Een filmpje zonder camera? Hoe dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
daarom deed ik ff wat filmpjes van mezelf, om maar te laten zien hoe zoiets wel ging. zonder cameras enzo.
JA DOE BEDOEL IK DUSquote:Op donderdag 4 april 2024 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
nee jullie hebben beide niet gelijk. en is werd erop gewezen dus vandaar dat ik het zag.
Maar dat ze mensen op stations "ongezien" volgen met jury op openbare piano spelen. Ok ik zeg niet er is geen talent daar, met is wel iets ff te mooi als wat het was omdat ik er zelf vaak ben geweest, dus gescript allemaal van te voren.
niet zeiken, gefilmd zelf omdat ik het gewoon leuk vond, zonder commercie erachter of iets.quote:
ok ok hoor, hahahaha maar zeg het voor de rest nog maar ff.quote:
Jamaar... ik moet wel plassen.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken, gefilmd zelf omdat ik het gewoon leuk vond, zonder commercie erachter of iets.
Es tut mir leid.quote:
Vielen dankquote:
..für die Blumen!quote:
Daar waren we 2 uur geleden al over begonnenquote:Op donderdag 4 april 2024 13:27 schreef kree het volgende:
ziedend gewoon, gaan we het maar gewoon over normaal mensen leuk vinden enzo en geile seks?
Ze smaackten heerlyk!quote:
Nu wel weer.quote:
hahaha naja ijk vond het wel leuk?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar waren we 2 uur geleden al over begonnen
* Fogel gaat naast @Sally op de bank zitten en kust haar in haar nekquote:Op donderdag 4 april 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu wel weer.
Denk ik.
Of moet dat in de andere uithoek van FOK!?
ohwquote:Op donderdag 4 april 2024 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat naast @:sally op de bank zitten en kust haar in haar nek
Nondejus wij zitten er ook gewoon bij héquote:Op donderdag 4 april 2024 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat naast @:sally op de bank zitten en kust haar in haar nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |