Ik vind het zo leuk dat je babyblauw hebt gekozen. Ik heb nu helemaal een beeld van jou door die autoquote:Op donderdag 4 april 2024 12:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen ff de memo gemist dat Volvo pimpwaggies maakt
En hoe is dat beeld?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat je babyblauw hebt gekozen. Ik heb nu helemaal een beeld van jou door die auto
Ik was aan het bouten, komt heel dichtbij zoquote:
Een haver cappu drinkende man met een knotje en een hipster baardje helemaal in touch met zijn spirituele zelf.quote:
zouden de users bij COS werk hebben, die dus zo de hele dag BB kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bolk voornamelijk onder werktijd
Vis uit blik een optie?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet wat ik er op wil
Dat beeld is niet echt correct.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een haver cappu drinkende man met een knotje en een hipster baardje helemaal in touch met zijn spirituele zelf.
In mijn hoofd wel. Heb je huisdieren?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat beeld is niet echt correct.
Ik drink geen cappu en heb geen knotje
Google.nlquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef kree het volgende:
ok wie doet ff link. of alleen de dag, wanneer is dit uitgezonden. met tijd graag en op rtl4
/. zal ik gelijk ff heel hoop ontkrachten nl....
Twee poezenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel. Heb je huisdieren?
dat was volgende optie, maar dacht iemand van jullie weet het wel.quote:
Mss wel - mss nietquote:
Je bent al een uur tegen jezelf aan het pratenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat was volgende optie, maar dacht iemand van jullie weet het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |