Wat een idiotenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:47 schreef DJMO het volgende:
Klote hangjeugd in Uitgeest
Tuig van de richel rijdt op het trottoir pal langs voetgangers op een fatbike terwijl er gewoon een fietspad naast ligt. Maar dan schrikken de mensen niet van je en ben je geen plaatselijke held
quote:
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lftquote:Op donderdag 4 april 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een idiotenJe ziet die dingen hier ook steeds meer
Heb je het zien gebeuren?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Soms wel erg dat er dingen gesloopt wordenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond station Uitgeest is het echt heel erg. Gisteren ook melding moeten doen van een vernielde alarminstallatie in de lft
[ twitter ]
Die is gelukkig inmiddels gerepareerd zag ik net.
Ik ben bovengemiddeld.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij je rolmaat mee op date?
Heb jij weerquote:Op donderdag 4 april 2024 11:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld.
Geen 10 cm erbij, maar toch
tsja, meer dan de helft van de NL'ers heeft een kleinere is toch mooi om te weten.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
2 boekjes gevonden en boodschapjes gehaald. Helemaal
Blij
ok ok. ja kan daar nog eens mee zijn daar. maar voor de rest vind dat onwijs leuk?quote:
Ik niet jij ?quote:
Ik wil wel x met jou op date hoor.quote:
Zingen of zingen dus hard zingenquote:
SKREEUWENquote:
Precies in je bent in een bibliotheek en het is tegenwoordig niet meer zo dat je muisstil moet zijn maar tochquote:
Gewoon verder lezen vanwaar je gebleven bent als je weggaat .quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef Filosoofert het volgende:
Het verbaast mij hoeveel er toch teruggelezen wordt, ik ben m na 5 minuten al kwijt
Met je oud tante op stap, gezellig hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 12:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik wil wel x met jou op date hoor.
Dat niet. Maar ik heb dat tuig hier zo vaak rond zien hangen. Ben paar weken terug ook nog uitgescholden voor alles wat met kanker te combineren valt omdat ik weigerde een sigaret voor dat tuig te draaien.quote:
Misschien kunnen wij samen met haar op date?quote:
JAZEKER!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je oud tante op stap, gezellig hoor
Dat is zo jammer, ik waardeer die piano's ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:10 schreef kree het volgende:
weet je wat het is, het gaat niet om de beste muzikant zijn nl. het gaat erom wat vinden mensen leuk. daar ging het om en ik denk nu, en heb gebedeld bij de NS nog van repareer die piano enzo. en kreeg ik positief op terug wel. dat ze wel wilden maar ze werden dus gesloopt elke week. en dat is ruk.
Weet niet of dat van @JustinK magquote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij samen met haar op date?
Ik heb ook vrouw en kinderen dus tis puur platonisch.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weet niet of dat van @:JustinK mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |