hoeft niet, maar wil wel dat we stoppen met iets van ja we snappen het en voor allen ok.quote:
Wat was nu post van haar wat jou zo ver kreeg dan. Heb net terug gelezen maar kan niets ontdekken?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
onbedoeld dan mss, hahaha kan ook. hahahah tis niet erg hoor, ik kan er ook geil van worden enzo. is nou niet echt raar denk of iets ergs?
ja we snappen het en voor allen ok.quote:
Dat doe je toch al nietquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik werk keihard.
Ik zit nu in een meeting
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was nu post van haar wat jou zo ver kreeg dan. Heb net terug gelezen maar kan niets ontdekken?
Ja het bloed gutst dr uit niet te houden deze meidquote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je onbewust botertjegeil.
Af en toe zeg ik ook nog wat nuttigsquote:
Een echte admiraal zeilt ook op de rode zeequote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het bloed gutst dr uit niet te houden deze meid
Ik kom er NU aanquote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het bloed gutst dr uit niet te houden deze meid
Wat zal je moe zijn straks!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik werk keihard.
Ik zit nu in een meeting
Het beste kan je dat aan @Monsterkoekie vragenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik veel heb geen zin om analyseren en terug te zoek. ook natuurlijk. maar over het algemeen geilde iedereen op monster ineens. en dat komt door dingen.
Dus tja. ik kan het zo afsluiten nl, no hard feelings, maar ok hahahaha als we er allemaal maar ok mee zijn he
Kan gebeuren heb ik ook wel eensquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Af en toe zeg ik ook nog wat nuttigs
goed idee, maak je geen zorgen joh, het was toch grappig allemaal? ik zag er geen kwaad in,. maar ok dan moet het nu ff ophouden ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nee ik uhm ga niet reageren want ik moet naar de kringloop boeken!
Ik ben allang met mijn hoofd bij boeken maar ik ben helemaal oke hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beste kan je dat aan @:Monsterkoekje vragen
Ik bedenk mij net we lachen er wel om maar hoe zou zij er instaan.
Dat vind ik wel even belangrijk
nou ik ook dus. en mss niet zo veel over gedacht ff.... dus vandaar wat ik zeg ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beste kan je dat aan @:Monsterkoekie vragen
Ik bedenk mij net we lachen er wel om maar hoe zou zij er instaan.
Dat vind ik wel even belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |