Kale poezenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van die raggdolls of main coons? Of heb je naaktkatten?
Mss is hij het wel...quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:speklap3000 Rien van de bachelor zo zit je in mijn hoofd
doen muzikanten vaker, in zich zelf denken.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je bent al een uur tegen jezelf aan het praten
Denk het wel hoor..quote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss is hij het wel...![]()
Die opnames zijn al geweest hè.
Ik kijk het niet, maar zie af en toe de reclame voorbij komen.quote:
SALLIEquote:Op donderdag 4 april 2024 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar zie af en toe de reclame voorbij komen.
Wel grappig, nu plotseling 2 bachelors
DAG-SCHOTEL!quote:
Gewoon standard issue cats.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van die raggdolls of main coons? Of heb je naaktkatten?
Moet me dat wat zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:speklap3000 Rien van de bachelor zo zit je in mijn hoofd
Iehl ongewenste intimiteiten ditquote:Op donderdag 4 april 2024 12:56 schreef kree het volgende:
muissie ga nog liever met jou ff knuffelen als deze commercieel bs te kijken. zucht.
nou dan wel met monstertje. maar fuck me. hahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iehl ongewenste intimiteiten dit
Het had moeten zijn: muis mag ik met je knuffelen?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan wel met monstertje. maar fuck me. hahahaha
Daar gaat muis niet op in.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
@JustinKquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
ik moet nog net niet kotsen ervan hoe verfuckt dit commercieel is gemaakt en dat meen ik uit de grond van mn hart.
Over wat hebben we het?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
ik moet nog net niet kotsen ervan hoe verfuckt dit commercieel is gemaakt en dat meen ik uit de grond van mn hart.
Dat is niet mijn typequote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar google kan je het wel zeggen
Pas op hij heeft een stijfje voor je het weetquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het had moeten zijn: muis mag ik met je knuffelen?
Dan zou het idd netjes wel (of niet) met consent zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het had moeten zijn: muis mag ik met je knuffelen?
Denk dat @JustinK dat liever niet heeftquote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
okequote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef kree het volgende:
hahahaha zo iets wat muzikanten leuk vinden zo weer commercieel maken, sorry jongens en meiden ik trek dat neit zeker niet omdat ik zelf op die stations heb gezeten en met andere muzikanten. en hoe dit gebracht is is commercieel prut tv weer eens....
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
best goed eigenlijk
Fijn om te horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
Gelukt!quote:
langzaam aan komt iedereen weer terugquote:
Dat heb je goed gedachtquote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat @:JustinK dat liever niet heeft
Ik af en toe - als ik even niets te doen hebquote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
langzaam aan komt iedereen weer terug
hier schijnt de zonquote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Filosoofert het volgende:
WAT IS HET GRIJS BUITEN
tis toch om te janken
Snap ik, werk gaat voor het meisjequote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik af en toe - als ik even niets te doen heb![]()
(in dit geval niet zó'n intensieve klus op het werk waar ik mn hoofd bij MOET houden dan).
Ohwquote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Filosoofert het volgende:
WAT IS HET GRIJS BUITEN
tis toch om te janken
Ik zie een correlatie met een recente gebeurtenisquote:Op donderdag 4 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
langzaam aan komt iedereen weer terug
Eh... meisje...?quote:
Hier óók een beetjequote:Op donderdag 4 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw![]()
Hier komt het zonnetje erdoor - nét!![]()
Ow? Welke dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie een correlatie met een recente gebeurtenis
Is maar een gezegdequote:
quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dacht al
ben niet lesbisch (maar daar heb ik verder hélemaal níéts tegen!![]()
)
in dit geval dan werken gaat voor den bolkquote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dacht al
)
Dot in vlaamse modusquote:Op donderdag 4 april 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
in dit geval dan werken gaat voor den bolk
Je groeit er vanzelf inquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dacht al
)
Waarover?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
hahahahaha gewoon nog kwaad over, naja, oke.
over dat programma, het isquote:
Maar als ik het goed begrijp dus niet?quote:
nee jullie hebben beide niet gelijk. en is werd erop gewezen dus vandaar dat ik het zag.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
Opnieuw dan maar:
[..]
Maar als ik het goed begrijp dus niet?
Dan over het nieuwe RTL programma over de mensen die een kans krijgen om op een conservatorium te spelen? (of wat was het?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |