Potverdorie Kree zeg je nu dat je mij niet zou doen?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
helaas voor jullie wie dat waren zitten hier niet? maar had geen klachten verder........
Maar excuses als ik iemand tegen de borst stoot, vrouwen mogen net zo seksueel ingesteld zijn als mannen, bedoel er verder niks mee.quote:
nou dat hangt ervan af, want het moet wel passen enzo enzo?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Potverdorie Kree zeg je nu dat je mij niet zou doen?
Ow dacht dat jij vrouw was, je reageerde zo fel.quote:
Vaak meegemaakt dat ie niet pastte?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat hangt ervan af, want het moet wel passen enzo enzo?
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.quote:
Keihard, maar niet voor jouquote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mijn wereld is ineens geen regenbogen en unicorns meer maar een soort zombiewereld. Keihard he die kree.
Fijn dat dat magquote:Op donderdag 4 april 2024 08:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar excuses als ik iemand tegen de borst stoot, vrouwen mogen net zo seksueel ingesteld zijn als mannen, bedoel er verder niks mee.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow dacht dat jij vrouw was, je reageerde zo fel.
het past altijd, hangt van voorbereiding af enzo......quote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vaak meegemaakt dat ie niet pastte?
Ze is wel wat teleurstellingen gewendquote:
Blijven proberen toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze is wel wat teleurstellingen gewend
Sorry Kree, @JustinK maakt wat in mij losquote:Op donderdag 4 april 2024 08:17 schreef kree het volgende:
en wtf trouwens he en zeggen dat mannen geilen op vrouwen, ok bij deze ook weer ongedaan.
The only way is up!quote:
Bofkontquote:
ja das wel duidelijk, hou je het nog beetje netjes enzo, of waar zit je vinger nu?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry Kree, @:JustinK maakt wat in mij los
35 dus ik kan nog ffquote:Op donderdag 4 april 2024 08:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
The only way is up!
Tenzij je 60 plus bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |