je doet het er wel om. hahaha om naar ff te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een bekentenis op de vroege ochtend
Ik ben ook een monsterquote:Op donderdag 4 april 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je naam doet vermoeden dat je een monster bent maar ondertussen liggen ze aan je voeten
WIe houdt dit bij in Exelquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee waar ze zich mee inlatenquote:
In bed?quote:
O jee, gaat die weer?quote:
Dit sowieso nietquote:Op donderdag 4 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee waar ze zich mee inlaten
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou Fogel de sfeer was net weer een beetje bedaard
Ja JustinK was idd geen dealbreakerquote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.
Dat maakt kleine Kreetje niets uit, die gaat zijn eigen gangquote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee want vind drakin leuk en daar heb ik deal mee. en is date niet seksen, maar moet zeggen, vond dit weer wel het onwijs grappigste weer van de laatste tijd vind dit topic.
dat is wel waar idd, als jullie dat maar weten, maaaaaarrre monster als het zou kunnen zou je hard nemen wel... LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt kleine Kreetje niets uit, die gaat zijn eigen gang
Jammer danquote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou Fogel de sfeer was net weer een beetje bedaard
Kwas al om 5 uur opquote:Op donderdag 4 april 2024 08:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel waar idd, als jullie dat maar weten, maaaaaarrre monster als het zou kunnen zou je hard nemen wel... LOL
en toen al geil.... ik schreef boek over jequote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik 6. Vond ik al vroeg genoeg
Misschien zit je in het verkeerde topic? Keldertje is ergens andersquote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef kree het volgende:
beetje principes heb ik, maargoed, het is wel geil enzo allemaal. hahahahaha
Watquote:Op donderdag 4 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
en toen al geil.... ik schreef boek over je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |