quote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ja het klinkt nog wel geil allemaal. maar beetje idd.
ik doe geen DM hierover zo, maar werd beetje opgewonden wel. hahahah maar staat allemaal openbaar hoor wat ik erover denkquote:Op donderdag 4 april 2024 08:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bijzonder weinigNee geen DM maar daar was ik ook niet op in gegaan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bijzonder weinigNee geen DM maar daar was ik ook niet op in gegaan.
Hier zit t m in denk ik.quote:
Deze is echt prachtigquote:
The bestquote:Op donderdag 4 april 2024 08:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is al zo oud en blijft goud
Quoten is toch lastig met links maatquote:Op donderdag 4 april 2024 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe geen DM hierover zo, maar werd beetje opgewonden wel. hahahah maar staat allemaal openbaar hoor wat ik erover denk
[..]
Maar onder mijn kleren ben ik ook altijd naakt… Ik douche ook naakt de sloerie die ik benquote:Op donderdag 4 april 2024 08:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier zit t m in denk ik.
[..]
Deze is echt prachtig
[..]
The best
Sowieso jiskefet topquote:Op donderdag 4 april 2024 08:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier zit t m in denk ik.
[..]
Deze is echt prachtig
[..]
The best
WAAUW GEEF ONS MEERquote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar onder mijn kleren ben ik ook altijd naakt… Ik douche ook naakt de sloerie die ik ben
lol.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Quoten is toch lastig met links maat
Als je dit al geil vind dan ben je wel een heel makkelijk slachtofferquote:Op donderdag 4 april 2024 08:31 schreef kree het volgende:
maar het is fucked up he hoe vrouwen dit doen of niet?
Want niet mijn bedoeling opzich ineens want wil leuk met drakin kletsen en het hier niet eens over hebben.
Maarja als jullie geile verhalen gaan vertellen, ,mijn pener luistert niet onwijs naar realiteid dan meer dan, werd ff hard van je. hahahahaha
Ik flap er alles gewoon uit hoor als mijn pet er naar staatquote:Op donderdag 4 april 2024 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee het is niet anders als mannen denken, ze zeggen het alleen minder, behalve tegen vriendinnetjes enzo. oqwh wacht dat is mss ook wel het zelfde......
hem ja ben ik ook, haha daarom moet ik er beetje mee oppassen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je dit al geil vind dan ben je wel een heel makkelijk slachtoffer
Er zijn er die er wel pap van lustenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen net zo met seks bezig zijn als mannen
Dat ben ik dan weer niet met je eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij hebben er ook geen plezier in.
Wij vrouwen zijn net zo erg idd. Alleen we spreken het niet altijd uitquote:Op donderdag 4 april 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik flap er alles gewoon uit hoor als mijn pet er naar staat
nu trouwens want moet je ff vertellen, wat vind jij dan nog meer geil?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je dit al geil vind dan ben je wel een heel makkelijk slachtoffer
Was sarcasmequote:Op donderdag 4 april 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens.
ik ook dus, maar dat weet jequote:Op donderdag 4 april 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik flap er alles gewoon uit hoor als mijn pet er naar staat
@JustinKquote:Op donderdag 4 april 2024 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
nu trouwens want moet je ff vertellen, wat vind jij dan nog meer geil?
Ik schoot ook al in een dipquote:Op donderdag 4 april 2024 08:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Potverdorie Kree zeg je nu dat je mij niet zou doen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |