hoeft ook niet want daar is het in plaatjes. hier in gedachten,m. weet niet wat nou erger is. maar damn vrouwen zo onschuldig weer. hahahahaquote:
Vrouwen onschuldig of mannen oversekst?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet want daar is het in plaatjes. hier in gedachten,m. weet niet wat nou erger is. maar damn vrouwen zo onschuldig weer. hahahaha
ik denk het zit er tussen in welquote:Op donderdag 4 april 2024 08:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vrouwen onschuldig of mannen oversekst?
evolutionair verschilquote:
nee het is niet anders als mannen denken, ze zeggen het alleen minder, behalve tegen vriendinnetjes enzo. oqwh wacht dat is mss ook wel het zelfde......quote:Op donderdag 4 april 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Denken dat vrouwen onschuldig zijn
De vriendin van jou vriendin/vrouw/ex/weet ik het, did weet precies hoe groot je fluit is en hoe die eruit zietquote:Op donderdag 4 april 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is niet anders als mannen denken, ze zeggen het alleen minder, behalve tegen vriendinnetjes enzo. oqwh wacht dat is mss ook wel het zelfde......
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vrouwen onschuldig of mannen oversekst?
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Denken dat vrouwen onschuldig zijn
Nee wij hebben er ook geen plezier in.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannen
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij hebben er ook geen plezier in.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannen
zou nog doen enzo en ze genoot ervan, beetje verschil voor mij alleen is, moet toch wat zijn he voor ik zover ga. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De vriendin van jou vriendin/vrouw/ex/weet ik het, did weet precies hoe groot je fluit is en hoe die eruit ziet
Dan hoop ik dat je sarcastisch bentquote:
Hebben de vrouwen in kwestie hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
want als ik dat nl niet had dan zou ik me tampeloeres zo hier in alle fok vrouwen duwen.
nee jij wil het net zo graag als Kreequote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in kwestie hier ook nog wat over te zeggen?
@JustinK aan de slag!quote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij hebben er ook geen plezier in.
helaas voor jullie wie dat waren zitten hier niet? maar had geen klachten verder........quote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in kwestie hier ook nog wat over te zeggen?
Niet in alle vrouwen, niet iedereen is zo wanhopig als dat jij dat bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee jij wil het net zo graag als Kree
Wanhopig ja?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet in alle vrouwen, niet iedereen is zo wanhopig als dat jij dat bent.
Zeker wetenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je sarcastisch bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |