 april 2024 08:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind @:mizzezamy namelijk niet gewoon leuk. Ik vind haar fantastisch![]()
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel kriebels krijg voor @MonsterkoekieOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Morguh Moonquote:
@JustinKquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Filosoofert het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel kriebels krijg voor @:monsterkoekie
Dat ding hebben je gewoon niet onder controle, hoe kan het zo groeien zonder water hequote:Op donderdag 4 april 2024 08:54 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij wel dus, maar wil niet zeggen dat ik soort van opgewonden kan worden doooooor dus. en dit kwam niet door mij. hahahahaha
Ik val op alle vrouwenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef kree het volgende:
orgie topic, LOL. meer stelletjes hier ja????Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
klopt wel, maar het gebruiken als volgroeid is vraag twee. en dat doet ie niet zomaarquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ding hebben je gewoon niet onder controle, hoe kan het zo groeien zonder water heDo what you love, love what you do!![]()
Met een beetje liefde heeft hij geen water nodigquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ding hebben je gewoon niet onder controle, hoe kan het zo groeien zonder water he![]()
Wat een bekentenis op de vroege ochtendquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef Filosoofert het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel kriebels krijg voor @:monsterkoekie![]()
![]()
Je naam doet vermoeden dat je een monster bent maar ondertussen liggen ze aan je voetenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een bekentenis op de vroege ochtend
je doet het er wel om. hahaha om naar ff te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook een monsterquote:Op donderdag 4 april 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je naam doet vermoeden dat je een monster bent maar ondertussen liggen ze aan je voeten![]()
![]()
WIe houdt dit bij in Exelquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een is in love
Een krijgt een stijffie
Een krijgt de kriebelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben geen idee waar ze zich mee inlatenquote:
In bed?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O jee, gaat die weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit sowieso nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee waar ze zich mee inlaten![]()
![]()
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou Fogel de sfeer was net weer een beetje bedaard![]()
Ja JustinK was idd geen dealbreakerquote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.![]()
![]()
Dat maakt kleine Kreetje niets uit, die gaat zijn eigen gangquote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.
dat is wel waar idd, als jullie dat maar weten, maaaaaarrre monster als het zou kunnen zou je hard nemen wel... LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt kleine Kreetje niets uit, die gaat zijn eigen gangDo what you love, love what you do!![]()
Jammer danquote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou Fogel de sfeer was net weer een beetje bedaard
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kwas al om 5 uur opquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een bekentenis op de vroege ochtendOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel waar idd, als jullie dat maar weten, maaaaaarrre monster als het zou kunnen zou je hard nemen wel... LOL![]()
![]()
beetje principes heb ik, maargoed, het is wel geil enzo allemaal. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
en toen al geil.... ik schreef boek over jequote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik 6. Vond ik al vroeg genoegDo what you love, love what you do!![]()
Misschien zit je in het verkeerde topic? Keldertje is ergens andersquote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef kree het volgende:
beetje principes heb ik, maargoed, het is wel geil enzo allemaal. hahahahaha![]()
Watquote:Op donderdag 4 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
en toen al geil.... ik schreef boek over je![]()
![]()
nee joh het is ff grappig zo, normaal hoeft dit allemaal niet wmb. maargoed kwam ff zo ineens.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Misschien zit je in het verkeerde topic? Keldertje is ergens andersDo what you love, love what you do!![]()
Je wist hetquote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.![]()
Was even aan het terug lezen wat hem zo triggerde en vond deze post wel leukk
Jaquote:
Heb jij de trigger ontdekt dan? Want die kan je mij beter niet vertellenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wist het![]()
Was even aan het terug lezen wat hem zo triggerde en vond deze post wel leukk![]()
![]()
Oké tis nu wel vermoeiendOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:![]()
Monsterkoekje en de geile pianospeler
tis niet negatief trouwens, want hehehehehe iedereen iemand die zegt wat ze denkt. dus totaal geen problemen mee.Do what you love, love what you do!![]()
Helaasquote:Op donderdag 4 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het stijfje van Kree gemist
Nee geen idee. Ik denk dat hij die zelf maakte op het moment dat hij je vroeg waar je vingers warenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij de trigger ontdekt dan? Want die kan je mij beter niet vertellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Hij rookt nog steeds, dus je bent nog veilig
hoho maak hier nu geen drama van? want als je leest ik ben niet van me piemel ergens maar insteken. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instellingquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoho maak hier nu geen drama van? want als je leest ik ben niet van me piemel ergens maar insteken. hahahahaOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hij rookt weer?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij rookt nog steeds, dus je bent nog veilig
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gezellig tijdens het diner ff alleen zitten omdat ie naar buiten moet.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baanOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Het woord Puni gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instelling
mss wel, maarja het was nooit mijn doel om een seks date te zoeken hier he. hahaha en wie dat neit snapt die snapt mij nog niet genoeg iig. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instellingDo what you love, love what you do!![]()
Gaat niet gebeuren, ik date geen rokersquote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gezellig tijdens het diner ff alleen zitten omdat ie naar buiten moet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O was hij gestopt dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij rookt weer?
Nou dan is dat daten dus wel snel van de baanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ben ook wel doortraptquote:Op donderdag 4 april 2024 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
weet je hoeveel puni je laat liggen met die instelling![]()
![]()
Dan had je wel elders op Fok! gezeten neem ik aanquote:Op donderdag 4 april 2024 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel, maarja het was nooit mijn doel om een seks date te zoeken hier he. hahaha en wie dat neit snapt die snapt mij nog niet genoeg iig. hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: