quote:Op donderdag 4 april 2024 12:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Isti goed? Ik heb hem wel op mijn lijstje
Heel vaag maar wel goed!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Isti goed? Ik heb hem wel op mijn lijstje
gehehehe je wil niet weten hoe boos mad ik hierover dan ben. hahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef KoningWouter het volgende:
Viesmad
Ben ook veel te slecht in spelletjes waar je iets voor moet kunnen
Daarom dts hoef je niets voor te kunnenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:32 schreef KoningWouter het volgende:
Viesmad
Ben ook veel te slecht in spelletjes waar je iets voor moet kunnen
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn berichten zijn copyrighted en mogen alleen door specifieke mensen gequote worden.
Zegquote:Op donderdag 4 april 2024 12:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daarom dts hoef je niets voor te kunnen
Ik heb in '95 op Amsterdam Centraal zitten pingelenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat weet ik, maar gaat het niet om, ik heb een onwijze discussie gehad met de NS nl 5 jaar eerder over dat gedoe met die piano en dat ik dat is goed iets. En goed for shure ze hebben dit onthouden. en nu is het ineens allemaal ok.... LOLLLLLLL budget, maar nu is het niet meer wat het was natuurlijk. gelijk al.
Dat heb ik wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]sorry je moet vooral veel vrije tijd hebben
Ik bolk voornamelijk onder werktijdquote:Op donderdag 4 april 2024 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]sorry je moet vooral veel vrije tijd hebben
Nee, ik ga nooit voor de winst. Wil niet de hele dag bolken.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ga jij deze maand voor de winst?
gaat het niet om, ik weet ook wel er waren er meerderen, maar heb onwijs mijn best gedaan. naja mss is het wel 8 jaar eerder om de NS aan het hoofd te krijgen, doe dat bij meer stations. en zet waren er opzich mee eens. maar het gesloopt ervan koste best veel en daarna is het afgeschaald, want kut piano op cs enzo.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb in '95 op Amsterdam Centraal zitten pingelen
‘Werk’ haha pimpquote:Op donderdag 4 april 2024 12:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bolk voornamelijk onder werktijd
Ik verkoop botjesquote:Op donderdag 4 april 2024 12:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit voor de winst. Wil niet de hele dag bolken.
Dat maakt het dus niet 'jouw' idee zoals je net zegt.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
gaat het niet om, ik weet ook wel er waren er meerderen, maar heb onwijs mijn best gedaan. naja mss is het wel 8 jaar eerder om de NS aan het hoofd te krijgen, doe dat bij meer stations. en zet waren er opzich mee eens. maar het gesloopt ervan koste best veel en daarna is het afgeschaald, want kut piano op cs enzo.
Moet het wel een botje zijn waar ik niets voor hoef te doen.quote:
Ja anders is het geen botje hequote:Op donderdag 4 april 2024 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet het wel een botje zijn waar ik niets voor hoef te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |