SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SLecht geslapen, al een hoop gedaan vanmorgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Dot!
Lekker geslapen hoor gelukkig nog een beetje duf. En daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar ik wil wel een beurtquote:Op donderdag 4 april 2024 07:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Neem een voorbeeld aan AS die zeurt niet![]()
Ah dat is rot. Kun je nog even een dutje doen straks?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLecht geslapen, al een hoop gedaan vanmorgen.![]()
Dacht dat er hier genoeg mannen zaten en dan nog dildo's nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien, weet ik nog niet. Doe het liever niet overdag slapenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is rot. Kun je nog even een dutje doen straks?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja soms wil je gewoon wat anders Dotquote:Op donderdag 4 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat er hier genoeg mannen zaten en dan nog dildo's nodig![]()
er zijn hier ook mannen die die dingen doenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat er hier genoeg mannen zaten en dan nog dildo's nodig
Do what you love, love what you do!![]()
Tja dan heb je de kans dat je vannacht weer slecht slaapt. Beter van niet inderdaad. Als dat lukt.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien, weet ik nog niet. Doe het liever niet overdag slapen![]()
Nou heb toch liever iets van vlees en bloedquote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mja soms wil je gewoon wat anders Dot
Je meent het, dacht dat mannen nooit wat dedenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn hier ook mannen die die dingen doen
Ben het wel gewend he,quote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja dan heb je de kans dat je vannacht weer slecht slaapt. Beter van niet inderdaad. Als dat lukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hartslag lichaamstemp etc? Je bent wel een veeleisende vrouw hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou heb toch liever iets van vlees en bloed![]()
![]()
haha denk over het algemeen niet. maar ok niet in me reet ofzo, maar ik zie nog wel eens adds enzo die me nog ok lijken?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je meent het, dacht dat mannen nooit wat dedenDo what you love, love what you do!![]()
Waaronder jijzelf?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn hier ook mannen die die dingen doen![]()
Ja ook allemaal en ..................een hart van goud graagquote:Op donderdag 4 april 2024 07:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hartslag lichaamstemp etc? Je bent wel een veeleisende vrouw hoor
Dus jij zou het wel met een man willen doen behalve in je reet.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk over het algemeen niet. maar ok niet in me reet ofzo, maar ik zie nog wel eens adds enzo die me nog ok lijken?
Maar lekker sabbelen en zo aan elkaars stokkie zou je wel doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik geef toe ik denk wel eens waarom een vrouw vibrator enzo en is soort normaal. en iets voor mannen niet?quote:
Maar ok eerlijk, doe dat toch niet echt, ?Do what you love, love what you do!![]()
Valt al met al wel mee hoor met dat kapot zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True maar blijft rot als dan overdag helemaal kapot bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ho ho. er zijn grenzen wel he tussen een speeltje en echt doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus jij zou het wel met een man willen doen behalve in je reet.
Maar lekker sabbelen en zo aan elkaars stokkie zou je wel doen?
Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt al met al wel mee hoor met dat kapot zijn.![]()
![]()
O je hebt het over speeltje voor mannen, sorry dan begreep ik je verkeerdquote:Op donderdag 4 april 2024 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho. er zijn grenzen wel he tussen een speeltje en echt doen.
Je moet het echt eens proberen Kree ik kan je zeggen als je het een keer een man gehad hebt dan wil je nooit meer anders
GuudmoinOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Die staat op openbaar op Youtube, maar ik geef het linkje niet want ik wil niet dat het openbaar wordtquote:![]()
lol mss is het wel zo, maarre ik zie toch liever een vrouw enzo.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt het over speeltje voor mannen, sorry dan begreep ik je verkeerd
Je moet het echt eens proberen Kree ik kan je zeggen als je het een keer een man gehad hebt dan wil je nooit meer andersDo what you love, love what you do!![]()
Ja zeg maar wil je die via DM niet verspreiden hoor want zeg maar haha is niet voor iedereen bedoeld en zoquote:![]()
Wow waar gaat dit over,
een keer een piemel maakt je geen homo Kree!
Ik heb ooit op een paard gezeten maar ben alles behalve ruiter.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Hey Filoquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: