fapje machen dan maarquote:Op donderdag 4 april 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja voordat ik helemaal keihard hier geile gedachten over krijg. hahahaha
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.quote:
Ik was even met de hulp aan het kletsen en toen ik weer ging zitten lezenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wel respect dat je dit doet in DTS
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.
De hulp snapt meteen waarom je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was even met de hulp aan het kletsen en toen ik weer ging zitten lezenDTS stond nog gewoon open
Jij ook al,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou denk maar even aan een koude regenbui danquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
kwam nog niet, maar kreeg beetje een harde.... lol zal het niet ontkennen.
Mag ik bedanken voor die eerquote:Op donderdag 4 april 2024 08:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo maar effe aan zijn vingers ruiken
Ja echt hequote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De hulp snapt meteen waarom je hulp nodig hebt
Kree is niet veel gewend schijnbaarquote:
Lees jij zelfs de nachten terug johquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Wtf is er vannacht voor onzin uitgekraamt hier
Je hebt het stijfje van Kree gemistquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree is niet veel gewend schijnbaar
hahaha ja. ehehehequote:Op donderdag 4 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk maar even aan een koude regenbui dan
Kree patent, onzin zonder endquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Nee hoor, tenminste als het niet aan mij ligt ligt het ook niet aan jouquote:
Ik las een paar dingrn vanaf dat ik weg was en moest vanaf dit topic naar beneden scrollenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lees jij zelfs de nachten terug joh
lol heel veel, gehehehequote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |