Nu heb ik dit beeld bij jouquote:Op donderdag 4 april 2024 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
hem ja ben ik ook, haha daarom moet ik er beetje mee oppassen.
Een klodder spuug doet wonderenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
het past altijd, hangt van voorbereiding af enzo......
Maarrrrrrrrr euhm ga te ver nu. voor die paar keer dat ik dat deed ook.
ja lekker in je reet dan ook? hahahaha "lol quote van Jiskefet dit" gehehehequote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???
nooit geweten.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vooral die met bronchitis. Hoe groener des te glijd hij
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Quoten is toch lastig met links maat
Ik reageer weer als mosterd na de maaltijd zie ik jullie waren al een eind verderquote:Op donderdag 4 april 2024 08:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn net zo erg idd. Alleen we spreken het niet altijd uit
Ik vind het allemaal nog wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:40 schreef kree het volgende:
maar koekie je bent wel een geil ding. hahah moet ik toch ff zeggen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik reageer weer als mosterd na de maaltijd zie ik jullie waren al een eind verder
Kree is al klaar .................... met zijn vis discussie dan
Ja kwam ik later achter, dat krijg je als je verder gaat lezen bij waar je gebleven was toen je weggingquote:
Wel respect dat je dit doet in DTSquote:Op donderdag 4 april 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kwam ik later achter, dat krijg je als je verder gaat lezen bij waar je gebleven was toen je wegging
owh ik niet hoor. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen eerlijk gezegd.
Miss wordt het in de loop van de dag interessanter
Jezusquote:Op donderdag 4 april 2024 08:40 schreef kree het volgende:
maar koekie je bent wel een geil ding. hahah moet ik toch ff zeggen.
laten we dat maar doen,quote:
ja voordat ik helemaal keihard hier geile gedachten over krijg. hahahahaquote:
Heb je wel je handen gewassen Kreequote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef kree het volgende:
vind t btw te ver gaan hoor nu, hahaha hoe grappig het is en ik er nog uren over door kan kletsen, t hoeft niet zo. iig niet Hierl. dus oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |