Ik heb ook nog 28 jaar tijd voor verbetering.quote:
Heb de handjes netjes boven de dekens Kreequote:Op donderdag 4 april 2024 08:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel duidelijk, hou je het nog beetje netjes enzo, of waar zit je vinger nu?
Lig je nog in bed te stinken OMG!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2024 08:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb de handjes netjes boven de dekens Kree
geloof er helemaal niks van. hahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb de handjes netjes boven de dekens Kree
quote:Op donderdag 4 april 2024 08:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lig je nog in bed te stinken OMG!!!!!
Ow dan is het niet stinken, en qua weer is het bed wel de beste plek idd.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb gewoon gedoucht en ben daarna in badjas weer in bed gekropen want vies weer en vrije dag
je weet hoe geil dit klinkt he, normaal niet maar wel naar aanleiding van rest hier nu. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 08:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb gewoon gedoucht en ben daarna in badjas weer in bed gekropen want vies weer en vrije dag
je snapt mijn punt toch wel?quote:
Watquote:Op donderdag 4 april 2024 08:23 schreef kree het volgende:
[..]
je weet hoe geil dit klinkt he, normaal niet maar wel naar aanleiding van rest hier nu. hahahahaha
vrouw in badjasquote:
Kolerequote:Op donderdag 4 april 2024 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
zou nog doen enzo en ze genoot ervan, beetje verschil voor mij alleen is, moet toch wat zijn he voor ik zover ga. hahahahaha
want als ik dat nl niet had dan zou ik me tampeloeres zo hier in alle fok vrouwen duwen.
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???quote:Op donderdag 4 april 2024 08:24 schreef kree het volgende:
[..]
je weet het donders goed, kreeg beetje harde enzo. hahaha
gehehehe ja het klinkt nog wel geil allemaal. maar beetje idd.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???
Als hij maar uit haar DM blijftquote:Op donderdag 4 april 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit je nou te geilen op m'n Koekie???
Misschien even een koude douche nemen of fantaseren over @drakinquote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ja het klinkt nog wel geil allemaal. maar beetje idd.
Ligt aan wat onder de badjas zit.quote:
Leave @drakin alonequote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien even een koude douche nemen of fantaseren over @:drakin
hoho ik begon er niet over. hahahahaha dit is vrouwen techniek. LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien even een koude douche nemen of fantaseren over @:drakin
Bijzonder weinigquote:Op donderdag 4 april 2024 08:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ligt aan wat onder de badjas zit.
Is kree al in je dm geslide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |