quote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
* Filosoofert wrijft Fogel zachtjes over zijn rug terwijl Fogel Sally zoent
Idd.... ben niet zo heel erg exhibitionistisch aangelegd neequote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nondejus wij zitten er ook gewoon bij hé
Ehmquote:
Kieskeurigquote:Op donderdag 4 april 2024 13:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ehm
tsja,
MVV staat op bucket list (maar vrouw ziet het niet zitten dus zal iet gebeuren), MMV is toch net niet...
Tsja ik snap als dat voor vrouwen andersom isquote:
Wat maakt dat je daar niet voor open staat?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ehm
tsja,
MVV staat op bucket list (maar vrouw ziet het niet zitten dus zal iet gebeuren), MMV is toch net niet...
Ik sta er wel voor open hoor, laat maar weten wanneer en waarquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat maakt dat je daar niet voor open staat?
Ik denk dat ze MMV bedoeltquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik sta er wel voor open hoor, laat maar weten wanneer en waar
Ja ik sta er wel voor open maar het is niet zo dat mijn leven niet compleet is zonder die ervaring.quote:
Whehehehehquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik sta er wel voor open hoor, laat maar weten wanneer en waar
O jee arme Kree, straks weer een opstandig koppiequote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nondejus wij zitten er ook gewoon bij hé
quote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef Filosoofert het volgende:
* Filosoofert wrijft Fogel zachtjes over zijn rug terwijl Fogel Sally zoent
Ho ho zijn al die DM's nodig?quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Filosoofert het volgende:
Dames dames....
jezus christus watskeburt
Of bedoel je SEX SC of KPD SC?quote:
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoaxquote:Op donderdag 4 april 2024 14:07 schreef Filosoofert het volgende:
Is een geintje heren jullie hoeven mij ook niet allemaal te DM'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |