sowieso want het is dan dat muzikanten denken, laten we ff mee doen ofzo voor de gein. en ok mss heel mss komt het in aandacht nu door rtl. maar het was natuurlijk nooit het idee of denk willen ze niet eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb ooit een trompettist erbij aan zien sluiten was ook heel vet
Hou hem in je broekquote:Op donderdag 4 april 2024 12:26 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ga ff pauzeren, spreek jullie dadelijk weer.
nee natuurlijk niet als je topconcert wil dan ga je naar een podium en dok 40 euro ervoor ofzo, dan zie je kwaliteit. muzikaal technisch iig.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:24 schreef Filosoofert het volgende:
Nou zo geweldig was het ook weer niet
Gast, dit wordt al tientallen jaren over de gehele wereld gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:28 schreef kree het volgende:
het verneukte is, rtl heeft dit idee van mij gepikt. samen met de NS eigenlijk. hahahaha. najajhaja kijk naar mijn idee op rtl iig. hahaha
En dat idee hebben ze ALLEMAAL van kree gejatquote:Op donderdag 4 april 2024 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, dit wordt al tientallen jaren over de gehele wereld gedaan.
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En dat idee hebben ze ALLEMAAL van kree gejat
nee dat weet ik, maar gaat het niet om, ik heb een onwijze discussie gehad met de NS nl 5 jaar eerder over dat gedoe met die piano en dat ik dat is goed iets. En goed for shure ze hebben dit onthouden. en nu is het ineens allemaal ok.... LOLLLLLLL budget, maar nu is het niet meer wat het was natuurlijk. gelijk al.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, dit wordt al tientallen jaren over de gehele wereld gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |