Ik vind het zo leuk dat je babyblauw hebt gekozen. Ik heb nu helemaal een beeld van jou door die autoquote:Op donderdag 4 april 2024 12:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen ff de memo gemist dat Volvo pimpwaggies maakt
En hoe is dat beeld?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat je babyblauw hebt gekozen. Ik heb nu helemaal een beeld van jou door die auto
Een haver cappu drinkende man met een knotje en een hipster baardje helemaal in touch met zijn spirituele zelf.quote:
zouden de users bij COS werk hebben, die dus zo de hele dag BB kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bolk voornamelijk onder werktijd
Vis uit blik een optie?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet wat ik er op wil
Vind het lekker als het een crunchy korst heeft.quote:
Dat beeld is niet echt correct.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een haver cappu drinkende man met een knotje en een hipster baardje helemaal in touch met zijn spirituele zelf.
In mijn hoofd wel. Heb je huisdieren?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat beeld is niet echt correct.
Ik drink geen cappu en heb geen knotje
Google.nlquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef kree het volgende:
ok wie doet ff link. of alleen de dag, wanneer is dit uitgezonden. met tijd graag en op rtl4
/. zal ik gelijk ff heel hoop ontkrachten nl....
Twee poezenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel. Heb je huisdieren?
dat was volgende optie, maar dacht iemand van jullie weet het wel.quote:
Mss wel - mss nietquote:
Je bent al een uur tegen jezelf aan het pratenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat was volgende optie, maar dacht iemand van jullie weet het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |