Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
ik kom helemaal nu niet meer maar paar jaar terug wel, hmmmmmmm zo zonde dat mensen het willen vernielen enzo en daardoor de NS zegt we stoppen er maar mee.... heb dit letterlijk gehad he? dikke luk als ik iemand een piano zie slopen........ voor de lol? dolk in mijn hart is dat.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat is zo jammer, ik waardeer die piano's ook.
Kom alleen nooit op een cs.Do what you love, love what you do!![]()
Ja bizar vind ikquote:Op donderdag 4 april 2024 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom we helemaal nu niet meer maar paar jaar terug wel, hmmmmmmm zo zonde dat mensen het willen vernielen enzo en daardoor de NS zegt we stoppen er maar mee.... heb dit letterlijk gehad he? dikke luk als ik iemand een piano zie slopen........ voor de lol? doel in mijn hart is dat.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Aannames dusquote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik heb dat tuig hier zo vaak rond zien hangen. Ben paar weken terug ook nog uitgescholden voor alles wat met kanker te combineren valt omdat ik weigerde een sigaret voor dat tuig te draaien.![]()
quote:Ik ga zo naar de winkel om lunch te halen.quote:
Wordt denk ik gewoon yoghurt, jij?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
weet je want kan er zo kwaad om worden, zeker hoe het toen was op Utrecht cs. iedereen kon er zo langs. en als je niet wil kost het 1 min om niet te horen.quote:
maar dat mensen dat slopen enzo, tjaaaaaaaaa zie de reden niet enzo en doorvoor dacht NS. We moeten er maar mee kappen. mss helpt dat programma btw, maar dit is dus van jaar hiervoor.Do what you love, love what you do!![]()
Een snee liefde en passiequote:Op donderdag 4 april 2024 12:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zo naar de winkel om lunch te halen.
Wordt denk ik gewoon yoghurt, jij?![]()
Alleen een teleurstelling voor jou hequote:Op donderdag 4 april 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg bij hem altijd het idee dat hij eindeloos door kan gaan
Maar ik hou het wel bij @:Speklap3000 die heeft me ook een 4 minuten durende teleurstelling beloofd
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat fijn dat je rekening houdt met wat ik lekker vind!
En gewoon vlakke hand natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Droge boterham?quote:
Gerum, wil je tikkie sturen?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nee ik weet nog niet wat ik er op wilquote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Droge boterham?
Gerum, wil je tikkie sturen?![]()
![]()
ff onder andere, voor dit een hype werd, hij werd erna nog meerdere keren gesloopt btw
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker oude kaas ofzoquote:Op donderdag 4 april 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet wat ik er op wilOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
sorry guysOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb ooit een trompettist erbij aan zien sluiten was ook heel vetquote:Op donderdag 4 april 2024 12:22 schreef kree het volgende:
of dit dus, en nog een paar die mensen onwijs leuk vonden.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: